RJ?-Ray- schreef:die heb ik een paar weken geleden verkocht aan een binkie van net 16, die rijd nu ergens in noordwijkLex schreef:Een Tomos

rustig rondkijken dan maar Ray..of snel je oude GT terugkopen natuurlijk

wel RTCer blijven?
RJ?-Ray- schreef:die heb ik een paar weken geleden verkocht aan een binkie van net 16, die rijd nu ergens in noordwijkLex schreef:Een Tomos
ook leukLex schreef:Evoootje 3 importeren. Sunny GTi-R of zoiets
Zulke connecties moet je hebben iddLex schreef:MR2 Turbo, het vriendinnetje van een klant van mij rijdt zo'n ding volgeladen met Greddy spullen. Dik driften dat kindHij rijdt zelf een Impreza met een hoop HKS goodies. Het zijn Jappaners en hij laat alles door zijn oom opsturen en wij monteren het.
![]()
Met die MR2 heb ik een keer een petje in een Corrado G60 helemaal gek gemaakt.
ik heb enkel het topic gelockt, ook met dezelfde gedachte dat de koper het wel zou meedelen. Persoon in kwestie had het me via pm meegedeeld.-Ray- schreef:ik lees het net ja, altijd fijn als andere mensen het voor je zeggen
(no offence Jo, dat weet jij ook wel)
hij is idd verkocht, de nieuwe eigenaar zal zich hier tzt wel melden. ik ga het iig niet zeggen, das ook mijn (voor een aantal bekende) stijl niet.
Kever!-Ray- schreef:nee nog niet. geld in me zak, ga voorlopig even met de fiets en als het moet met de smart van me meissie naar me werk (heb daar wel een dumpvalve voor besteld, dat weet ze nog nietPaul1916v schreef:Dan wacht ik nog even af wie het is..ben benieuwd!
Al een idee wat ervoor terugkomt?)
heb wel een idee, of het wordt groot en luxe met bijvoorbeeld een GT voor de fun/rag erbij, of een dikke cabrio, of een RWD, ben dr nog niet over uit.
liefst wel weer een turbo natuurlijk
Ik ben ook vierde, wat voor auto rij je?Chris schreef:Ik sta 4 Lex, maar heb het al een tijd niet meer gespeeld. Jij?
Hier aan de overkant staat zo'n nieuwe kleine Peus..... Hebben jullie hem al gezien?
Jij kent hem dus ook nog niet... Dé 107:Lex schreef:1007, die heb ik hier in de werkplaats staan voor een trekhaakkieChris schreef:Ik sta 4 Lex, maar heb het al een tijd niet meer gespeeld. Jij?
Hier aan de overkant staat zo'n nieuwe kleine Peus..... Hebben jullie hem al gezien?
nou, een leuke T5R in het geel....Paul1916v schreef:Hij blijft erg vet!!![]()
@Ray: niet op zoek naar een leuke volvo?
Deze 107 is toch in samenwerking met cirtoen gemaakt. Die 1007 vind ik een nette auto, zeker wanneer je de rc hebt.Chris schreef:Jij kent hem dus ook nog niet... Dé 107:Lex schreef:1007, die heb ik hier in de werkplaats staan voor een trekhaakkieChris schreef:Ik sta 4 Lex, maar heb het al een tijd niet meer gespeeld. Jij?
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/peussss.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/peusssss.jpg[/img]
Ik heb vele auto's met NFS.
met een lekkere 3" dr onder zal t iig wel lekker klinken-Ray- schreef:nou, een leuke T5R in het geel....Paul1916v schreef:Hij blijft erg vet!!![]()
@Ray: niet op zoek naar een leuke volvo?![]()
It wasn't mePaul1916v schreef:RJ?-Ray- schreef:
die heb ik een paar weken geleden verkocht aan een binkie van net 16, die rijd nu ergens in noordwijk
Aardig gek..........mag allemaal wat kosten denk ikLex schreef:Jemig de VW boys zitten ook niet stil om de pk wedloop![]()
http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=V ... c&start=40