ACT: Twingo I
-
- Über-Spammer
gefeliciteerd chris
, veel plezier ermee

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Chris@R5 schreef:Ik heb er ook een!!!!!!!!!!!!!![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
ook een poarsen

effe een paar dagen niet ingelogd geraakt... dus hier een aantal posts die te maken hebben met andere onderwerpen van afgelopen dagen:
ik heb vooraan 4" DLS setje steken, achterin 5.25" DLS in de hoedenplank. klinkt vet zat (zeker met de phoenix 12" in de koffer erbij
).
maxtraxx: ik heb mn kenwood 4031 anderhalve maand na hem nieuw gekocht te hebben terug verkocht omdat het te erg was... k heb nu een soundstorm, maar deze is te gevoelig voor vuiltjes... naar t schijnt is een pioneer een goede keuze.
DxRsd: het rubbertje van je display is ook een datadrager. als deze slecht contact maakt, valt een stuk van je display weg.
ik was trouwens aan het denken... als je nu eens je display een paar maandjes los zou koppelen, zou dan je teller gereset zijn?
en ik ben vandaag naar de bandencentrale geweest voor mn velgjes en banden, maar de velgjes lopen tegen de handremkabel, en volgens de bandencentrale is het geen goed idee om de handremkabel te verleggen, omdat deze dan zou kunnen knappen bij heftig veren...
dus ik krijg binnenkort 10mm spacers per kant..
ik heb vooraan 4" DLS setje steken, achterin 5.25" DLS in de hoedenplank. klinkt vet zat (zeker met de phoenix 12" in de koffer erbij

maxtraxx: ik heb mn kenwood 4031 anderhalve maand na hem nieuw gekocht te hebben terug verkocht omdat het te erg was... k heb nu een soundstorm, maar deze is te gevoelig voor vuiltjes... naar t schijnt is een pioneer een goede keuze.
DxRsd: het rubbertje van je display is ook een datadrager. als deze slecht contact maakt, valt een stuk van je display weg.
ik was trouwens aan het denken... als je nu eens je display een paar maandjes los zou koppelen, zou dan je teller gereset zijn?
en ik ben vandaag naar de bandencentrale geweest voor mn velgjes en banden, maar de velgjes lopen tegen de handremkabel, en volgens de bandencentrale is het geen goed idee om de handremkabel te verleggen, omdat deze dan zou kunnen knappen bij heftig veren...
-
- Über-Spammer
1 ding, pm Riël even voor een naamwijzigingChris@R5 schreef:Ik heb er ook een!!!!!!!!!!!!!![]()

[img]http://images.speurders.nl/images/17/17 ... 0097_1.jpg[/img]
Dit is 'm
Iemand die mij een leuke set brede velgen sponsort?
Iets als Mattig, ATS, oid?[/img]
Dit is 'm

Iemand die mij een leuke set brede velgen sponsort?
Iets als Mattig, ATS, oid?[/img]
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Gefeliciteerd Chris en Ron! 

Wel verstandigRontwingo schreef:Gelijk maar weer ff een vraaggie tussendoor knallen![]()
Bij mij komen er de 13inch Tlines onder met waarschijnlijk een verlaging van ongeveer 6 a 6.5 cm. Is het dan nodig om dat randje van de wielkast weg te laten halen???

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ben je gek, das niet noodzakelijkStefan S. schreef:Ik denk haast wel dat je de wielranden moet rollen. Ligt er natuurlijk ook aan of je vervoer meeneemt op de achterbank.

Netjes hoorJoosten schreef:zoo, vandaag weer iets bij geknutselt
omdat het zo donker was in mijn knipperlicht even de binnenkant mooi wit gemaakt met radiatorlak (glanswit)

Randje aan de binnenkant van de wielkast, steekt verder naar binnen over een cm of 15/20?Ronnie Detmers schreef:Wat wordt precies bedoelt met wielkassen uitkloppen en zoals Ron vraagt dat randje weghalen?? Is dat dat randje dat net een stukje naar binnen loopt?? En wat doen ze bij wielkassen uitkloppen??
Heb het van de week voor het eerste gezien bij de PP van Wilma

Wielkasten rollen Ronnie, je bent toch fan van Duitse stijl?

Dan moet je ook weten dat die gekke duitsers bijna allemaal met gerolde wielkasten rijden

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Een hele pagina met posts van jacco dalijk..

Kan dat niet allemaal in 1 post?

Kan dat niet allemaal in 1 post?

Gewoon complete onzin en een geweldig verkooppraatjetut schreef:en ik ben vandaag naar de bandencentrale geweest voor mn velgjes en banden, maar de velgjes lopen tegen de handremkabel, en volgens de bandencentrale is het geen goed idee om de handremkabel te verleggen, omdat deze dan zou kunnen knappen bij heftig veren...

Hij hoeft geen meter opzij, alleen los tussen de klemmetjes uit en onder het klemmetje langs vastgezet te worden met een taaitaairip...
Merk je nou echt helemaal nix van

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ik heb hem idd weggehaald. De meesten weten denk ik toch wel wat ik wou typen.Chris@R5 schreef:Wieldoppen zijn...?
(Snel weghalen hea Frits)
Wees origineel met een set mooie velgen. dat is alles wat ik je mee wil geven. Wieldoppen, nee doe maar niet. Zelfs geen spinnerwieldoppen, of beertjes

Project: GTT Blue Sport
Jawel hoor, maar die heeft Ron al gekochtChris@R5 schreef:zit al een tijdje te zoeken, maar er staat ook echt helemaal niks leuks op het internet tekoop qua velgen...

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Mooie velgen zoekt ie. niet iets 13 in een dozijn.Jacco Osté schreef:Jawel hoor, maar die heeft Ron al gekochtChris@R5 schreef:zit al een tijdje te zoeken, maar er staat ook echt helemaal niks leuks op het internet tekoop qua velgen...![]()

Project: GTT Blue Sport