ACT: Twingo I
ik twijfel.... ik ga maandag is ff kijken daar.... misschien dat ik hem wel bij iemand tijdelijk kan stallen
Het is echt precies wat ik zoek
nieuwe motorkap zo geregeld... apk keuring ook... gewoon ff velgen oversteken van de andere twingo 

Het is echt precies wat ik zoek

Laatst gewijzigd door madtraxx op zo 29 jan 2006 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
die kan nochtanbs gerust een 25000 kilkometers (minstens) meer doen. (zover ben ik toch alJacco Osté schreef:Duidelijkmadtraxx schreef:hey Jacco, die twingo he, met 220000km. die staat dus bij een sloperijdat is autosloop Baris in rotterdam.... kijk maar goed op de 2de foto dan zie je de stapels auto's
en de aanbieder woont vlakbij mij, Rhoonbeetje dubieus dit.... is eigenlijk wel precies het autotje dat ik zoek.... veel kilometers... mooi voor gtt blok project
Ik vind het echt teveel geld voor een standaard twingo met zoveel kilometers

dit zijn de vaasjes met de (spijtig genoeg bevroren) tulpjes
en nog vlug een foto van mn display (maar deze keer overdag)
mn nieuwe sleutelhanger
en mn recent aangekochte condensator
en binnekort andere velgjes (de velgjes heb ik al, maar er moeten nog banden op gemonteerd worden) en misschien eens grondig wassen
en nog vlug een foto van mn display (maar deze keer overdag)
mn nieuwe sleutelhanger
en mn recent aangekochte condensator
en binnekort andere velgjes (de velgjes heb ik al, maar er moeten nog banden op gemonteerd worden) en misschien eens grondig wassen
Er zitten 14"rsi velgjes onder.. of stalen clo 16V.. die zijn ook wel weer goed te verkopen.Jacco Osté schreef:Duidelijkmadtraxx schreef:hey Jacco, die twingo he, met 220000km. die staat dus bij een sloperijdat is autosloop Baris in rotterdam.... kijk maar goed op de 2de foto dan zie je de stapels auto's
en de aanbieder woont vlakbij mij, Rhoonbeetje dubieus dit.... is eigenlijk wel precies het autotje dat ik zoek.... veel kilometers... mooi voor gtt blok project
Ik vind het echt teveel geld voor een standaard twingo met zoveel kilometers
Km stand is natuurlijk redelijk hoog.. maar dat kunnen ze makelijk hebben..
en kijk eens op MP een twingo voor onder de 1000 is haast onmogelijk. Of ze zijn al mint groen. blegh..
Een kleine 80.000 kan ie ook nog wel meetut schreef: die kan nochtanbs gerust een 25000 kilkometers (minstens) meer doen. (zover ben ik toch al)

Zover ben ik namelijk al

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Tja... Die vaasjes... Als jij het maar leuk vindt tochtut schreef: en binnekort andere velgjes (de velgjes heb ik al, maar er moeten nog banden op gemonteerd worden) en misschien eens grondig wassen

Echte bloemen zouden het bij mij toch niet uithouden

Die velgen zag ik inderdaadAbel schreef: Er zitten 14"rsi velgjes onder.. of stalen clo 16V.. die zijn ook wel weer goed te verkopen.
en kijk eens op MP een twingo voor onder de 1000 is haast onmogelijk. Of ze zijn al mint groen. blegh..

Maar toch... De prijzen vind ik over het algemeen erg hoog voor de Twingo's...
0 opties, hoge kilometerstand...
Zulke auto's kon je vroeger kopen voor een paar honderd gulden

Zelfs schadebakken worden voor hoofdprijzen aangeboden

inderdaad, ieder doet wat hij/zij leuk vindt. anders zouden we allemaal op t-lines rijdenJacco Osté schreef:Tja... Die vaasjes... Als jij het maar leuk vindt tochtut schreef: en binnekort andere velgjes (de velgjes heb ik al, maar er moeten nog banden op gemonteerd worden) en misschien eens grondig wassen
Echte bloemen zouden het bij mij toch niet uithouden

Tja twingo's zijn gewoon gewilde auto's.. Kijk eens wat je nog voor een golfje vangt inverhoudingJacco Osté schreef:Die velgen zag ik inderdaadAbel schreef: Er zitten 14"rsi velgjes onder.. of stalen clo 16V.. die zijn ook wel weer goed te verkopen.

-
- Contacteer:
zal idd wel veel vraag zijn naar dergelijke kleine bakjes nuja model is ook redelijk tijdloos he ...Abel schreef:Jacco Osté schreef:Die velgen zag ik inderdaadAbel schreef: Er zitten 14"rsi velgjes onder.. of stalen clo 16V.. die zijn ook wel weer goed te verkopen.
Tja twingo's zijn gewoon gewilde auto's.. Kijk eens wat je nog voor een golfje vangt inverhouding
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Staan nog te koop, dus als iemand nog op zoek is? Hij is wel bezig met iemand om ze te verkopen.Jacco Osté schreef:Setje T-linesRontwingo schreef: Nee heb ik nog niet, ik schaf de spulletjes van te voren aan.
Tenzij ik natuurlijk een twingo vind waar ze al onder zitten.
En ik weet dat ik een fase 2 tot half 2000 moet kopen ander past het niet![]()
Met mijRonnie Detmers schreef:Staan nog te koop, dus als iemand nog op zoek is? Hij is wel bezig met iemand om ze te verkopen.Jacco Osté schreef:Setje T-linesRontwingo schreef: Nee heb ik nog niet, ik schaf de spulletjes van te voren aan.
Tenzij ik natuurlijk een twingo vind waar ze al onder zitten.
En ik weet dat ik een fase 2 tot half 2000 moet kopen ander past het niet![]()

Heb ik wel naar gekeken, maar nog niet gereageerd. Ik zit nog erg te twijfelen tussen zwart en blauw...liever zwart.Ronnie Detmers schreef:![]()
Heb je niet meer naar die Blauwe gekeken waarvan ik de link gepost had? Staan er toch zat te koop.
Maar ja, ik heb geen haast dus ik zoek rustig verder

Maar als je die 13inch T-lines eronder wil dan moet het wel een Twingo zijn van het oude type met de kleinere schijven toch?Rontwingo schreef:Heb ik wel naar gekeken, maar nog niet gereageerd. Ik zit nog erg te twijfelen tussen zwart en blauw...liever zwart.Ronnie Detmers schreef:![]()
Heb je niet meer naar die Blauwe gekeken waarvan ik de link gepost had? Staan er toch zat te koop.
Nieuwe Twingo heeft toch juist daarom 14inch eronder zitten?
I know...I know..!Edwin16v schreef:Maar als je die 13inch T-lines eronder wil dan moet het wel een Twingo zijn van het oude type met de kleinere schijven toch?Rontwingo schreef:Heb ik wel naar gekeken, maar nog niet gereageerd. Ik zit nog erg te twijfelen tussen zwart en blauw...liever zwart.Ronnie Detmers schreef:![]()
Nieuwe Twingo heeft toch juist daarom 14inch eronder zitten?
Fase 2 tot ongeveer half 2000. Daarna zijn de schijven idd groter geworden waardoor de 13inch niet passen.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Lezen ronnie..Ronnie Detmers schreef:Verklaar u naderChris@R5 schreef:Ik zit nog wat te dubben, maar gezien de omstandigheden voeg ik mij binnenkort heeeeeeel misschien ook bij dit groepje 'outcasts' van de club??
GTE de deur uit. Twingo er voor terug.. (of die van zn ma, dat kan ook nog;))
Project: GTT Blue Sport
Frits schreef:Lezen ronnie..Ronnie Detmers schreef:Verklaar u naderChris@R5 schreef:Ik zit nog wat te dubben, maar gezien de omstandigheden voeg ik mij binnenkort heeeeeeel misschien ook bij dit groepje 'outcasts' van de club??
GTE de deur uit. Twingo er voor terug.. (of die van zn ma, dat kan ook nog;))

Dat wordt wel van je verwacht hoor Ronnie

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Precies, anders krijg je de penningmeesteres achter je aan