Even voorstellen: Marcus
Hoi, laat ik mezelf even voorstellen.
Ik ben Marcus en ben van bouwjaar 1986.
Sinds april 2005 verplaats ik mezelf in een nieuwe Renault Twingo.
Er ligt een 1.2 16 klepper in met 75 pk dus hij is lekker zuinig en toch fel op de momenten dat dat nodig is.
Op dit moment heb ik er alleen een andere sportdemper onder laten leggen en heb zelf booskijkers eropgezet.
Voor de toekomst staan er nog meer zaken op het programma.
Foto's zal ik binnenkort neerzetten.
Ik ben Marcus en ben van bouwjaar 1986.
Sinds april 2005 verplaats ik mezelf in een nieuwe Renault Twingo.
Er ligt een 1.2 16 klepper in met 75 pk dus hij is lekker zuinig en toch fel op de momenten dat dat nodig is.
Op dit moment heb ik er alleen een andere sportdemper onder laten leggen en heb zelf booskijkers eropgezet.
Voor de toekomst staan er nog meer zaken op het programma.
Foto's zal ik binnenkort neerzetten.
Welkom op de site
.........en weer een Twingo erbij!!!
Als je nog meer Twingo (en overige Renault-rijders) wilt treffen dan moet je zeker naar de openingsmeeting van onze club komen!:
5 maart op het terrein van Big Daddy's te Nieuwegein
Tot ziens

.........en weer een Twingo erbij!!!

Als je nog meer Twingo (en overige Renault-rijders) wilt treffen dan moet je zeker naar de openingsmeeting van onze club komen!:
5 maart op het terrein van Big Daddy's te Nieuwegein
Tot ziens

-
- Berichten: 95
- Lid geworden op: wo 21 dec 2005 6:03
- Locatie: Leens (Groningen)
- Contacteer:
Welkom
Oké, hierbij de beloofde foto's van mijn Twingo.
De voorkant:
[img]http://i48.photobucket.com/albums/f211/ ... rzijde.jpg[/img]
De zijkant:
[img]http://i48.photobucket.com/albums/f211/ ... rzijde.jpg[/img]
De achterkant:
[img]http://i48.photobucket.com/albums/f211/ ... rzijde.jpg[/img]
De voorkant:
[img]http://i48.photobucket.com/albums/f211/ ... rzijde.jpg[/img]
De zijkant:
[img]http://i48.photobucket.com/albums/f211/ ... rzijde.jpg[/img]
De achterkant:
[img]http://i48.photobucket.com/albums/f211/ ... rzijde.jpg[/img]
Ik ben van plan om hem 4 cm lager te leggen, maar ik moet eerst even kijken of dat gaat met die verkeersdrempels bij ons in de straat.
Voor de rest denk ik eraan om de uitlaat te vervangen voor een groter exemplaar, en dan gelijk 1 links en 1 rechts. Maar ik ben er nog niet uit of het een Jap-style wordt of gewoon weer een Sebring.
Ook zit ik dan met de montage. Als je links en rechts wilt dan moet je aan de rechterkant ook een montage-oog plaatsen, anders hangt hij niet mooi recht.
En voor de rest ben ik nog aan het kijken.
Voor de rest denk ik eraan om de uitlaat te vervangen voor een groter exemplaar, en dan gelijk 1 links en 1 rechts. Maar ik ben er nog niet uit of het een Jap-style wordt of gewoon weer een Sebring.
Ook zit ik dan met de montage. Als je links en rechts wilt dan moet je aan de rechterkant ook een montage-oog plaatsen, anders hangt hij niet mooi recht.
En voor de rest ben ik nog aan het kijken.
Nee, als het Jap-style wordt dan wil ik er 1 links en 1 rechts.
Het wordt dan alleen een heel gepuzzel met buizen omdat je niet echt veel ruimte onder een Twingo hebt om je uitlaat ook te verleggen naar de rechterkant.
Kan iemand mij zeggen hoe ik dit het beste kan doen? Ik neem aan dat ik niet de enige ben die links en rechts een uitlaat wil bij een Twingo.
Het wordt dan alleen een heel gepuzzel met buizen omdat je niet echt veel ruimte onder een Twingo hebt om je uitlaat ook te verleggen naar de rechterkant.
Kan iemand mij zeggen hoe ik dit het beste kan doen? Ik neem aan dat ik niet de enige ben die links en rechts een uitlaat wil bij een Twingo.

Heb jij goed gedachtMarcus schreef:Nee, als het Jap-style wordt dan wil ik er 1 links en 1 rechts.
Het wordt dan alleen een heel gepuzzel met buizen omdat je niet echt veel ruimte onder een Twingo hebt om je uitlaat ook te verleggen naar de rechterkant.
Kan iemand mij zeggen hoe ik dit het beste kan doen? Ik neem aan dat ik niet de enige ben die links en rechts een uitlaat wil bij een Twingo.

Bij mij liggen ze er al namelijk

Links + Rechts systeem is gewoon te koop

Jap-style demper krijg je aan de rechterkant niet weg ivm je wielbak
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Dan haal je die toch gewoon weg haha
heb ik bij mn clio ook gedaan
[img]http://clio.tacknet.nl/afbeeldingen/uitlaat3.jpg[/img]
[img]http://clio.tacknet.nl/afbeeldingen/uitlaat5.jpg[/img]


[img]http://clio.tacknet.nl/afbeeldingen/uitlaat3.jpg[/img]
[img]http://clio.tacknet.nl/afbeeldingen/uitlaat5.jpg[/img]
geraak jij zo door de keuring?Remco T. schreef:Dan haal je die toch gewoon weg hahaheb ik bij mn clio ook gedaan
![]()
[img]http://clio.tacknet.nl/afbeeldingen/uitlaat3.jpg[/img]
[img]http://clio.tacknet.nl/afbeeldingen/uitlaat5.jpg[/img]
ikke wel hoor
geloof dat hij 3 maanden geleden gekeurd is ofzo hiermee.

@ Remco T:
Dat is ook een mogelijkheid, alleen ik heb toch liever een reservewiel dan zo'n spuitbus om je lekke band te repareren.
@ Jacco Osté:
Ik weet dat een links-rechts uitlaat te koop is, maar dan ben je gelijk rond de 400,- kwijt.
Heb je trouwens een foto van jouw links-rechts uitlaat? Ik kon namelijk alleen maar foto's van jouw Twingo vinden waar hij alleen links een uitlaat had.
Dat is ook een mogelijkheid, alleen ik heb toch liever een reservewiel dan zo'n spuitbus om je lekke band te repareren.
@ Jacco Osté:
Ik weet dat een links-rechts uitlaat te koop is, maar dan ben je gelijk rond de 400,- kwijt.
Heb je trouwens een foto van jouw links-rechts uitlaat? Ik kon namelijk alleen maar foto's van jouw Twingo vinden waar hij alleen links een uitlaat had.
tja.. bedoel wanneer heb je nou een lekke band tegenwoordig,
banden van tegenwoordig kunnen veel hebben dus ik dacht waarom niet.
banden van tegenwoordig kunnen veel hebben dus ik dacht waarom niet.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
mooi typeplaatje 

mij lukt t ook zo...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC00826.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC00816.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC00826.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC00816.JPG[/img]
Was voor de gelegenheidPaul1916v schreef:mooi typeplaatje

Achterbumper niet, alleen met die betonranden bij parkeerplaatsen...Marcus schreef:Ziet er strak uit.
Heb je alleen geen last als je van een steile verkeersdrempel afrijd?
Lijkt mij dat je achterbumper dan contact maakt met het wegdek.
Daar blijft ie nog wel es achterhangen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Mooie twingo hoorMarcus schreef:Oké, hierbij de beloofde foto's van mijn Twingo.
De voorkant:
[img]http://i48.photobucket.com/albums/f211/ ... rzijde.jpg[/img]
De zijkant:
[img]http://i48.photobucket.com/albums/f211/ ... rzijde.jpg[/img]
De achterkant:
[img]http://i48.photobucket.com/albums/f211/ ... rzijde.jpg[/img]


Ja, oké. Had ik niet bij gedacht
Zal eens gaan informeren.
En als het niet zoveel verschil uitmaakt tussen het zelf maken van een uitlaat en het laten maken van een uitlaat, dan laat ik hem gewoon maken.
Meestal komt dat er toch een stuk beter uit te zien.
Als ik hem laat maken, is EPS dan een goede leverancier? Of zijn zijn er nog andere leveranciers die goede kwaliteit leveren?

Zal eens gaan informeren.
En als het niet zoveel verschil uitmaakt tussen het zelf maken van een uitlaat en het laten maken van een uitlaat, dan laat ik hem gewoon maken.
Meestal komt dat er toch een stuk beter uit te zien.
Als ik hem laat maken, is EPS dan een goede leverancier? Of zijn zijn er nog andere leveranciers die goede kwaliteit leveren?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
EPS is goed maar duur volgens mij 

Wat wil je ervoor uitgeven?
Dat moet je voor jezelf eerst uitmaken, daarna shoppen
Op Marktplaats stond pas een compleet systeempje voor 300 euro (2e hands dus)
Dat moet je voor jezelf eerst uitmaken, daarna shoppen

Op Marktplaats stond pas een compleet systeempje voor 300 euro (2e hands dus)

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T