RTC Jaaropening, 5 Maart 2006 @ Nieuwegein ! Chattopic!
Als jij het aandurftMerijn schreef: Maar goed, alles beter dan ijskoud de bank op. Zal ik mijn Golfje eens op die bank zetten? Ben wel benieuwd hoeveel PK's dat ding nog over heeft.

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Als die golf de bank op komt..best een stijle helling hoor Merijn, hopelijk heeft ie daar genoeg PK's voor 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Paul1916v schreef:Als die golf de bank op komt..best een stijle helling hoor Merijn, hopelijk heeft ie daar genoeg PK's voor

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nog liever een golf dan moeten lopen MartijnMartijnG schreef:Vermogensbank kost 35 euro...Golf is maar 25 waard.... niet slim dus![]()
![]()
Just kiddin'

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
echt nietFrits schreef:Nog liever een golf dan moeten lopen MartijnMartijnG schreef:Vermogensbank kost 35 euro...Golf is maar 25 waard.... niet slim dus![]()
![]()
Just kiddin'![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
RRRR!Frits schreef:Nog liever een golf dan moeten lopen MartijnMartijnG schreef:Vermogensbank kost 35 euro...Golf is maar 25 waard.... niet slim dus![]()
![]()
Just kiddin'![]()

Je hebt wel gelijk

Voor jou misschienFrits schreef:Nog liever een golf dan moeten lopen MartijnMartijnG schreef:Vermogensbank kost 35 euro...Golf is maar 25 waard.... niet slim dus![]()
![]()
Just kiddin'![]()

Woef !Steven schreef:Moehehe net alsof er een nieuw concept is uitgevonden, maar ondertussen was er nooit een hond in Goes.

ben denkelijk elke editie geweest. Alleen de laatste was triest vanwege de vele annulaties...zonde. De volgende editie kom ik gewoon effe langs, mappen en chippen zal er niet inzitten. Henk had gevraagd om het prive te doen (denkelijk wil ie geen pottekijkers

relax martijn!!MartijnG schreef:Ik ga er sowiezo bij zijn!! Laatste meeting is echt te lang geleden!

ah..beters! ik heb volg week herren
haha!

Jacco Osté schreef:Vermogensbank:
- Luco
DB-meting
- Bart
- Gabri
- Bram
- Paul
Het is ook mogelijk je ter plaatse in te schrijven, echter krijgen personen op bovenstaande lijst voorrang
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
en deelnemen is gratis...Jacco Osté schreef:Jacco Osté schreef:Vermogensbank:
- Luco
DB-meting
- Bart
- Gabri
- Bram
- Paul
Het is ook mogelijk je ter plaatse in te schrijven, echter krijgen personen op bovenstaande lijst voorrang
Is er ook nog iets van "show & shine" gebeuren?
-
- Über-Spammer
jazeker, gaat het oranje beestje mee??
Ja zo als het nu lijkt (en het weer moet ook een beetje meewerken) wel en natuurlijk de clio. 

hoe vaak ga je dat nog vragen Bram 
er wordt een soort microfoon in je auto gezet, cd van hun erin (iedereen speelt hetzelfde af) ramen en deuren dicht en je mag er niet meer bij. als je een goeie ab hebt kan je nog wat bijstellen

er wordt een soort microfoon in je auto gezet, cd van hun erin (iedereen speelt hetzelfde af) ramen en deuren dicht en je mag er niet meer bij. als je een goeie ab hebt kan je nog wat bijstellen

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Ben ik ook wel benieuwd naar ja..Bram schreef:Weet iemand hier hoe dat in z'n werk gaat bij een dB meting? Moet je zelf een cd meenemen??

kumbaya, it never hurts to help 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
boven de 140 is het ook niet echt gezond om erbij te blijven 

-
- Contacteer:
Maar neem aan dat straks hier precies nog wel komt te staan hoe het in zn werk gaat?