drtuning1 schreef:Ik ben bij MABO langsgeweest en heb daar een Forge-dumpvalve gekocht en een suede race-stuur

drtuning1 schreef:Ik ben bij MABO langsgeweest en heb daar een Forge-dumpvalve gekocht en een suede race-stuur
Hoeveel moet je er hebben?Bart V schreef:zo'n stuurtje zoek ik ook al een poosje....waar heb je die vandaan?
geeneens een 2e hands oliefilter erbij?robclio16V schreef:Voor 50 euro krijg je een set gebruikte remblokken en remschijven van me.
je kan ook je koelvloeistofvatje achter het schutbord maken en een luchtfilter achter je koplamp (apart bakje maken) en op circuit je koplamp eruit dan krijgt die echt pas voldoende koele luchtdrtuning1 schreef:Ik heb sinds een paar maanden net een nieuwe radiateur. Ik heb mijn temp.meter nog nooit zo laag zien staan.![]()
Enige tips nog wat betreft montage sportfilter? Ik denk aan een luchthapper in de motorkap op de plek waar nu de krik zit.
drtuning1 schreef:Ik zal eens kijken wat voor soort slicks het zijn. Ze zijn in ieder geval alleen voor droog weer. Geen groef erin!haha. Ik heb ook nog een set regenslicks liggen. Die monteer ik misschien op mijn andere velgen.
Ik heb ze 2ehands gekocht in België. Ze hebben onder een Clio cup-auto gelegen.
Groeten Alexander