Even een vraagje: wie kan mij vertellen hoe Ebay precies werkt? De duitse dan, is dat gewoon lompweg bieden?
inderdaad, bieding is wel bindend he;) tis geen marktplaats... btw wat wil je kopen?
Zat gewoon eens rond te schumen aangezien de Duitse Style velgen daar veel aantrekkelijker geprijst zijn, maar hou nie zo van dat vage bieden, beter bellen en prijs afspreken.
Paul1916v schreef:Iets voor jou Wilma? voor op de twingo?
oorspronkelijk wilde ik deze velgen voor mijn tut, maar aangezien ik niet mocht van mn vader ("als ge die koopt, moogt ge op uwen alleen gaan wonen"), zal ik ze hier maar posten...
madtraxx schreef:
en dan loopt zo het water ergens over je dashboard in een bocht hahahaa
dat was ook een van de dingen waar ik in t begin bezorgd om was, maar tijdens het plaatsen van de bloemetjes heb ik gemerkt dat ik het vaasje bijna horizontaal kan houden zonder er water uitloopt...
madtraxx schreef:
en dan loopt zo het water ergens over je dashboard in een bocht hahahaa
dat was ook een van de dingen waar ik in t begin bezorgd om was, maar tijdens het plaatsen van de bloemetjes heb ik gemerkt dat ik het vaasje bijna horizontaal kan houden zonder er water uitloopt...
Ronnie Detmers schreef:
Zat gewoon eens rond te schumen aangezien de Duitse Style velgen daar veel aantrekkelijker geprijst zijn, maar hou nie zo van dat vage bieden, beter bellen en prijs afspreken.
You sneak
Ons allemaal vertellen dat je nix gaat verbouwen aan je twingo...
Maar ondertussen...
Had ze onder je Twingo gelegd
Voor de LMV's had meer interesse geweest denk
Zitten er nog banden om? En waar zijn ze op te halen?
Criteria voor geinterresseerden, lijkt me
Ik heb zelf nog een setje liggen, dus ik heb ze iig niet nodig
Jacco Osté schreef:Had ze onder je Twingo gelegd
Voor de LMV's had meer interesse geweest denk
Zitten er nog banden om? En waar zijn ze op te halen?
Criteria voor geinterresseerden, lijkt me
Ik heb zelf nog een setje liggen, dus ik heb ze iig niet nodig
Heheheh klopt , maar dan had ik en met de auto en met de velgen moeten leuren (had er weinig tijd mee want morgen gaan we de andere auto al ophalen).
Om de velgen zitten nog banden , maar vraag me niet naar de kwaliteit (hoeft ook niet als je ze gratis af kunt halen denk ik)
hey Jacco, die twingo he, met 220000km. die staat dus bij een sloperij dat is autosloop Baris in rotterdam.... kijk maar goed op de 2de foto dan zie je de stapels auto's
en de aanbieder woont vlakbij mij, Rhoon beetje dubieus dit.... is eigenlijk wel precies het autotje dat ik zoek.... veel kilometers... mooi voor gtt blok project
madtraxx schreef:hey Jacco, die twingo he, met 220000km. die staat dus bij een sloperij dat is autosloop Baris in rotterdam.... kijk maar goed op de 2de foto dan zie je de stapels auto's
en de aanbieder woont vlakbij mij, Rhoon beetje dubieus dit.... is eigenlijk wel precies het autotje dat ik zoek.... veel kilometers... mooi voor gtt blok project
Duidelijk
Ik vind het echt teveel geld voor een standaard twingo met zoveel kilometers