ACT: Twingo I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik kan misschien wel wat voor je regelen. maar stuur me dan maar een PM erovermadtraxx schreef:zoek eigenlijk een gele..... iemand enig idee wat overspuiten dan zou kosten?
Project: GTT Blue Sport
Waar heb je naar gemaild?madtraxx schreef:mail send, hoop dat hij hem nog heeft... dan ga ik hem vrijdag ff halen... zou ik meteen een gladde achterklep kunnen maken

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Volgens mij zijn er meer die met deze maat rijdentut schreef:t is waarschijnlijk al gevraagd geweest, maar na ene tijdje zoeken heb ik nog steeds geen antwoord gevonden op mn vraag...
mn vraag zijnde: als ik 195/45-14 op mn twingo zet, past dat of schuurt dat?

Ik rij met een inch kleiner, dat loopt niet (meer) aan

BPM?Ronnie Detmers schreef:Zijn in Duitsland de auto's gemiddeld goedkoper dan hier? Occasions bedoel ik dan, zie er best mooi geprijsde Twingootjes staan.

Ik ben geen Duitser... 
Ik vind dat ze hier sowieso achterlijke prijzen vragen voor de Twingo's
Zoals die ene die ik van de week poste, met kapotte motor, uit 94, voor 1500 euro

Ik vind dat ze hier sowieso achterlijke prijzen vragen voor de Twingo's

Zoals die ene die ik van de week poste, met kapotte motor, uit 94, voor 1500 euro

ik heb ook wel gemerkt dat er anderen zijn die hier ook mee rijden, maar ik heb dan iets gelezen van spoorverbreders enzo...Jacco Osté schreef:Volgens mij zijn er meer die met deze maat rijdentut schreef:t is waarschijnlijk al gevraagd geweest, maar na ene tijdje zoeken heb ik nog steeds geen antwoord gevonden op mn vraag...
mn vraag zijnde: als ik 195/45-14 op mn twingo zet, past dat of schuurt dat?
Ik rij met een inch kleiner, dat loopt niet (meer) aan
t was eigenlijk vooral voor de zekerheid.. en anders moet ik nog andere ophanging gaan kopen ook, en daar heb ik niet echt zin in ... (195 is niet over te discussieren)
als ik me niet vergis zou de ET waarde 35 zijn... maar daar ben ik eigenlijk niet echt 100% zeker vanJacco Osté schreef:Ik ging er wel vanuit dat de ET waarde goed is ja
ik heb 14" zillion nimbos besteld bij de lokale bandencentrale.... en gezien hun reputatie, zou dat dus correct moeten zijn...
ik ben zelf niet echt thuis in velgen...
ik zal het wel snel genoeg merken denk ik...
\Jacco Osté schreef:Waar heb je naar gemaild?madtraxx schreef:mail send, hoop dat hij hem nog heeft... dan ga ik hem vrijdag ff halen... zou ik meteen een gladde achterklep kunnen maken
naar die gast met de achterklep op marktplaats... maar helaas verkocht..
Frits is ook voor mij aan het kijken dat hoor ik denk ik nog wel..
6x14Jacco Osté schreef:Hoe breed zijn de velgen?
Wij hebben gistermiddag de 14" T-lines (194/45/14) gemonteerd. Omdat het donker was, we hadden honger en kregen visite zijn we er niet mee gaan rijden... Hadden we beter wel kunnen doen, want vanochtend maakte het wagentje een herrie en net dus geconstateerd dat de handremkabels tegen de velgen aanzitten
Baal daar mega van! Kan ik die dingen verbuigen ofzo zodat het niet meer aanloopt?

Baal daar mega van! Kan ik die dingen verbuigen ofzo zodat het niet meer aanloopt?
Ik d8 naar die gele van speurdersmadtraxx schreef:naar die gast met de achterklep op marktplaats... maar helaas verkocht..
Frits is ook voor mij aan het kijken dat hoor ik denk ik nog wel..

Daar zit namelijk een deuk in, boven het 3e remlicht

Frits regelt het wel

Nogmaalt bedankt Frits

Beugeltje losmaken en opnieuw vastzetten met een lange taaitaairipWilma schreef:Wij hebben gistermiddag de 14" T-lines (194/45/14) gemonteerd. Omdat het donker was, we hadden honger en kregen visite zijn we er niet mee gaan rijden... Hadden we beter wel kunnen doen, want vanochtend maakte het wagentje een herrie en net dus geconstateerd dat de handremkabels tegen de velgen aanzitten![]()

Is bij mij ook gebeurd

nu ben ik zelf helemaal benieuwdJacco Osté schreef: Hmmmzzz... *Twijfelt*
Ik ben benieuwd of het past... Laat het iig ff weten

ik zal alleszins iets laten weten (met een aantal fototjes)
maar eerst effe wachten tot de bandenkwestie geregeld is.... en dan zo snel mogelijk laten monteren.. k rij ondertussen al bijna een wwek op een reservewiel...
man man ... ik ben toch ongeduldig
Ik weet niet precies wat de maten zijn van de originele velgen van een twingo, daarom kan ik er nu ook niets zinnigs over zeggen 
Ik dacht namelijk dat de originele velgen eenzelfde ET waarde hadden...
Maar goed, als je ze toch al besteld hebt
Wachten we gewoon even af

-
heb op een 98-er 185/50/14 zitten met 2 mm spoorverbreders, ze liepen tegen de schokdemper aan. et waarde en zo van de velgen weet ik niet maar misschien kan je hier wat mee. het probleem van wilma komt ook veel voor met bredere velgen/banden dus daar ook op letten.
dat begint toch ook te schuren tegen die taaitaairipJacco Osté schreef:Beugeltje losmaken en opnieuw vastzetten met een lange taaitaairipWilma schreef:Wij hebben gistermiddag de 14" T-lines (194/45/14) gemonteerd. Omdat het donker was, we hadden honger en kregen visite zijn we er niet mee gaan rijden... Hadden we beter wel kunnen doen, want vanochtend maakte het wagentje een herrie en net dus geconstateerd dat de handremkabels tegen de velgen aanzitten![]()
Is bij mij ook gebeurd

de taairip zorgt er voor dat de handremkabel onder de draagarm loopt
het beugeltje steekt uit naast de draagarm met daar door de handremkabel, dat steekt dus uit en schuurt er langs.
bij mij moest trouwens het hele beugeltje er af worden geslepen
het beugeltje steekt uit naast de draagarm met daar door de handremkabel, dat steekt dus uit en schuurt er langs.
bij mij moest trouwens het hele beugeltje er af worden geslepen
Damn, hoe kom jij aan die 14" T-Line velgen, inleveren die dingenWilma schreef:Wij hebben gistermiddag de 14" T-lines (194/45/14) gemonteerd. Omdat het donker was, we hadden honger en kregen visite zijn we er niet mee gaan rijden... Hadden we beter wel kunnen doen, want vanochtend maakte het wagentje een herrie en net dus geconstateerd dat de handremkabels tegen de velgen aanzitten![]()

Zijn 13inch hoor, als het tenminste diegene zijn die ze van mijn zus heeft gekochtStefan S. schreef:Damn, hoe kom jij aan die 14" T-Line velgen, inleveren die dingenWilma schreef:Wij hebben gistermiddag de 14" T-lines (194/45/14) gemonteerd. Omdat het donker was, we hadden honger en kregen visite zijn we er niet mee gaan rijden... Hadden we beter wel kunnen doen, want vanochtend maakte het wagentje een herrie en net dus geconstateerd dat de handremkabels tegen de velgen aanzitten![]()
Baal daar mega van! Kan ik die dingen verbuigen ofzo zodat het niet meer aanloopt?![]()
ik heb nog wel een lege 12" kist liggen, voor 1 enkele sub.
ik heb trouwens gemerkt dat voor kisten ik goedkoper af ben bij een gewone audiodealer dan bij remco....
en voor kabelsetjes ook...
ik heb trouwens gemerkt dat voor kisten ik goedkoper af ben bij een gewone audiodealer dan bij remco....
en voor kabelsetjes ook...
ff gekeken bij mn standaard stalen wieltjes, en die hebben ET 36. eigenlijk weet ik niet echt wat ET betekent maar het ziet er wel belangrijk uitJacco Osté schreef:Ik weet niet precies wat de maten zijn van de originele velgen van een twingo, daarom kan ik er nu ook niets zinnigs over zeggen

god ik wil mn nieuwe banden nu al ...

t is trouwens een '95er
vreemd... mn lokale dealer heeft er altijd een 3tal op stock, en kan er (als t moet) een 10tal verkopen. en mn iets grotere lokale dealer heeft zelfs een aantal kisten met 2x12 en 2x15 in stock.DxRsd schreef:ja maar gewone audio dealers zijn niet meer open en hebben ze niet op voorraad liggen en ik zoek er 2of 1tje waar d'r 2 in passen
en de remcowinkel is zeer ongezellig .........