Hey,
Heb hier een kleine discussie met een vriend van me over waar zich de brandstofleiding bevind die naar de carb gaat.
Heb hier even een fototje van m'n C3G-tje:
(wel niet letten op het vuil, werken in m'n straat...)
[img]http://users.telenet.be/sibracing/Img00000.JPG[/img]
Mss kan iemand even aanduiden waar het zich nu bevind.
SiB
Brandstofleiding
dat zou je zelf na kunnen gaan
leidingen komen onder je rechter voorstoel door vanachter uit. Als ik t me goed herinner (wat wel niet zo zal zijn
) is t de voorste en de achterste leiding aan de rechter kant van de het gasklephuis

Zijn die 2 leidingen onder dat klipje, 2 dezelfde. Voorste is ws. toevoer, achterste retour.
-
Inderdaad riel heeft gelijk dat zijn de brandstofleidingen.
Als je op de fot kijkt zijn de 2 leidingen die onder het klipje zitten de brandstofleidingen de voorste op de foto gezien de onderste van de 2 is de toevoer en de andere de retour.
Heb hetzelfde blok en de carb is een weber die heb ik vorige week moeten vervangen.
ald ej dus de filter eraf haalt en de leiding die aan de rechterkant van de carb zit is de toevoer en die aan de achterkant van de carb loopt de retour.
Groeten Jeffrey
Als je op de fot kijkt zijn de 2 leidingen die onder het klipje zitten de brandstofleidingen de voorste op de foto gezien de onderste van de 2 is de toevoer en de andere de retour.
Heb hetzelfde blok en de carb is een weber die heb ik vorige week moeten vervangen.
ald ej dus de filter eraf haalt en de leiding die aan de rechterkant van de carb zit is de toevoer en die aan de achterkant van de carb loopt de retour.
Groeten Jeffrey
-
OK, bedankt voor de uitleg, nog een klein bijkomend vraagje:
Wat is die leiding die van dat ronde ding rechts richting carb gaat?
SiB
Wat is die leiding die van dat ronde ding rechts richting carb gaat?
SiB
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vacuumleiding van de rembekrachtiger. Hij gaat trouwens niet naar de "carburateur", maar naar je inlaatspruitstuk. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Daarom dat ik zei richting carb