European Tuning Show, wie gaat de RTC presenteren?

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Rob.H

Even een korte mail gestuurd naar Sanne, was best pissig :@

Beste Sanne,

Aan de Renault Tuning Club zijn 5 plaatsen toegewezen, wij hebben dan ook een selectie gemaakt van 5 auto's. Waar nu al een paar van te horen hebben gekregen dat zij niet op de show mogen staan.
Wat is de rede hiervan dat deze niet mogen deelnemen?

Mvg
Rob Hermans
Kier

Haas schreef:@Kier, geen bling bling auto's met grote spoilers? En die van Tack dan, mooi setje skirts, bumpertje voor, eigen bumper achter, uitlaat, vet aparte wielen.... (niet persoonlijk Kier :) )
Moest ff wat blz terugbladeren om een foto van Tack te vinden.. .maar die clio is helemaal mijn stijl :worship: Helemaal in lijn met de auto getuned.

Maar in lijn met de auto..is niet wat mensen willen zien denk ik. Het moet schreeuwerig en opvallend zijn... Als ik mijn megane er voor zou aanmelden had ik ook geen kans gemaakt denk ik. Die is ook veel te "rustig" getuned
Renault 5 GT Turbo '87
Rob.H

Jeroen schreef:Heb je er ook 50 kg aan ICE in liggen Rob?

Want daar schijnen ze ook naar te kijken.
Geen kofferbak vol met waffers en blaffers dan heb je geen showauto (N)
Het ligt er nog niet in maar ben er deze week mee begonnen. 500 RMS zou in mijn ogen toch genoeg moeten zijn. Zou het echt stom vinden als ik niet mag, heb net geregeld dat er nog wat dingetje opnieuw gespoten worden ipv sponsor reclame op de auto. En dan heeft RB mijn ook nog wat dingetje gestuurd voor op de show.
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Ik vind het wel raar dat ze mij niets meld :(
Het spijt me iedereen, dat het zo weer moet lopen. Ik voel me hier wel raar bij. Wij moeten binnen 2 dagen 5 auto's regelen en zij laten 1 week later pas iets van zich horen. Ik wil er nog steeds wel heen met 5 auto.

Hetzij zo als niemand wordt geselecteerd, proberen we het de volgende keer wel weer.

In de tussentijd ga ik wel even navragen wat zij dan wel de juiste auto's vinden.
Laatst gewijzigd door Lex op vr 27 jan 2006 9:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Bram (vospower)

Ze mogen je idd wel een betere indicatie geven van wat ze verwachten, ben bang dat het moeite voor niks gaat worden..
Rob.H

We hadden gewoon moeten zeggen dat we airride en playstation hadden en nog wat van die dingen.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Als ze de RTC uitnodigen kunnen ze verwachten dat er gewoon niet te overdreven getunde auto's komen, lijkt mij, de meeste auto's binnen onze club zijn gewoon op een niet al te overdreven manier getuned en volgens mij zoeken ze dan puur grote dikke overdreven spoilers e.d (vind ik dan) (Y)

@ Ferdy: goeie opmerking, de plastic fantastic beurs :lol:
Bram (vospower)

Ronnie Detmers schreef:Als ze de RTC uitnodigen kunnen ze verwachten dat er gewoon niet te overdreven getunde auto's komen, lijkt mij, de meeste auto's binnen onze club zijn gewoon op een niet al te overdreven manier getuned en volgens mij zoeken ze dan puur grote dikke overdreven spoilers e.d (vind ik dan) (Y)

@ Ferdy: goeie opmerking, de plastic fantastic beurs :lol:
Denk dat ze onze club niet zo goed kennen, ze zien een grote club, dus denken dat er zeker wat extreems tussen zit, de meeste mensen hier hebben een andere kijk op 'tuning' dan de mensen die naar ETS komen. Dat vind ik zo mooi aan RTC, tis liefhebberij :p :)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

idd en volgens mij staan hier de 5 meest aparte, de rest is gewoon minder extreem, maar wel (Y)

Maar jah, erg jammer.
-jacco-
Über-Spammer

Lex schreef:Ik vind het wel raar dat ze mij niets meld :(
Het spijt me iedereen, dat het zo weer moet lopen. Ik voel me hier wel raar bij. Wij moeten binnen 2 dagen 5 auto's regelen en zij laten 1 week later pas iets van zich horen. Ik wil er nog steeds wel heen met 5 auto.
Lex, het is niet jou fout natuurlijk, je hebt je best gedaan (F)
Dit is overmacht, daar kan niemand iets aan doen ;)
Wel vreemd inderdaad dat het zo moet lopen, krijg je 5 plaatsen toegewezen, en niemand mag komen :S
Lex schreef:Hetzij zo als niemand wordt geselecteerd, proberen we het de volgende keer wel weer.
Heb je daar nog zin in dan? ;)
Volgende keer gaan we 50 plaatsen reserveren en blijven we zelf gewoon allemaal thuis :lol: >-)
Lex schreef:In de tussentijd ga ik wel even navragen wat zij dan wel de juiste auto's vinden.

Inderdaad, ben zeer benieuwd naar het antwoord :)
Zeker als bovengenoemde auto's al worden afgekeurd :S
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
LotuzClioWilliams

Gewoon boycotten. Of je gaat als RTC met je eigen selectie van auto's of je gaat gewoon helemaal niet.
-jacco-
Über-Spammer

LotuzClioWilliams schreef:Gewoon boycotten. Of je gaat als RTC met je eigen selectie van auto's of je gaat gewoon helemaal niet.
Eerst even de beredenering hier afwachten lijkt me ;)
We willen van alle markten thuis zijn (Verschillende leden, verschillende interesses), daarnaast is het natuurlijk een goede promotie van de club ;) :)
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Dit wat er in het mailtje staat wat ik net van Sanne kreeg:

Beste Alex,

We willen CSPR toch graag in de aanmelding houden, we gaan vandaag verder met de laatste selectie, maar ik zal Serious Bitch ook in de aanmelding meenemen.
Met vriendelijke groet,

Sanne Blaauw

Telegraaf Expomedia Events (TE2) Automotive

Toch vindt ik het vreemd dat Rob en Remco zelf een mailtje hebben gekregen. En Frits en Jochem bijvoorbeeld nog niet?
-jacco-
Über-Spammer

Dan blijven er van de 5 plekken dus maar 2 over? :S

Bijzonder beleid hebben ze daar :lol:
LotuzClioWilliams

Jacco Osté schreef:
LotuzClioWilliams schreef:Gewoon boycotten. Of je gaat als RTC met je eigen selectie van auto's of je gaat gewoon helemaal niet.
Eerst even de beredenering hier afwachten lijkt me ;)
We willen van alle markten thuis zijn (Verschillende leden, verschillende interesses), daarnaast is het natuurlijk een goede promotie van de club ;) :)
Misschien zoeken ze gewoon iets echt bijzonders. Probeer eens 5 wagens met gouden velgen aan te bieden. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... histle.gif[/img]

:p
Kier

Lex schreef:
Toch vindt ik het vreemd dat Rob en Remco zelf een mailtje hebben gekregen. En Frits en Jochem bijvoorbeeld nog niet?
bij mij komen de mailtjes van Automaxx altijd in mijn ongewenste post/spam terecht. Mss ook bij hun? Of zij zijn mss wel door de keuring heen gekomen?
Renault 5 GT Turbo '87
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

ik heb gouwe velguh
sjonniebumper
alu spoiler
twee kleuren floflopkrassen
en een grote pook :D :D :D :D :D
setje slicks eromheen leggen
:D :D :D :D :D :D :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
antoine
Car: Renault Clio III RS

Luco, pas maar op dat je morgen geen gratis spoiler setje van van de boom of van de band krijgt. :wink: (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

antoine schreef:Luco, pas maar op dat je morgen geen gratis spoiler setje van van de boom of van de band krijgt. :wink: (Y)
reservespoilers genoeg :D
antoine
Car: Renault Clio III RS

:D (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

kan er wel een paar bescikbaar stellen voor de sjowwwwwwwww :p :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

antoine schreef:Luco, pas maar op dat je morgen geen gratis spoiler setje van van de boom of van de band krijgt. :wink: (Y)
kom je nog kijken morgen?
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Sjees wat een onzin zeg daar bij AM.. :S
Als ik het zo hoor zeg ik: laat ze allemaal lekker de schijt krijgen daar..wij worden gevraagd binnen 2 dagen alles te regelen, Lex werkt zich helemaal de schijt en vervolgens hoor je een week niks, en dan ineens dat een paar mensen afgewezen zijn? :S wat een stelletje :( daar zeg (N)
-jacco-
Über-Spammer

Rustig, rustig ;)

Laten we wel wezen: De inschrijving was al gesloten, dus eigenlijk hadden we al helemaal geen recht meer op plek op de show.
Dat Lex met zijn contacten nog 5 plekken heeft kunnen regelen is alleen maar mooi en fijn voor ons.
Dat er nu dan toch mensen afgewezen worden, snap ik ook niet helemaal, dus even de anderen afwachten ;) :)
Riël
Über-Spammer

Ho ho, die week kan ik me wat bij voorstellen. Ze hebben een week om de boel te beoordelen dan kan ik me voortsellen dat ze ze voor die week willen hebben. Bovendien gaat dat zo snel niet op die bureau's :)

Ik geef r eens een belletje straks denk ik :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
paulvanrooij
Contacteer:

Maar t is toch klote dat t zo loopt? Rob was al bezig vanalles te regelen om te laten spuiten enz. Frits heeft vrij geregeld, zn velgen weggebracht, bumper word hersteld en alles voor ets en dan krijg je dit te horen..vind t maar matig..
Riël
Über-Spammer

jah, 100% zekerheid was er niet he, het is vervelend, maargoed, hebben ze de boel wel gemaakt he!

Bovendien komen ze op een volgend evenement dan wel aan de beurt, we willen met de club ook op de blink-evenementen wat acte-de-presence geven ;)

Maar t is nog niet over... even afwachten nog!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rob.H

Rob.H schreef:Even een korte mail gestuurd naar Sanne, was best pissig :@

Beste Sanne,

Aan de Renault Tuning Club zijn 5 plaatsen toegewezen, wij hebben dan ook een selectie gemaakt van 5 auto's. Waar nu al een paar van te horen hebben gekregen dat zij niet op de show mogen staan.

Mvg
Rob Hermans
Het antwoord hierop:

Beste Rob,

Er is nooit gesproken over 5 plaatsen toewijzen, elke club kreeg de mogelijkheid om 5 auto's aan te melden, wij bepalen aan de hand daarvan welke auto's worden uitgekozen! Dit was vermeld in de brief die er naar alle clubs uit is gegaan.
LotuzClioWilliams

Communicatiestorinkje dus. :s
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Rob.H schreef:
Rob.H schreef:Even een korte mail gestuurd naar Sanne, was best pissig :@

Beste Sanne,

Mvg
Rob Hermans
Het antwoord hierop:

Beste Rob,

Er is nooit gesproken over 5 plaatsen toewijzen, elke club kreeg de mogelijkheid om 5 auto's aan te melden, wij bepalen aan de hand daarvan welke auto's worden uitgekozen! Dit was vermeld in de brief die er naar alle clubs uit is gegaan.
Jongens ik vind het erg k#t dat het allemaal zo loopt
paulvanrooij
Contacteer:

Ja kan jij ook niets aan doen lex..alleen maar (Y) dat je er zo hard voor gewerkt hebt!

Maar misschien ff handig dat we als club de communicatie richting Sanne door 1 persoon laten doen? als ze dalijk een berg mailtjes krijgt van boze leden hier dan gaat het niet echt werken ben ik bang...
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

idd, niet jou schuld, tis alleen al goed dat er vanuit de club actief wordt gedacht mbt meetings buiten de clubmeetings om lijkt me (Y)
marcel16v

Bram (vospower) schreef:Volgens mij kan heel RTC thuisblijven (N)
Er staan volgens mij toch wel wat RTC'ers.
Bram (vospower)

marcel16v schreef:
waar?
LotuzClioWilliams

Bram (vospower) schreef:
marcel16v schreef:
waar?
Op de parkeerplaats waarschijnlijk. :lol:
Plaats reactie