Regio Meeting Fryslân
-
- Über-Spammer
Wanneer weer 

-
- Über-Spammer
en eigenlijk niet eens zo duur
tijd voor een grote meeting daar

tijd voor een grote meeting daar

-
- Über-Spammer
dan wel 1 voor 1 de trap op, anders gaat het niet goed
(of met de lift)

-
Ja, was gezellig.
Volgende keer maar eten bij de Yankee Doodle.
Zal wel zo gezellig worden als deze keer.
@Peter, volgens mij trok jij dat kind wel aan, op 1 of andere manier.
Volgende keer maar eten bij de Yankee Doodle.
Zal wel zo gezellig worden als deze keer.
@Peter, volgens mij trok jij dat kind wel aan, op 1 of andere manier.

-
het was zeer gezellig jonges,de volgende keer weer.
Ja jongens sorry dat ik er niet bij was, ik kon echt op het laatste moment mn broer gaan ophalen, was met zn AX gestrand
Maar ik had er graag bij willen zijn
volgende keer beter dan maar...

Maar ik had er graag bij willen zijn

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Zo, ik ben ook weer thuis
(00:20)
was inderdaad gezellig, vond het ook wel jammer dat ik er eerder vandoor moest..
wat achteraf helemaal niet zo nodig bleek:
kom daar in Hurdegaryp aan, de kerel die de VCR terug zou nemen was er niet (was afgesproken dat ie de hele middag thuis zou zijn), hij moest nog bij het FEC in Leeuwarden wegkomen. Of ik even een half uur kon wachten, leek me niet echt een goed idee, bij wildvreemde mensen enzo, duurt de tijd zo lang, dus ik ben even naar Zweins gereden, even bij m'n beppe langs geweest, daarna nog even naar Franeker (4 km. verderop voor wie zich afvraagt waar in vredesnaam Zweins ligt
)
in Franeker even bij m'n opa en oma langsgeweest, daarna weer terug naar Hardegarijp en het geld voor de VCR teruggekregen, toen even naar vrienden in Zwinderen, het geld van de videorecorder overgegeven, beetje geklooid met de pc en TomTom 5 op de PDA (heeft ie binnenkort nodig voor wintersport in Oostenrijk)
en ook nog even naar Coevorden, iemand helpen met XP die bij het opstarten geen beeld meer kreeg (was iets in de tv out instellingen)
daar reed ik om 23:50 weg..
voor vandaag ook meer dan zat auto gereden 
In Hardegarijp was ik een beetje aan het zoeken naar die straat waar die mensen wonen, was er al eerder geweest maar het zit goed verstopt, heb beide keren vandaag zoekend rondgereden...
kom ik daar ergens in een van die straten een als nieuw uitziende 5 GTE tegen, zonder nummerplaten, marineblauw (Blue Sport kleur?) even een weggeefsticker in de brievenbus gedrukt
en toen ik 's middags van Leeuwarden wegreed de snelweg op, zat er een Mazda 323 (geen F) voor me, die aardig hard wegtrok, ik erachteraan, kon 'm net bijhouden, maar kwam 'm niet voorbij, totdat ie op top (+/- 180) was, mijnes liep harder dus met 190 ervoorbij en afslag Dronrijp/Menaldum genomen waar hij ook moest zijn (Dronrijp sloeg ie in)
was wel ff leuk sporten

was inderdaad gezellig, vond het ook wel jammer dat ik er eerder vandoor moest..
wat achteraf helemaal niet zo nodig bleek:
kom daar in Hurdegaryp aan, de kerel die de VCR terug zou nemen was er niet (was afgesproken dat ie de hele middag thuis zou zijn), hij moest nog bij het FEC in Leeuwarden wegkomen. Of ik even een half uur kon wachten, leek me niet echt een goed idee, bij wildvreemde mensen enzo, duurt de tijd zo lang, dus ik ben even naar Zweins gereden, even bij m'n beppe langs geweest, daarna nog even naar Franeker (4 km. verderop voor wie zich afvraagt waar in vredesnaam Zweins ligt

in Franeker even bij m'n opa en oma langsgeweest, daarna weer terug naar Hardegarijp en het geld voor de VCR teruggekregen, toen even naar vrienden in Zwinderen, het geld van de videorecorder overgegeven, beetje geklooid met de pc en TomTom 5 op de PDA (heeft ie binnenkort nodig voor wintersport in Oostenrijk)
en ook nog even naar Coevorden, iemand helpen met XP die bij het opstarten geen beeld meer kreeg (was iets in de tv out instellingen)
daar reed ik om 23:50 weg..

In Hardegarijp was ik een beetje aan het zoeken naar die straat waar die mensen wonen, was er al eerder geweest maar het zit goed verstopt, heb beide keren vandaag zoekend rondgereden...
kom ik daar ergens in een van die straten een als nieuw uitziende 5 GTE tegen, zonder nummerplaten, marineblauw (Blue Sport kleur?) even een weggeefsticker in de brievenbus gedrukt

en toen ik 's middags van Leeuwarden wegreed de snelweg op, zat er een Mazda 323 (geen F) voor me, die aardig hard wegtrok, ik erachteraan, kon 'm net bijhouden, maar kwam 'm niet voorbij, totdat ie op top (+/- 180) was, mijnes liep harder dus met 190 ervoorbij en afslag Dronrijp/Menaldum genomen waar hij ook moest zijn (Dronrijp sloeg ie in)
was wel ff leuk sporten

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
nee ik niet maar ik weet de rest niet wat ze gedaan hebben

Nee, maar dat gaan we cker doen mochten we er nog een grote meeting houden.Edward(ForeverYoung) schreef:heeft er nog iemand een klacht ingediend over het geluidsniveau van toen er iemand jarig was
@ RobertR19: 1 druk neefje is al erg genoeg
-
Volgende regiomeeting maar na de jaaropening.
Hoop ik weer met de 5GTT
te komen ipv de R19 1.7 
Hoop ik weer met de 5GTT

Misschien met een toertocht bovenin het land? En richting lente dan
Als er belangstelling is laat horen, lijkt me wel gaaf om te doen/organiseren 

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Ik ook weer een actie hier vanavond in heerenveen
ff blokje touren met de 19, over kingweg hier al tegen de 100 daarna onder de ns tunnel boven de 80. Wat denk je, politie houd me aan bij de bp in het centrum, en die vonden het nogal rap gaan vanaf de ns-tunnel.
ADvies: volgende keer maar even iets rustiger aan
kwam der met een waarschuwing af

ff blokje touren met de 19, over kingweg hier al tegen de 100 daarna onder de ns tunnel boven de 80. Wat denk je, politie houd me aan bij de bp in het centrum, en die vonden het nogal rap gaan vanaf de ns-tunnel.
ADvies: volgende keer maar even iets rustiger aan
kwam der met een waarschuwing af

-
dat denki ik ook,ik ben ook wel fan voor de tourtocht boven in land. 
-
- Über-Spammer
mooi al die aanmeldingen 

Edward(ForeverYoung) schreef: In Hardegarijp was ik een beetje aan het zoeken naar die straat waar die mensen wonen, was er al eerder geweest maar het zit goed verstopt, heb beide keren vandaag zoekend rondgereden...
kom ik daar ergens in een van die straten een als nieuw uitziende 5 GTE tegen, zonder nummerplaten, marineblauw (Blue Sport kleur?) even een weggeefsticker in de brievenbus gedrukt![]()
Ja ik zal eens vragen wat Aldert met dat ding moet?
Het is een Ford man.......
-
Ja, moet je daareens op zaterdagavond gaan staan bij die tunnel.tweakp schreef:Ik ook weer een actie hier vanavond in heerenveen
ADvies: volgende keer maar even iets rustiger aan![]()
kwam der met een waarschuwing af![]()
![]()
Die taxi's vliegen er wel met 100+ doorheen.
Ja, onder die tunnel rijd ik ook nooit 50
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
aha grappig, het is nog een bekende ook nog (althans, jij kent 'm dus)GTI1-G60 schreef:Edward(ForeverYoung) schreef: In Hardegarijp was ik een beetje aan het zoeken naar die straat waar die mensen wonen, was er al eerder geweest maar het zit goed verstopt, heb beide keren vandaag zoekend rondgereden...
kom ik daar ergens in een van die straten een als nieuw uitziende 5 GTE tegen, zonder nummerplaten, marineblauw (Bleu Sport kleur?) even een weggeefsticker in de brievenbus gedrukt![]()
Ja ik zal eens vragen wat Aldert met dat ding moet?
Het is een Ford man.......
zag er verder echt puik uit dat ding, alsof ie net de fabriek uit was komen rollen

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Ze waren trouwens aardig aan het controleren van 't weekendRobertR19 schreef:Ja, moet je daareens op zaterdagavond gaan staan bij die tunnel.tweakp schreef:Ik ook weer een actie hier vanavond in heerenveen
ADvies: volgende keer maar even iets rustiger aan![]()
kwam der met een waarschuwing af![]()
![]()
Die taxi's vliegen er wel met 100+ doorheen.
Ja, onder die tunnel rijd ik ook nooit 50

-
- Über-Spammer
gaan er ook nog luitjes naar Nieuwegein volgende week?
Dan doe ik mee! 

-
- Über-Spammer
ja ik hoor, maar ja als ik daar ben moeten jullie nog vertrekken