ACT: Twingo I
Daar ben ik dus ook nog niet achter...DxRsd schreef:hoe kan ik dat veranderen die 3 ton naar mijn km brengen???
dan wilk em hebben alstie het doetneem vrijdag maar mee
![]()
Ik heb er namelijk ook nog 1 liggen met minder km's, die naar de 3 ton toemoet

En die krijg je niet

Zal het mogelijk zijn met gewoon 12V pulsjes?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Denk dat ik maar een lijstje ga makenJacco Osté schreef:![]()
Het moet niet gekker worden
Heb je verder al onderdelen, of moet ik nog ff verder kijken?
(Je weet wat ik bedoel)
zou wel mooi zijn maar werkelijkheid zal wel anders zijn
denk trouwens dat het aan m'n kabel ligt op een of andere manier maar als die nieuwe het wel doet dan vind ik het ook best is toch wel een teller voor nieuwe twingo ej??? dus dievan mij niet meer mee die balletjes voor de bezine
maar gewoon dat balkje 

en als het die kabel is is die moeilijk te vervangen??? moet ik dan echt heel m'n dash eruit halen??? want als ik op m'n zijkant van m'n scherm duw doet hij het wel gewoon
kan het ook dat rubbertje zijn die achter dat plaatje zit zijn???

Die kabel is onderdeel van je kabelboom...DxRsd schreef:en als het die kabel is is die moeilijk te vervangen??? moet ik dan echt heel m'n dash eruit halen??? want als ik op m'n zijkant van m'n scherm duw doet hij het wel gewoonkan het ook dat rubbertje zijn die achter dat plaatje zit zijn???
Vervangen is niet zomaar gebeurd

Niet alleen je dashboard moet eruit...

maar als ie het wel doet als je op de zijkant drukt, ligt het niet aan je kabel hey

Wat is datJacco Osté schreef:Ruitenwisser? Achter? [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a015.gif[/img]

Ja wat is tegenvallen? Die Twingo's zijn gewoon traag. Die GTE was gewoon erg vlot. Ik kan voor het geld waar ik voor kijk ook een 16v kopen, maar het vermogende spul komt later wel weer.
Kan me veel te veel aan stuk terwijl ik er niet op zit te wachten.
Vanavond trouwens weer even naar een andere Twingo kijken van een hele spontane meid
(blijft een wijvenkar
)
Vanavond trouwens weer even naar een andere Twingo kijken van een hele spontane meid

Doe er nou lekker een GTT blok inleggenChris@R5 schreef:Ja wat is tegenvallen? Die Twingo's zijn gewoon traag. Die GTE was gewoon erg vlot. Ik kan voor het geld waar ik voor kijk ook een 16v kopen, maar het vermogende spul komt later wel weer.
Vanavond trouwens weer even naar een andere Twingo kijken van een hele spontane meid(blijft een wijvenkar
)

Moet je zelf wetenDxRsd schreef:jaja kweet dat ik m'n klep moet cleanen alleen als ik dat doe ben ik bang dat het door die geweld woofers uitscheurt

Als jij het mooi vindt

Beetje jammerChris@R5 schreef:Nou, ben weer terug uit Nijmegen. Wat een ragbak was die Twingo zeg!
Dus voorlopig nog geen Twingo. Deze week weer verder kijken

Vanavond meer succes dan maarChris@R5 schreef:Vanavond trouwens weer even naar een andere Twingo kijken van een hele spontane meid(blijft een wijvenkar
)

Eindelijk is het dan zover...ik heb vanmiddag een twingo gekocht
bij de renault dealer.
[img]http://pic.autoscout24.com/images/6/5/2/54210256_1.jpg[/img]
Bouwjaar 1998
Kmstand 71000
Alles electrisch enz enz
Hij rijdt echt super lekker en volgende week donderdag kan ik hem ophalen...! De lak is ook helemaal gaaf, want ze hebben elk pitje en deukje voor de verkoop eruit gehaald
Dus ik voeg mezelf maar weer bij de twingorijders van RTC

Bouwjaar 1998
Kmstand 71000
Alles electrisch enz enz
Hij rijdt echt super lekker en volgende week donderdag kan ik hem ophalen...! De lak is ook helemaal gaaf, want ze hebben elk pitje en deukje voor de verkoop eruit gehaald

Rontwingo schreef:Eindelijk is het dan zover...ik heb vanmiddag een twingo gekochtbij de renault dealer.
Bouwjaar 1998
Kmstand 71000
Alles electrisch enz enz
Gaaf zeg

Ben benieuwd of hij nog in zijn Ford Eskrot rijdtStefan S. schreef:
Gaaf zeg![]()
![]()
De oude kern is bijna weer compleet, alleen die gekke Douwe nog

Zondag ga ik de Tlines ophalen en dan van de week ook gelijk maar de verlagingsset bestellen

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zucht,....Rontwingo schreef:Ben benieuwd of hij nog in zijn Ford Eskrot rijdt![]()
![]()
Zondag ga ik de Tlines ophalen en dan van de week ook gelijk maar de verlagingsset bestellen

Project: GTT Blue Sport
Top Ron
Nette Twingo! Nu mag je weer legaal hier posten

Nette Twingo! Nu mag je weer legaal hier posten

Gelijk maar weer ff een vraaggie tussendoor knallen
Bij mij komen er de 13inch Tlines onder met waarschijnlijk een verlaging van ongeveer 6 a 6.5 cm. Is het dan nodig om dat randje van de wielkast weg te laten halen???

Bij mij komen er de 13inch Tlines onder met waarschijnlijk een verlaging van ongeveer 6 a 6.5 cm. Is het dan nodig om dat randje van de wielkast weg te laten halen???
Ik denk haast wel dat je de wielranden moet rollen. Ligt er natuurlijk ook aan of je vervoer meeneemt op de achterbankRontwingo schreef:Gelijk maar weer ff een vraaggie tussendoor knallen![]()

Achterin zit waarschijnlijk bijna nooit iemand.Stefan S. schreef:Ik denk haast wel dat je de wielranden moet rollen. Ligt er natuurlijk ook aan of je vervoer meeneemt op de achterbankRontwingo schreef:Gelijk maar weer ff een vraaggie tussendoor knallen![]()
Bij mij komen er de 13inch Tlines onder met waarschijnlijk een verlaging van ongeveer 6 a 6.5 cm. Is het dan nodig om dat randje van de wielkast weg te laten halen???.
Weet jij ook wat dat gemiddeld kost?
-
Zo Ron eindelijk weer een mooie Twingo in Noordwijk 

VLK Groep
zoo, vandaag weer iets bij geknutselt
omdat het zo donker was in mijn knipperlicht even de binnenkant mooi wit gemaakt met radiatorlak (glanswit)
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y201/c ... ing681.jpg[/img]
toen mijn LED knipperlicht er in gemaakt
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y201/c ... ing682.jpg[/img]
het knippert nu veel direkter en wat anders...
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y201/c ... ing683.jpg[/img]
enige probleem is dat wat ik al verwacht had, dat hij nu heel snel achter elkaar knippert, daar moet ik nog wat op verzinnen.
zodra ik de alarmlichten aan doe, knipperen ze wel gewoon
op naar het volgende dingetje (dakspoiler met 3e remlicht)
omdat het zo donker was in mijn knipperlicht even de binnenkant mooi wit gemaakt met radiatorlak (glanswit)
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y201/c ... ing681.jpg[/img]
toen mijn LED knipperlicht er in gemaakt

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y201/c ... ing682.jpg[/img]
het knippert nu veel direkter en wat anders...
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y201/c ... ing683.jpg[/img]
enige probleem is dat wat ik al verwacht had, dat hij nu heel snel achter elkaar knippert, daar moet ik nog wat op verzinnen.
zodra ik de alarmlichten aan doe, knipperen ze wel gewoon

op naar het volgende dingetje (dakspoiler met 3e remlicht)

Ruimte zat achterin! Kom het wel halen hoorJacco Osté schreef:Wel zo makkelijk denkWilma schreef:Denk dat ik maar een lijstje ga maken
Maarreuh... Vrijdag ben je er niet he? Waar moet ik het dan laten?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat wordt precies bedoelt met wielkassen uitkloppen en zoals Ron vraagt dat randje weghalen?? Is dat dat randje dat net een stukje naar binnen loopt?? En wat doen ze bij wielkassen uitkloppen??Rontwingo schreef:Gelijk maar weer ff een vraaggie tussendoor knallen![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
GVD hele tekst hier getypt, loopt die kut pc vast
Haalde net op een 50 weg een choppertje in met ongeveer 80, zag in mijn spiegel dat ie seinde, maar wist het niet zeker, kunnen ook die rot kuilen in de weg zijn, dus ik lekker door gaan, op een gegeven moment naderen we de 80 weg, daar ga ik met 110 verder en komt die motor mij voorbij (we waren aan het optrekken) dus hij met 80 voor me, dus ik er netjes met 110 voorbij, weer gesein, maar ik dacht wat moet die gozer nou, dus hij komt rechts naast me rijden en wijst naar zijn km-teller, ik dacht nou blijf ff netjes 80 naast hem rijden, maar op een gegeven moment dacht ik jah dikke lul lekker verder met 110, dus bij het volgende stoplicht komt ie naast me staan, Goedeavond Politie
Hoevaak moet ik u waarschuwen om 80 te gaan rijden ipv 110, kon niet echt reageren daarop
toen sprong het licht op groen en werd er geclaxoneerd en reed die kerel verder en ik sloeg rechtsaf.
Tuurlijk ik zat verkeerd, maar als politie zo op een privemotor zitten seinen enzo, beetje verwarrend.

Haalde net op een 50 weg een choppertje in met ongeveer 80, zag in mijn spiegel dat ie seinde, maar wist het niet zeker, kunnen ook die rot kuilen in de weg zijn, dus ik lekker door gaan, op een gegeven moment naderen we de 80 weg, daar ga ik met 110 verder en komt die motor mij voorbij (we waren aan het optrekken) dus hij met 80 voor me, dus ik er netjes met 110 voorbij, weer gesein, maar ik dacht wat moet die gozer nou, dus hij komt rechts naast me rijden en wijst naar zijn km-teller, ik dacht nou blijf ff netjes 80 naast hem rijden, maar op een gegeven moment dacht ik jah dikke lul lekker verder met 110, dus bij het volgende stoplicht komt ie naast me staan, Goedeavond Politie

Tuurlijk ik zat verkeerd, maar als politie zo op een privemotor zitten seinen enzo, beetje verwarrend.