Ben benieuwd
Heb er niet mee gereden, maar de verhalen waren niet echt positief idd.Frank M schreef:Klinkt niet zo positief
Ben benieuwd
wat moet ik daar nou weer doen?Luco/Alpine-racer schreef:gewoon naar remservice utrecht![]()
Dit betekent dat het ook wel een beetje remt enzo????Steven schreef:Tarox is wel serieus spul
Nope, dit is meer in de categorie: zou de schijf breken, de draagarm uit 't subframe gescheurd worden, of zal ik ff lekker m'n dashboard onderkotsenSteven schreef:Carbonmetallic? Moet dat te vergelijken zijn met die teringtroep van EBC Kevlar? Dan zou ik lekker Ferrodo DS2500 nemen of Mintex
)
dat is dan een heeeeel stuk langer dan ik met m'n EBC heb gedaanRob 16v schreef:Kwam er gister achter dat de EBC met Greenstuff (jah, sorry....) helemaal vlak zijn aan de binnenzijde, blok en schijf. Heeft het ongeveer 40 dkm uitgehouden, wat een rommel
YESS....Menno schreef:Nope, dit is meer in de categorie: zou de schijf breken, de draagarm uit 't subframe gescheurd worden, of zal ik ff lekker m'n dashboard onderkotsenSteven schreef:Carbonmetallic? Moet dat te vergelijken zijn met die teringtroep van EBC Kevlar? Dan zou ik lekker Ferrodo DS2500 nemen of Mintex
)
Ja als Steef ff opschiet kan ik ze ook uit proberen op een 285mm setje.Donleben schreef:Prima blokken die DS2500
Alleen piepen ze wel bij mij, ik heb in elk geval het idee dat het door de blokken komt.Donleben schreef:Prima blokken die DS2500
Steven schreef:piepende DS2500 is normaal...
is dat een mooi kleurtje?Steven schreef:Carbonmetallic?