Hey Mensen..
Heb eindelijk de auto weer een beetje klaar na die afgebrande kabelboom achter het dashboard..
Had meteen maar even de Boordcomputer tellerset er in gezet maar nu kom ik tot de conclusie dat die toerenteller daarvan ontzettend afwijkt..
Normaal rijd ik 120 bij 4000 RPM
Nu 120 bij 3500 RPM
Ook de begrenzer springt er volgens de teller al in bij 6200 RPM ofzo terwijl het bekende hoogtoerige gesnerp wel aanwezig is.. (dat hoge toerental draait ie dan ook wel degelijk)
Waar kan dit aan godsnaam aan liggen..
Afwijkend toerental Boordcomputer Tellerset
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Oude tellerset weer gemonteerd en alles werkt weer naar behoren...
Jammer dat die Boordcomputer tellerset dan niet goed werkt.. vond het wel tof zo'n displaytje..
Jammer dat die Boordcomputer tellerset dan niet goed werkt.. vond het wel tof zo'n displaytje..
-
ik snap even niet wat je bedoeld met een boordcomputer tellerset.....
ik weet dat clio's een boordcomputer hebben in het middenconsole en dat er een versie bestaat waarbij het benzine niveau en temperatuur tussen de klokken digitaal staan.... ik zoek al een tijd naar een manier om een boordcomputer op mijn clio te montern..deze heb ik op dit moment niet..
ik weet dat clio's een boordcomputer hebben in het middenconsole en dat er een versie bestaat waarbij het benzine niveau en temperatuur tussen de klokken digitaal staan.... ik zoek al een tijd naar een manier om een boordcomputer op mijn clio te montern..deze heb ik op dit moment niet..
Dikke kans dat je de toerenteller van de ene set in de andere kan overzetten.Ronald1916V schreef:Oude tellerset weer gemonteerd en alles werkt weer naar behoren...
rev it like a rental