heb ook wel interresseRemco T. schreef:Als ik weet wat de verplichtingen en de voordelen zijn en die bevallen heb ik ook wel interesse(Hoolie)-Ad schreef:haha dankjejochem de haas schreef:Daar zijn we ook nog niet helemaal uit ad, of je het wel of niet bent(Hoolie)-Ad schreef:Gelukkig dacht al dat ik debiel was omdat ik het niet wistjochem de haas schreef:Wat is dat nu weer ?Lex schreef:om een Show Off Team op te zetten.![]()
![]()
![]()
En eeh ik wil me wel beschikbaar stellen voor dat Show off team
European Tuning Show, wie gaat de RTC presenteren?
-
- Car: GTT
5 van casper erbij? vet! 
jammer dat t er maar 5 mogen zijn...

jammer dat t er maar 5 mogen zijn...

Ik heb hieroverheen gelezen.
Ik meen me te herinneren dat Wilma een plek afstaat, en dat er gezegd is dat ze deze plek terug krijgt wanneer iemand afvalt.
Waarom nu dan uit het niets een andere 5? Die kan de volgende keer toch? Da's echt niet netjes.
Ik meen me te herinneren dat Wilma een plek afstaat, en dat er gezegd is dat ze deze plek terug krijgt wanneer iemand afvalt.
Waarom nu dan uit het niets een andere 5? Die kan de volgende keer toch? Da's echt niet netjes.
-
- Car: GTT
net mail gekregen van sanne mn 5 is niet toegelaten. dus ik zal er niet zijn misschien dat ik wel effe kom kijken.Riël schreef:Ik heb hieroverheen gelezen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Riel inderdaad gelijk. Nu moet ik helaas Casper terleur stellen. Ik draai het verhaal terug en de 5de open plek geef ik aan Wilma. Dan is het nog niet zeker of alle auto's goedgekeurd worden. Dan zal ik toch wijzigingen door moeten voeren.Riël schreef:Ik heb hieroverheen gelezen.
Heeft iedereen hier vrede mee.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Tuurlijk. ALs automaxx nee zegt is dat overmacht, ik neem aan dat casper op de reservelijst staat nu. Als hij dat ok vind?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jep heb dat ook aangegeven in mijn mailtje naar Automaxx.
Sorry, mensen dat het zo gelopen is. Was een slip of the pen, zeg maar.
Het is inderdaad vervelend dat het zo loopt. Hoop niet dat Casper erg boos er om wordt.
Maar wat in een eerder stadium belooft is moet nagekomen worden
Sorry, mensen dat het zo gelopen is. Was een slip of the pen, zeg maar.
Het is inderdaad vervelend dat het zo loopt. Hoop niet dat Casper erg boos er om wordt.
Maar wat in een eerder stadium belooft is moet nagekomen worden

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
uitkijken wat je beloofd he, je had ook wat tegen mij gezegd 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het lijstje van 5 voor de volgende show is al klaar door mijn beloftesLuco/Alpine-racer schreef:uitkijken wat je beloofd he, je had ook wat tegen mij gezegd

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Tegen die tijd gaan meer mensen zich bemoeien met de lijstjes denk ik, dus niet teveel beloven Lex!

Netjes opgelost zo, toch?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
niet meer zoveel beloven dus
nee hoor maakt mij niet uit

nee hoor maakt mij niet uit

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik hoop het, dat regelen is toch lastiger dan ik dachtPaul1916v schreef:Tegen die tijd gaan meer mensen zich bemoeien met de lijstjes denk ik, dus niet teveel beloven Lex!![]()
-
- Contacteer:
Wil volgende show best meehelpen/me ermee bemoeienLex schreef:Ik hoop het, dat regelen is toch lastiger dan ik dachtPaul1916v schreef:Tegen die tijd gaan meer mensen zich bemoeien met de lijstjes denk ik, dus niet teveel beloven Lex!![]()

Mijn auto is toch niet showwaardig dus kan mezelf niet voortrekken dan

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Misschien kan een van de deelnemers wat foto's maken en een verslagje schrijven in de NieuwsbriefPaul1916v schreef:Wil volgende show best meehelpen/me ermee bemoeienLex schreef:Ik hoop het, dat regelen is toch lastiger dan ik dachtPaul1916v schreef:Tegen die tijd gaan meer mensen zich bemoeien met de lijstjes denk ik, dus niet teveel beloven Lex!![]()
Mijn auto is toch niet showwaardig dus kan mezelf niet voortrekken dan
mijn auto is ook niet uitgekozen, zie net t mailtje van sanne duss..
-
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/wtfrtc.gif[/img]
en hoe zit het met de rest kwa goedkeuring??
en hoe zit het met de rest kwa goedkeuring??
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Geen mail. niets...
Project: GTT Blue Sport
Danny van Duren schreef:net mail gekregen van sanne mn 5 is niet toegelaten. dus ik zal er niet zijn misschien dat ik wel effe kom kijken.
Remco T. schreef:mijn auto is ook niet uitgekozen, zie net t mailtje van sanne duss..
Dus 2 auto's die totaal niet meer standaard zijn, worden afgewezen?

Ik ben heel benieuwd wat de beredenering hier achter is, zeker nu ze nog vragen om auto's

Dus als jullie willen aangeven of er een reden gegeven is?

Zo niet, wil ik dit heel graag zelf even navragen

Of Lex, maar dat vechten we samen wel uit

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Dat weet ik ook niet precies, maar ben gewoon zeer benieuwd naar de beredeneringFerdy schreef:staat de ETS bekend als zo'n plastic fantastic beurs dan ?
maybe willen ze het nog wel iets heftiger zien ofzo
jammer is het wel
2 erg mooie wagens afwijzen

Het lijkt erop dat ze zoeken naar "extreme" auto's...
Als dat zo is, kan Jochem ook wel thuisblijven, lijkt me...
Even de beredenering afwachten voordat we conclusies trekken

Van het AM forum:
Administrator schreef:Er is geprobeerd om van allerlei modellen een bepaald aantal dikke wagens uit te selecteren. Het totaal aanmeldingen was enorm hoog dit jaar, ik geloof dik over de duizend showwagens. Dus enkel de absolute toppers en aparte wagens kwamen erdoor.
en jij dacht echt dat je de eerste was die daar aan dacht? Pffff.....Lex schreef:Misschien kan een van de deelnemers wat foto's maken en een verslagje schrijven in de Nieuwsbrief

Eerlijk gezegd had ik zoiets wel verwacht dat een aantal autos er niet door zouden komen (niet om betweterig te doen) Maar als je bijv naar de opzet van vorig jaar keek dan kon je zien dat alles op extremen gericht is, en dan met name op styling en niet op tuning.
De autos hierboven die afgekeurd zijn hebben gewoon niet dat bling bling gehalte waar het klootjesvolk op afkomt (mega-spoilers, bling bling velgen, airrides, flip flop lak enz). Het klootjesvolk ziet gewoon niet de schoonheid aan een 5GTT of Clio simpelweg omdat ze niet de link kunnen leggen van die autos naar de autos die ze in shows en films zien. En aangezien het klootjesvolk de centen binnenbrengt bij zo'n organisatie, zijn zij de grootste factor die bepaalt welke autos geselecteerd worden. De tijd kennis moeite en geld die de autobezitters erin gestoken hebben is dan van ondergeschikt belang...Hoe spijtig dat ook is. Persoonlijk vind ik een gerestaureerde 5GTT mooier dan zon opgeleukte jappenbak maar ja...
PS. Ik behoor ook tot het klootjesvolk want ik ga ook op ETS kijken
De autos hierboven die afgekeurd zijn hebben gewoon niet dat bling bling gehalte waar het klootjesvolk op afkomt (mega-spoilers, bling bling velgen, airrides, flip flop lak enz). Het klootjesvolk ziet gewoon niet de schoonheid aan een 5GTT of Clio simpelweg omdat ze niet de link kunnen leggen van die autos naar de autos die ze in shows en films zien. En aangezien het klootjesvolk de centen binnenbrengt bij zo'n organisatie, zijn zij de grootste factor die bepaalt welke autos geselecteerd worden. De tijd kennis moeite en geld die de autobezitters erin gestoken hebben is dan van ondergeschikt belang...Hoe spijtig dat ook is. Persoonlijk vind ik een gerestaureerde 5GTT mooier dan zon opgeleukte jappenbak maar ja...
PS. Ik behoor ook tot het klootjesvolk want ik ga ook op ETS kijken

Renault 5 GT Turbo '87
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb nog wel een vijf met sjonniespoilers staan
paar stickers erop van wat sexhuizen als sponsor
en het loopt storm bij de stand

paar stickers erop van wat sexhuizen als sponsor
en het loopt storm bij de stand

Dank je wel Lex 
Hoop dat ik met m'n "Golfje" wel door de keuring kom als ik zo zie wie er afgekeurd zijn
Oei, nu moet ik hier toch maar even naar beneden gaan en de studio aan het werk zetten voor een raambandsticker (spoed)

Hoop dat ik met m'n "Golfje" wel door de keuring kom als ik zo zie wie er afgekeurd zijn

Oei, nu moet ik hier toch maar even naar beneden gaan en de studio aan het werk zetten voor een raambandsticker (spoed)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Leuk dat ik daar ook een mailtje over krijgRemco T. schreef:mijn auto is ook niet uitgekozen, zie net t mailtje van sanne duss..

Ik heb nog niets van ze vernomen. Nog geen mail gekregen, Remco heb je je misschien ook als individuele deelnemer aangemeld?
Ik vindt het maar vreemd hoor. Probeer je wat leuks te regelen voor anderen, krijg je dit soort berichten.
@Kier, geen bling bling auto's met grote spoilers? En die van Tack dan, mooi setje skirts, bumpertje voor, eigen bumper achter, uitlaat, vet aparte wielen.... (niet persoonlijk Kier
)

-
Nog niks bekend over rob.H en over Jochem?
Je was net wat te vroeg Bram. Je gelooft het niet maar ik mag ook niet op naar ETS: "Helaas hebben we jouw auto niet uitgekozen om deel te nemen aan de Explosive Car Tuning Show."
Wat willen ze dan?????
Dit is toch styling:
[img]http://file005.bebo.com/large/2006/01/2 ... 19299l.jpg[/img]
Wat willen ze dan?????
Dit is toch styling:
[img]http://file005.bebo.com/large/2006/01/2 ... 19299l.jpg[/img]
Heb je er ook 50 kg aan ICE in liggen Rob?
Want daar schijnen ze ook naar te kijken.
Geen kofferbak vol met waffers en blaffers dan heb je geen showauto
Want daar schijnen ze ook naar te kijken.
Geen kofferbak vol met waffers en blaffers dan heb je geen showauto

-
Volgens mij kan heel RTC thuisblijven