Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Chris schreef:Aha.. Ik begrijp uit de reactie van Bas dat het gesprek niet zo soepel verlopen is?
Mwah..., ik snap er echt helemaal nix van daar op dat forum, die GT van Makro en Broem lijken wel heilig zeg....
Ik heb ze beiden een mailtje gedaan wat ze moeten kosten, en die Broem reargeerde zo raar.....
(moest maar eff bij Chris informeren, als ik wist wie dat was.....)
Gerard race GT schreef:Tjonge, wat een zielige kutbende hier, en de voorzitter doet lekker mee, nou, dit is de laatste keer dat ik hier wat van me heb laten horen,
tuning club sucks wat mij betreft
respect is everything, my ass...............................
, heb effe wat in het off topic gepost. Positief dus
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
ben mn inlog code kwijt bij cc!anders ff de kutzooi op zn kop zetten!
stelletje randdebielen!
Aan je reactie te lezen kan ik opmaken dat je niet zo slim bent. Inlogcode vraag je aan via je emailadres, dus als je die kwijt bent is dat geen ramp. En als je dan toch rotzooi wilt trappen, dan Pm ik je mijn adres even. Dan kan daarvoor gezorgd worden. Aub wat meer respect voor elkaar. We zijn allemaal autogek, we rijden geen Opel en zijn allemaal volwassen. Schelden en moedwillig stennis maken is geen stijl. Verder sluit ik me in betere bewoordingen bij GerardRaceGT aan.
Laatst gewijzigd door Allepinie op di 24 jan 2006 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Haas schreef:echt, soms kan ik geen hol volgen van dit topic
Daarom krijg je ook zulke reacties:
Gerard race GT schreef:Tjonge, wat een zielige kutbende hier, en de voorzitter doet lekker mee, nou, dit is de laatste keer dat ik hier wat van me heb laten horen,
tuning club sucks wat mij betreft
respect is everything, my ass...............................
Gerard leest één pagina en denkt te snappen waar het over gaat mbt Riël.
Topics heb ik daar idd gelocked met de mededeling dat er rechtstreeks contact opgenomen kan worden met de verkopende partij
Ik vind het wel jammer dat mensen hier al melden dat ze daar even stennis trappen en de boel op stelten zullen gaan zetten, dat kan ik niet respecteren
Als leden van CC dat hier zouden doen zouden we daar ook wat van zeggen en andersom ook, maar waarom moeten er uberhaupt woorden aan vuil gemaakt worden ???
Ik hoopd at RTC en CC elkaar kunnen respecteren in het algemeen en dat persoonlijke vetes noch op dit forum, noch op het forum van CC worden uitgevochten.
Discussies zijn prima en altijd welkom, RTC leden die een 5je een warm hart toe dragen zijn altijd welkom bij CC netzoals de leden van CC altijd welkom zijn bij RTC, maar laten we dat zou houden alsjeblief!
helemaal mee eens, CC mag hier niet zulke uitlatingen doen en RTC niet bij CC op het forum
We zijn er toch niet om elkaar het leven zuur te maken of wel soms ???