Draagbare navigatie ? advies

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Sanderclioll

Voor 2jr zeker ?
Chris@R5

Ja duh (S)
Sanderclioll

Altijd die stomme abbo's met 2jr :D
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb gister deze gekocht

http://www.pdashop.nl/product/21277

komt van de week binnen als het goed is
Sanderclioll

dennisvr schreef:Ik heb gister deze gekocht

Vaag, net stond er dat de post van wilma was, nu ineens van dennis (S)

Maar goed, ik doe het met een tmobile mda vario met losse gps ontvanger.
Gister zou 1gig kaartje binnenkomen, maar uiteraard niet gebeurd..
(maandag naar rimini, moet ik dus met losse kaartjes lopen klooien, ik weet het, luxe probleem :D )
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Sander de Bruin schreef:

(maandag naar rimini, moet ik dus met losse kaartjes lopen klooien, ik weet het, luxe probleem :D )
wilma was nog ingelogd ;) Ik heb um gekocht iig :P

hou de telefoon maar los. Vind een kleinere telefoon qua belgemak wel handiger
Sanderclioll

Haha. is ook zo.
Ik heb prive een nokia, deze telefoon is zakelijk :D
Chris@R5

Sander de Bruin schreef:

Vario is wel super dingetje ofniet? :D
Ik heb de simlockvrije Qtek 9100. Ff kijken of ik StomStom draaiende kan krijgen op WM5.
Sanderclioll

Ik stomstom draaiend als een tiel, zo legaal als het maar kan :D
Dus mocht je er niet uitkomen, pm me maar :)
Leon RS

Ik heb laatst een HP iPAQ hw6515 gekocht. 8)
Telefoon,TomTom, agenda, fotocamera ect. in een. Perfekt ding zeker omdat ie ingebouwde gps heeft, dus ook te gebruiken lopend of op de fiets.(zie pdashop.nl)
bruno @af
Contacteer:

REMCO-X schreef:Om maar eff door te gaan op dit topic,,heeft er iemand ervaring met de "Navman icn320" ?
prijstechnisch een prima (Y) dingetje vind ik . :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Leon RS schreef:Ik heb laatst een HP iPAQ hw6515 gekocht. 8)
Telefoon,TomTom, agenda, fotocamera ect. in een. Perfekt ding zeker omdat ie ingebouwde gps heeft, dus ook te gebruiken lopend of op de fiets.(zie pdashop.nl)
ik heb hem ook
maar nogal eens storing met bellen en duurt soms wel 20 min voordat die een een gps signaal vind
verder wel ok (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-Ray-
Contacteer:

Mio 168 met Tomtom 5 (Bakonl versie 5.21 incl GPS updates en alle Plus kaarten), lekker hoor ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

-Ray- schreef:Mio 168 met Tomtom 5 (Bakonl versie 5.21 incl GPS updates en alle Plus kaarten), lekker hoor ;)
hier ook, werkt perfect (Y)
Remco_Rs
Contacteer:

bruno @af schreef:
REMCO-X schreef:Om maar eff door te gaan op dit topic,,heeft er iemand ervaring met de "Navman icn320" ?
prijstechnisch een prima (Y) dingetje vind ik . :p
Oke neem dus aan dat jij hem zelf ook hebt?..Hoor mijn vader veel over de tomtom one praten.maar die is nogal aan de prijs in vergelijking met de navman .de navman is 280 euro en de tomtom one 380 euro..Nu zal hij niet heel veel gebruikt worden dus het is een beetje wikken en wegen,De navman is gewoon volgens mij een erg eenvoudig /makkelijk ding met weinig extra,s terwijl de tomtom ook bv "bird view " heeft zodat je ook kan zien waar je rijd op de kaart ,de navman geeft enkel aan waar je af moet slaan en niet waar je op het moment rijd,zoals ik gelezen heb...Moeilijk moeilijk :)
Laatst gewijzigd door Remco_Rs op ma 23 jan 2006 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjen

[img]http://www.budgetland.nl/catalog/images ... erland.jpg[/img]

Klein, licht, duidelijk en voor 99% van de mensen voldoende...............maar de meeste mensen schijnen tegenwoordig voor de dagelijkse 5 km naar het werk al een StomStom nodig te hebben :)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

-Ray- schreef:Mio 168 met Tomtom 5 (Bakonl versie 5.21 incl GPS updates en alle Plus kaarten), lekker hoor ;)
geen bluetooth en geen wifi helaas

Heb um ook een tijdje overwogen, maar het missen van beide zaken maakt um voor mij niet echt interessant
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Arjen schreef:[img]http://www.budgetland.nl/catalog/images ... erland.jpg[/img]

Klein, licht, duidelijk en voor 99% van de mensen voldoende...............maar de meeste mensen schijnen tegenwoordig voor de dagelijkse 5 km naar het werk al een StomStom nodig te hebben :)
Heb zelfs een stratenboek in de auto liggen, maar zit veel op de weg naar verschillende klanten. Komende weken ook vaak naar belgie voor het werk, en dan is het toch wel handig.
bruno @af
Contacteer:

REMCO-X schreef: Oke neem dus aan dat jij hem zelf ook hebt? het moet namenlijk een extra kado van mij worden voor mijn ouders aangezien hun zaterdag 25 jaar getrouwd zijn..Hoor mijn vader veel over de tomtom one praten.maar die is nogal aan de prijs in vergelijking met de navman .de navman is 280 euro en de tomtom one 380 euro..Nu zal hij niet heel veel gebruikt worden dus het is een beetje wikken en wegen,De navman is gewoon volgens mij een erg eenvoudig /makkelijk ding met weinig extra,s terwijl de tomtom ook bv "bird view " heeft zodat je ook kan zien waar je rijd op de kaart ,de navman geeft enkel aan waar je af moet slaan en niet waar je op het moment rijd,zoals ik gelezen heb...Moeilijk moeilijk :)
ik verkoop van die spulletjes hé, ik heb ze allemaal :D
Maar een niet te vergeten verschil tssn de tomtom one en de navman icn320 is toch wel de handige 'touchscreen) hoor . OK, tis 100 euro verschil, maar toch even overwegen zou ik zeggen :wink:
-jacco-
Über-Spammer

Arjen schreef: *Plaatje wegenkaart*

:klop:

In mn eigen auto heb ik het ook niet nodig, navigatie... Voldoet zo'n boekje ook wel :lol:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Abel
Über-Spammer

Sander heeft me geholpen met StomStom..

5.2 op mijn 6670 nu eindlijk met NL spraak..
ik heb ook een oudere versie met benelux op een 64Mbkaartje
Remco_Rs
Contacteer:

bruno @af schreef:
REMCO-X schreef: Oke neem dus aan dat jij hem zelf ook hebt? het moet namenlijk een extra kado van mij worden voor mijn ouders aangezien hun zaterdag 25 jaar getrouwd zijn..Hoor mijn vader veel over de tomtom one praten.maar die is nogal aan de prijs in vergelijking met de navman .de navman is 280 euro en de tomtom one 380 euro..Nu zal hij niet heel veel gebruikt worden dus het is een beetje wikken en wegen,De navman is gewoon volgens mij een erg eenvoudig /makkelijk ding met weinig extra,s terwijl de tomtom ook bv "bird view " heeft zodat je ook kan zien waar je rijd op de kaart ,de navman geeft enkel aan waar je af moet slaan en niet waar je op het moment rijd,zoals ik gelezen heb...Moeilijk moeilijk :)
ik verkoop van die spulletjes hé, ik heb ze allemaal :D
Maar een niet te vergeten verschil tssn de tomtom one en de navman icn320 is toch wel de handige 'touchscreen) hoor . OK, tis 100 euro verschil, maar toch even overwegen zou ik zeggen :wink:
Ik neig toch meer naar de tomtom one, dus ga denk eff kijken waar ik hem het goedkoopst kan kopen..Of heb jij een mooi prijsie Bruno :D
Madmaus

heeft iemand ervaring met de "cartrek" Das een soort wannabee tomtom maar dan goedkoper. Op marktplaats worden ze voor 200 euri nieuw aangeboden.
En ze waren geloof ik ook bij de blokker te koop.
Ben heel erg benieuwd of het wat is.
Madmaus

of garmin streetpilot i3?
Sander2

Ik heb een ipaq 1940 met een emtac bluetooth gps module. Dit alles netjes onder het dashboard van de clio weggewerkt. (Tevens gelijk stroom getapt van de sigaretten aansteker voor GPS en ipaq dus geen snoeren zooi). ipaq met TT5N inclusief kaarten voor west Europa.
Let op, het is een vaste oplossing, dus draagbaar binnen een straal van 10 meter tot je auto. :lol: :D
Madmaus

mio komt ook weer met een nieuwe PDA

de p550

Zeer compacte handheld met ingebouwde GPS ontvanger.

GPS-PDA met WLAN en Skype:
Met de Mio P550 heeft u zakelijk én onderweg kilometers voorsprong. Deze GPS-PDA brengt u snel naar uw bestemming met zijn ingebouwde GPS-ontvanger. Installeer uw favoriete navigatiesoftware en u kunt op pad. Windows Mobile 5 zorgt voor flexibele productiviteit waar u ook gaat. Ook communicatief brengt de P550 u verder. Netwerk effectief via WLAN, bel gratis wereldwijd via Skype.

TomTom-compatible:
De Mio P550 is gemaakt om te navigeren. Kwestie van een PocketPC-navigatiepakket installeren, en gáán! Met een optionele TMC-ontvanger koerst de P550 bovendien om de files heen. Natuurlijk is hij compatible met de meeste navigatiesoftware, waaronder TomTom Navigator. Stad, land en bergen vormen geen obstakel voor zijn krachtige GPS-ontvanger. Door zijn 20-kanaals-ontvangst vindt de P550 vrijwel meteen satellieten en berekent hij razendsnel nieuwe routes bij omleidingen. Of u de P550 nu staand of liggend gebruikt, de ingebouwde antenne trekt onder alle omstandigheden voldoende GPS-signaal uit de lucht.

[img]http://www.progress.nl/productinformati ... o_P550.jpg[/img]
Plaats reactie