de gaten heb ik al in de bumper, maar er liggen geen kabels van de lichten naar het dashboard.

wie kan mij helpen?
Je doet de min draad van alle twee je mistlampen op de carossorie van de auto en je brengt de twee overgebleven draden voor de plus naar de accu-bak of helemaal naar binnen. dan trek je een constante plus (met zekering!!!) vanaf je accu naar een relais. Die kan je gewoon kopen bij een auto materialen zaak.pcman schreef:ik heb van de week een set mistlichten gekocht en ben er vandaag mee bezig geweest om deze aan te sluiten.![]()
de gaten heb ik al in de bumper, maar er liggen geen kabels van de lichten naar het dashboard.![]()
wie kan mij helpen?
wat voor relais meot je hebben?pcman schreef:kabels liggen erin.![]()
moet alleen morgen een relais regelen.
gaat even goed, maar dan heb je meer stroom door je dash lopen, en dat is niet altijd even leuk kwa veiligheid...MaXXXwell schreef:Ik heb bij mijn auto ook mistlampen aangesloten, maar ik heb daarvoor niet een relais gebruikt. Wel een zekering natuurlijk![]()
Wat is dan het verschil tussen het gebruiken van een relais en het leggen van een constante stroomkring waarbij je de massa onderbreekt bij de schakelaar op het dashboard????
k krijg die tutterij dikwijls hoor.....MaXXXwell schreef:Door m'n dash meer stroom? Je bedoelt dichtbij die Sony radio van me die altijd zo gloeiend heet wordt ???![]()
Thnx voor de uitleg iigTut, tuttemetotem
Betuttel me niet zo, tut, tuut tuut.
OKé oké ik stop al
![]()