GTE Blue Sport Chris@R5
waarom haal je er zelf niet ff een....
die kosten de wereld toch neit?
die kosten de wereld toch neit?
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
afhankelijk waar je 'm haalt natuurlijk...
heb puur ter informatie even gevraagd wat zo'n ding moet kosten voor m'n Mégane bij de dealer hiero, en dat is niet mis!
incl. BTW zo'n 180 euro
las ik later een topicje waar ook iets in stond over universele lambda sonde's en die zijn vast wat goedkoper
heb puur ter informatie even gevraagd wat zo'n ding moet kosten voor m'n Mégane bij de dealer hiero, en dat is niet mis!
incl. BTW zo'n 180 euro

las ik later een topicje waar ook iets in stond over universele lambda sonde's en die zijn vast wat goedkoper

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
76 Eurie voor een 1916v (3-polige imitatie)catrinus schreef:bij de brezan kost een sonde 89 euro (laatst nog 1 gehaald voor de gtt)

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dat is die sensor in de uitlaat toch?
kom maar lenen
kom maar lenen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
waarom zo moeilijk doen, haal gewoon effe een universele sonde bij de brezan ofzo en zet die erin, werkt net zo goed als 1 van dealer, en kost echt een heel stuk minder
R5GTT. Drive it like you stole it
Eerst proberen. Denk niet dat Brezan doet aan 'First you try, than you buy'.paz-maniac schreef:waarom zo moeilijk doen, haal gewoon effe een universele sonde bij de brezan ofzo en zet die erin, werkt net zo goed als 1 van dealer, en kost echt een heel stuk minder
Als het goed is komt er dinsdag eentje met de post deze kant op.
das ook handig geregeld chris! 
hoop voor je dat t de probs oplost, want het is en blijft een erg leuke en mooie gte bs!

hoop voor je dat t de probs oplost, want het is en blijft een erg leuke en mooie gte bs!
Inderdaad ik heb zelf ook een universele gekocht (zijn altijd maar paar types (2 draden of driedraden) en deze was 65 euro voor mijn clio.ForeverYoung schreef:afhankelijk waar je 'm haalt natuurlijk...
incl. BTW zo'n 180 euro
-
- Contacteer:
met die ouwe shit kan je het wel proberen met een universele lambda sonde maar nieuwere auto's
doe het niet !!!!!
je krijgt er alleen maar meer problemen mee !!!!
en de draden ook vooral niet solderen !!!!
je mag me ten aller tijde een pm sturen met een kenteken en dan zoek ik de juiste bosch sonde voor je op en dan kan je bij je eigen leverancier(lausulec , brezan , cartal ) een prijs opvragen
doe het niet !!!!!
je krijgt er alleen maar meer problemen mee !!!!
en de draden ook vooral niet solderen !!!!
je mag me ten aller tijde een pm sturen met een kenteken en dan zoek ik de juiste bosch sonde voor je op en dan kan je bij je eigen leverancier(lausulec , brezan , cartal ) een prijs opvragen
even nog een mededeling over het hoog stationair lopen, ik had dat ook (bij een koude motor) nu bleek de stekker van de gasklepsensor niet goed contact te maken. even de lipjes wat bijgebogen en weg was het probleem. (F3N MPI)
Renault 19 Cabriolet phase 1 bordeaux rood
-
- Über-Spammer
succes met het vinden van een twingo he 
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
de nieuwe eigenaar toch zeker wel op de RTC gewezen?
Was een hele nette BS...benieuwd wat ervoor terug komt

Nee dat niet. Is geen Renault-fan. Er komt iets heel grappigs voor weer waar ik voorlopig de komende jaren in blijf rijden.Paul1916v schreef:de nieuwe eigenaar toch zeker wel op de RTC gewezen?Was een hele nette BS...benieuwd wat ervoor terug komt
![]()
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Hoe kan je een niet renault fan nu een uniek model verkopen?Chris@R5 schreef:Nee dat niet. Is geen Renault-fan. Er komt iets heel grappigs voor weer waar ik voorlopig de komende jaren in blijf rijden.Paul1916v schreef:de nieuwe eigenaar toch zeker wel op de RTC gewezen?Was een hele nette BS...benieuwd wat ervoor terug komt
![]()

Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Ja das mooi klote, nu kan ik het probleem zelf gaan zoeken 

-
ligt je mij ook even in dan??(Hoolie)-Ad schreef:Ja das mooi k*%$e, nu kan ik het probleem zelf gaan zoeken
succes met je volgende auto
Goeie keuze.Chris@R5 schreef:Ssssst!Gabri schreef:succes met het vinden van een twingo he
Ik heb nog een leuke voor je

-
gte vs twingo, goede keuze edwin16v? ik had t wel geweten ;p GTE!
welja, toch jammer van die mooie gte...
succes emt die twingo dan
welja, toch jammer van die mooie gte...
succes emt die twingo dan
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Hij heeft een hele goede prijs betaald. Verder is er geen haar op me hoofd die spijt heeft vande verkoop.Frits schreef:Hoe kan je een niet renault fan nu een uniek model verkopen?Chris@R5 schreef:Nee dat niet. Is geen Renault-fan. Er komt iets heel grappigs voor weer waar ik voorlopig de komende jaren in blijf rijden.Paul1916v schreef:de nieuwe eigenaar toch zeker wel op de RTC gewezen?Was een hele nette BS...benieuwd wat ervoor terug komt
![]()
Of hij moet gewoon je vraagprijs hebben betaald.
Het was gewoon en k*t auto met een hoop gezeik en mankementen die je op het eerste oog niet ziet.
Daarnaast past dit verbruik mij beter en zal ik wat jaartjes met dit karretje door rijden in me studie. Die GTE is niks voor in me studietijd, aangezien hij me alleen maar iriteerde en veel te veel aandacht vroeg.
M'n Twingo gaat lekker dik worden en heb ik gewoon geen omkijken naar. Een snelle bak geloof ik wel. Ik kan voor het geld waar ik een Twingo voor koop ook wel een GT of 16v kopen, maar mijn vriendin en ik gaan ook nog op vakantie met het bakkie en dan past mij een zuinig karretje wel.
Daarnaast zijn de maandelijkse kosten vele malen lager dan die van een 16v.
En ook niet onbelangrijk: Het zijn gewoon stoere karretjes
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
als jij er maar blij mee bent
dat is het belangrijkste

dat is het belangrijkste

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
in het paars is het wel een beetje een homobak hoorJacco Osté schreef:I rest my case![]()
Groot gelijk Chris![]()

-
Luco/Alpine-racer schreef:in het paars is het wel een beetje een homobak hoorJacco Osté schreef:I rest my case![]()
Groot gelijk Chris![]()
![]()
![]()

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
bepaalde modellen in een specifieke kleur welXabre schreef:renault is een nichtenmerk hoorde ik laatst

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
ik hoorde op de afsluitmeeting in Zwolle iemand zeggen dat Renaults yuppenbakken zijn (was iemand op de fiets die daar ff kwam kijken ofzo)Xabre schreef:renault is een nichtenmerk hoorde ik laatst
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)