Nee nog niets gehad.......Lex schreef:Nog niet, heb je nog geen mail dan? Ze willen het morgen afronden dus er is nog hoopjochem de haas schreef:PS nog niets gehoord

Nee nog niets gehad.......Lex schreef:Nog niet, heb je nog geen mail dan? Ze willen het morgen afronden dus er is nog hoopjochem de haas schreef:PS nog niets gehoord
Is een mooi lijstjeLex schreef:Jemig de VW boys zitten ook niet stil om de pk wedloop![]()
http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=V ... c&start=40
Daar kan ook een 20 V T in hoor LexLex schreef:Mmmm, er staat nog een Golf op me werk te koop![]()
Jammer dat het een TDI is
jupju^ju^, mooi spulLex schreef:Jemig de VW boys zitten ook niet stil om de pk wedloop![]()
http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=V ... c&start=40
Ach RJ, misschien rij ik strak net als Chris deze TDi van de zaak.Robert-Jan schreef:Daar kan ook een 20 V T in hoor LexLex schreef:Mmmm, er staat nog een Golf op me werk te koop![]()
Jammer dat het een TDI is
Das ook leuk Lex een gechipte diesel, vanmidaag zat ik met een Laguna 2 2.0 16V achter een T4 met een G-force sticker achterop, die ging er aardig vandoor kon het niet erg bijhoudenLex schreef:
Ach RJ, misschien rij ik strak net als Chris deze TDi van de zaak.
Maar dan wel met 18inchers, verlaagt en een Powerboxie erin
en de andere helft sprint niet ?Luco/Alpine-racer schreef:haha jo
veel blabla en weinig rijden dus bij de vw boys![]()
Meeste komen inderdaad uit het Noorden dus je zult er wel een paar kennenGabri schreef:nr1. heeft zn rs2 blok een klein beetje aan stront geholpen, met NOS houd zoiets het ook bijna nooit lang uit
ghehehehehehe-jo- schreef:en de andere helft sprint niet ?Luco/Alpine-racer schreef:haha jo
veel blabla en weinig rijden dus bij de vw boys![]()
vraagstelling: waarom ?
A: omdat ze net als nr1 toogpk's bezitten
B:bang dat er iets stuk gaat ?
C: bang voor een afgang tegen een uit de kluiten gewassen 5 (zoals in lommel?)
D: andere...
Heb nu een Golf 4 GTI staan met een chippie en een ander interkoelerRobert-Jan schreef:Das ook leuk Lex een gechipte diesel, vanmidaag zat ik met een Laguna 2 2.0 16V achter een T4 met een G-force sticker achterop, die ging er aardig vandoor kon het niet erg bijhoudenLex schreef:
Ach RJ, misschien rij ik strak net als Chris deze TDi van de zaak.
Maar dan wel met 18inchers, verlaagt en een Powerboxie erin
Tja weet gt's die meer hebben met orgineele motorLuco/Alpine-racer schreef:![]()
![]()
200 nm![]()
hHoe kom je daar nou bij ?-jo- schreef:vermits dit het favo en drukste topic is waar alles zowat staat...!
maar niet standaardjochem de haas schreef:Tja weet gt's die meer hebben met orgineele motorLuco/Alpine-racer schreef:![]()
![]()
200 nm![]()
Je ben me net voor jo...., ik moest er ook wel om lachen..., maar er staan toch wel errug mooie auto's tussen hoor...-jo- schreef:jupju^ju^, mooi spulLex schreef:Jemig de VW boys zitten ook niet stil om de pk wedloop![]()
http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=V ... c&start=40![]()
quote:
Anonymous schreef:
nr3 500pk zijn daar ook filmpje's van en jd is de snelste met zijn 360pk 16vg60 die 500pk zullen wel kroeg pk's zijn
nr 3 is in ontwikkeling.
nr 1 is kapot..
nr 2 is in ontwikkeling,nieuwste project van jereon dik/roy koenen
nr 4 sprint niet en motor word momenteel overgebouwd
nr 5 weet ik niet van of die sprint.
hijs wel op gti int geweest,maar heb verder niets gezien van een sprint
nr 6
sprint.rijd 11 sec op de 400 meter.
nr 7 is een paar weken terug gestolen
nr 8 sprint. 12,92 op 400 meter
nr 9 sprint niet..
nr 10 jeroen.de golf 1 rijd niet meer.
corrado ook niet..
corrado is in ontwikkeling
nr 11 sprint niet..
psies !Ivo8hoven schreef:Ik heb een keer op de terugweg van automaxx een vw golf I G60 (met dik 220 pk volgens eigenaar) vanaf de 120km/u het leven aardig zuur gemaakt....., hij kwam er helaas niet voorbij, bij 220km/u vond ik het welletjes......., jappe zat ernaast![]()
En zn maatje had hetzelfde probleem, een Seat Leon Topsport 1.8 T![]()
En geloof me, zoveel vermogen heb ik echt niet, aleen wel een leuk koppel
mmmmm ik kwam terug van de meeting in zwolleIvo8hoven schreef:Ik heb een keer op de terugweg van automaxx een vw golf I G60 (met dik 220 pk volgens eigenaar) vanaf de 120km/u het leven aardig zuur gemaakt....., hij kwam er helaas niet voorbij, bij 220km/u vond ik het welletjes......., jappe zat ernaast![]()
En zn maatje had hetzelfde probleem, een Seat Leon Topsport 1.8 T![]()
En geloof me, zoveel vermogen heb ik echt niet, aleen wel een leuk koppel
Eerst maar eens een waardige auto afbouwen dan zien we wel wee-jo- schreef:vermits jullie ook niet weten wat te doen: ik ben op zoek naar zoveel mogelijk renault,citroen en peugeot clubs... Helpen jullie me effe ?
Zijn Golf 1 heeft ie niet meer, dat G60 16V blok hangt nu in een Golf 4 kitcar waarmee ie het circuit op wil gaan.Ivo8hoven schreef:Ja die heeft ok een goeie smaak....antoine schreef:Die auto's van Jeroen dik zijn wel erg mooi en netjes.Ook al ben ik geen vw liefhebber.