steeksteutel 22 als ik me niet vergis.
Mijn red ongeveer 400km als ik snelweg/gewone wegen pak.Joosten schreef:toevallig gemeten met een volle tank en daarna weer volgetankt en gekeken naar de km stand.
ik kom op 1 op 10,97 om precies te zijn![]()
dat waren wel voor 90% stadsritjes, maar dan nog, en heb echt niet zo onbenullig gereden.
twingo 1.2 8V 1996
Wilma schreef:Ja Hans, je kan niet zomaar dat hier neerzetten en geen foto's laten zien! Laat ons op z'n minst weten welke velgen het zijn geworden, dan gaat er wel een "gek" googlen
in mn tut ('95 1.2 8V) tussen 1op9 en 1op17. al naargelang of ik veel "rally" of niet, en of het buiten koud is...madtraxx schreef:1 op hoeveel rijden jullie gemiddeld? als ik het uitreken kom ik op ongeveer 1:14 (1996er)
Nette velgjes hoor, veel succes met poetsen!DxRsd schreef:Wilma schreef:Ja Hans, je kan niet zomaar dat hier neerzetten en geen foto's laten zien! Laat ons op z'n minst weten welke velgen het zijn geworden, dan gaat er wel een "gek" googlen
nou google dan maar naar: milano
heb al foto's hier laten zien ej
Die spaaks 13 inch
[img]http://www.alustar.nl/files/400px/Milano.png[/img]
Ik heb op vakantie naar Zuid-Frankrijk het eens gemeten en ik reed over de gehele vakantie 1:16 a 1:17 dat was inclusief heen en terugreis en incl bergtochten gereden met de Twingotut schreef:in mn tut ('95 1.2 8V) tussen 1op9 en 1op17. al naargelang of ik veel "rally" of niet, en of het buiten koud is...madtraxx schreef:1 op hoeveel rijden jullie gemiddeld? als ik het uitreken kom ik op ongeveer 1:14 (1996er)
Purple schreef:Hallo ik wilde graag wat weten,mijn schoonzus heeft een renault twingo met een 1.2 16v motor.
Nu wil ze graag weten welke olie er in moet.
Bvd. Purple
Geen flauw ideetut schreef:weet iemand of er een zonneklep is die op een twingo past en meer voorruit bedekt dan de standaard twingo 1 klep?
Waarom wil je dat doen dan?tut schreef:dan kan ik meer zonneband plakken
Misschien dat een belg hier antwoord op kan geven?tut schreef: EDIT: of beter nog, weet iemand hoe breed je zonneband mag zijn in belgie als je geen zonnekleppen hebt?
Ronnie Detmers schreef:Fijne Stoelkes Jacco![]()
Ronnie Detmers schreef: Ik weet dat je er niet van houd Jacco, maar hier even dat voorbeeld van die velgen![]()
om het stoerder te laten ogen he... de zonneband mag niet lager komen dan de zonnekleppen, en, als je even kijkt, komen de kleppen van een twingo niet echt laag...Jacco Osté schreef:Waarom wil je dat doen dan?tut schreef:dan kan ik meer zonneband plakken
Tuurlijk kan het lelijker, ik doe mn bestPaul1916v schreef:Hij kon dus nog wel lelijker?
Wanneer is het kapje klaar? benieuwd hoe ie gaat 'ogen'
Blok hout tussen de klep bevestigen, hangt ie een stuk lager en je haar gaat in de wartut schreef: om het stoerder te laten ogen he... de zonneband mag niet lager komen dan de zonnekleppen, en, als je even kijkt, komen de kleppen van een twingo niet echt laag...
Lip onder de voorbumper is van een Espace afkomstig, waar ik het extra randje onder vandaan heb gehaald, waardoor het gelijk is aan een lagunalipmeganerat schreef:@jacco: zie hem lassen aan de voorzijde, hoe kommen die lasspatten dan op de achterzijde??
en wat voor een lip heb jij onder de voorbumper zitten, of welke passen er allemaal onder?? heb gehoord dat die van de oude laguna er onder moet passen, klopt dat??
edit, hahaha zie het al, is toch voorzijde maar je dash ligt daar zeker los?
zeg maar wanneer ik moet langskomenJacco Osté schreef:
Als er iemand zin heeft in kliederen (met verfroller of spuitbus) op de motorkap, mag zich bij mij melden
dat is niet echt duur. maar dat is dan 13inch he? zijn ze nou verchroomd of blackchrome?DxRsd schreef:valt op zich wel mee 95 pv maar zijn wel netjes en heb ze nog nooit onder een twingo gezienmadtraxx schreef:wat kosten die velgjes?
kan iemand vertellen welke opel lip er onder kan, of wat mooi staat of zo?Verder passen er verschillende lipjes onder de twingo's van opel-lipjes tot de seat onderlip.
paar bladzijdes terug in dit topic hebben we wat foto's staan van opel lip en ibiza lip die discussie was voor mijn TwingoJoosten schreef:kan iemand vertellen welke opel lip er onder kan, of wat mooi staat of zo?Verder passen er verschillende lipjes onder de twingo's van opel-lipjes tot de seat onderlip.
aangezien ik bij de (sl)opel werk kan ik het redelijk goedkoop kopen
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 13&start=0Joosten schreef:kan iemand vertellen welke opel lip er onder kan, of wat mooi staat of zo?Verder passen er verschillende lipjes onder de twingo's van opel-lipjes tot de seat onderlip.
aangezien ik bij de (sl)opel werk kan ik het redelijk goedkoop kopen