na een paar problemen met swap te hebben gehad (1.8 8v -> 1.8 16v) was vandaag het grote moment aangebroken om te starten.
de f7p die erin steekt was compleet met kabelboom en ecu dus dat zou normaal geen probleem mogen geven. de clio had een soort van startonderbreking en volgens mij heeft de f7p er geen. als de sleutel van het contact wordt omgedraaid brandt het lichtje van de motor op het dash en gaat niet uit. normaal hoor je ook de benzinepomp die in gang schiet. nu gebeurt er niets, ook niet bij het proberen te starten van de motor.
iemand een idee wat er mis is?
wagen start niet na swap
dan zal je startonderbreker er nog wel tussen zitten he 
haal die ff los en probeer t opnieuw, doetie t dan nog steeds niet,d an is er iets anders mis, geen massa's vergeten, alles juist aangesloten?

haal die ff los en probeer t opnieuw, doetie t dan nog steeds niet,d an is er iets anders mis, geen massa's vergeten, alles juist aangesloten?
Twee + kabels op je accu in plaats van eentje?
De 2 relais in de zijkant onder de kap, in die zwarte bak, schakelen die BEIDE wanneer je contact omdraaid?
De 2 relais in de zijkant onder de kap, in die zwarte bak, schakelen die BEIDE wanneer je contact omdraaid?
die klikken ja als contact omgedraaid wordt.Riël schreef:Twee + kabels op je accu in plaats van eentje?
De 2 relais in de zijkant onder de kap, in die zwarte bak, schakelen die BEIDE wanneer je contact omdraaid?
maar er zijn er 4 volgens men kameraad?
enig idee wat er mis is?
Ja die klikken allebei aan en uit da's 4 klikjes.
Startmotor gaat wel rond?
Ik heb het idee dat je maar 1 + kabel op de accu hebt en er 1 vergeten bent, die komt vanonder het schutbord/parafan.
Startmotor gaat wel rond?
Ik heb het idee dat je maar 1 + kabel op de accu hebt en er 1 vergeten bent, die komt vanonder het schutbord/parafan.
nope, massa's en dergelijke zijn aangesloten, en ik hoop ook dat dze juist aangesloten zijn.Haas schreef:dan zal je startonderbreker er nog wel tussen zitten he
haal die ff los en probeer t opnieuw, doetie t dan nog steeds niet,d an is er iets anders mis, geen massa's vergeten, alles juist aangesloten?
die zijn aangekoppeld beide, en startmotor gaat niet rond...Riël schreef:Ja die klikken allebei aan en uit da's 4 klikjes.
Startmotor gaat wel rond?
Ik heb het idee dat je maar 1 + kabel op de accu hebt en er 1 vergeten bent, die komt vanonder het schutbord/parafan.
Ahzo
Dat is iets met die stekker die in dat zwarte bakje zit. Witte kabel moet +12v op komen.
Dat is iets met die stekker die in dat zwarte bakje zit. Witte kabel moet +12v op komen.
ok heb net gebeld met die gastenRiël schreef:Ahzo
Dat is iets met die stekker die in dat zwarte bakje zit. Witte kabel moet +12v op komen.
binnen dit en 5 min zijn ze in de garage om het te checken.
thx voor de hulp al riel, apprecier ik wel

mag ik je nr nog eens? kan ik die doorgeven aan de "mechaniekers".
dan kunnen ze de vraag rechtstreeks van man tot man stellen.
Zie 'contact' hier boven 
Wel +31 ervoor zonder 0 he

Wel +31 ervoor zonder 0 he

Ow sorry vanavond visite tel stond op stil
Morgen wel beschikbaar !
