Hallo, ik ben een tijdje niet zo actief meer geweest op dit forum(3 jaar ofzo), maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb het volgende probleem:
Ik ben een GTT bleu sport compleet opnieuw aan het opbouwen. Er zijn al een hoop dingen vernieuwd. Nu heb ik het probleem dat stationair de motor goed loopt, maar zodra de motor warm is en ik een beetje gas geef, zo rord de 2000-2500 toeren loopt de motor te bokken en stoten. Het lijkt erop dat er veels te veel brandstof aangevoerd wordt. knalt en ploft ook flink in uitlaat en inlaat systeem. De carburateur heb ik helemaal schoongemaakt en er is een revisiesetje gemonteerd. Ik heb al vanalles geprobeerd maar krijgt het er niet uit.
Acceleratiepompje werkt mijn inziens goed, ventiel bij vlotter in brandstofkamer werkt ook normaal. Alle vacüumslangen zijn goed.
Mijn gedachte gaat uit naar de brandstofdrukregelaar. Ik denk dat deze in de stand van vollast blijft staan en de carburateur veels te veel aangevoerd krijgt. Mijn GTT heeft 3 jaar stil gestaan in een garage met de brandstofslangen los en motor uitgebouwd. Kan het zijn dat het membraan in de drukregelaar mischien uitgedroogd is ofzo?
En is dit mogelijk??
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Greetz, Kay
GTT>>stotteren tussen stationair en 3000 t/pm
Van onsteking is alles vernieuwd op module na dan, bi jvolgas tot max toerental is alles o.k. en trekt motor ook goed.
Maar is het mogelijk dat carb te veel branstof aangevoerd krijgt? het ventiel bij de vlotter regelt de hoeveelheid toch? of maakt dat bij vollast niet uit?
Maar is het mogelijk dat carb te veel branstof aangevoerd krijgt? het ventiel bij de vlotter regelt de hoeveelheid toch? of maakt dat bij vollast niet uit?
aha, denk dat ik es en nieuwe brandstofdrukregelaar ga kopen. deze zal wel open blijven staan.
ik laat nog wel weten of het geholpen heeft.
gr, kay
ik laat nog wel weten of het geholpen heeft.
gr, kay