[R5GTT] Project SuperCinq op MAK L34's!
als je stijlen niet krom zijn is hij echt wel te maken hoor wet k*t dat et zo is de mijne toch maar laten taxeren 
-
- Über-Spammer
Hoorde het vanavond in Beuningen al, zwaar klote voor je, net helemaal opgebouwd en netjes kan je weer..
Oei da's zwaar kl*te zeg, hoop dattie weer gefixt kan worden, sterkte d'r mee.
godvernondemiljaardedenondedjuuuuuuuuu (vlaamse vloek
)
ze weten ons echt wel te vinden dit jaar
Als ik je schade zie, is dit volgens mij nog goed te fixen hoor!!
Hopelijk lukt alles ivm de verzekering etc..
Veel succes met de afhandeling.

ze weten ons echt wel te vinden dit jaar

Als ik je schade zie, is dit volgens mij nog goed te fixen hoor!!
Hopelijk lukt alles ivm de verzekering etc..
Veel succes met de afhandeling.
jezus, weer één!!! ZONDE!!!! sterkte jongen
Heerlijk weer een franse auto
kan je nagaan, klapje op de parkeerplaats en meneer reed niet te hard zegt ie dan
[img]http://home.planet.nl/~wess0151/ongeluk10.jpg[/img]
dorpel/koker behoorlijk krom......
[img]http://home.planet.nl/~wess0151/ongeluk11.jpg[/img]
achterscherm ook een klap gehad, zit ook een flinke buts in
[img]http://home.planet.nl/~wess0151/ongeluk12.jpg[/img]
voorscherm, sideskirt, deur en spatbordverbreder kan ik ook vergeten...
[img]http://home.planet.nl/~wess0151/ongeluk13.jpg[/img]
Ik wacht nog op een uitspraak van de expert...ik schat de kans laag in...de renault dealer vertelde dat de expert er over na moest denken gezien het aantal facturen dat ik klaargelegd had...totaal een 3500 euro aan facturen....morgen weet ik hopelijk meer.

[img]http://home.planet.nl/~wess0151/ongeluk10.jpg[/img]
dorpel/koker behoorlijk krom......
[img]http://home.planet.nl/~wess0151/ongeluk11.jpg[/img]
achterscherm ook een klap gehad, zit ook een flinke buts in

[img]http://home.planet.nl/~wess0151/ongeluk12.jpg[/img]
voorscherm, sideskirt, deur en spatbordverbreder kan ik ook vergeten...
[img]http://home.planet.nl/~wess0151/ongeluk13.jpg[/img]
Ik wacht nog op een uitspraak van de expert...ik schat de kans laag in...de renault dealer vertelde dat de expert er over na moest denken gezien het aantal facturen dat ik klaargelegd had...totaal een 3500 euro aan facturen....morgen weet ik hopelijk meer.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Damn dat ziet er niet goed uit.. 
Hopen dat de expert rekening met de restauratie houdt!

-
- Car: GTT
die wagen is toch nog wel te bouwen, iig ik zou hem bouwen zou anders doodzonde zijn van zo`n strakke wagenPaul1916v schreef:Damn dat ziet er niet goed uit..
Idd, tis rot maar ik denk dat je em zelfs voor de totall loss waarde nog wel kan fixxen, misschien nog wat bijleggen.
Voorscherm heb je zo, verbreders en skirts liggen ook voor het oprapen, deurtje vind je op elke hoek van de straat en die buts in je achterscherm krijgt de schadehersteller er zo uit. En dan de hele zijkant over laten spuiten.
Je bent gek als je nu de moed laat zakken...
Voorscherm heb je zo, verbreders en skirts liggen ook voor het oprapen, deurtje vind je op elke hoek van de straat en die buts in je achterscherm krijgt de schadehersteller er zo uit. En dan de hele zijkant over laten spuiten.
Zo zat ik ook al naar de foto's te kijken. Op de bank laten richten weer aan de slag.Steven schreef:Idd, tis rot maar ik denk dat je em zelfs voor de totall loss waarde nog wel kan fixxen, misschien nog wat bijleggen.
Het is wel mooi klote, maar hopelijk vang je wat geld en kom je weer een heel eind

Oja, haal de deur er straks uit, je skirts eraf en het lijkt al een stuk minder dramatisch. Geloof me...
ja maar de verzekering als je een goede tussen persoon hebt doet meestal ook niet zo moeilijk als de de kosten aan kunt tonen wat je er zelf in hebt gestoken.. dus die facturen maken waarschijnlijk alles uit

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
officieel en ook 9 van de 10 x wordt er blindelings aan de hand van het expertise rapport betaald.Abel schreef:ja maar de verzekering als je een goede tussen persoon hebt doet meestal ook niet zo moeilijk als de de kosten aan kunt tonen wat je er zelf in hebt gestoken.. dus die facturen maken waarschijnlijk alles uit
Vaak ook zonder te kijken wat er gebeurt is. Zie het dagelijks gebeuren door collegae
heb vandaag te horen gekregen dat de schade geschat is op 3250 euro.....de renault dealer heeft het verhaal in ieder geval behoorlijk strak vertelt, daarom is de expert nog in twijfel en zou hij er vandaag op terug komen. Ik heb echter vanmiddag renault gebeld en die wisten nog van niks.
er is dus nog lichte hoop...
er is dus nog lichte hoop...
-
- Contacteer:
hopen dat ze het uitbetalen zonder het tl te verklaren dan is het wel te fixen voor dat geld denk ik
-
aiaiai, succes!
(nu weet ik ook weer waarom ik alle bonnen van alle onderdelen tot nu toe heb bewaart!)
fingers crossed
(nu weet ik ook weer waarom ik alle bonnen van alle onderdelen tot nu toe heb bewaart!)
fingers crossed
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
blij dat die van ons vet getaxeerd is 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
en?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Bah, dit is echt k*t om te zien!
veel sterkte ermee, ben echt benieuwd naar de ahandeling!

veel sterkte ermee, ben echt benieuwd naar de ahandeling!

lijkt me een goed plan! gun je niemand dit!-Marieke- schreef:Shit man, zie dit nu pas....k*%$e voor je man
, hoop dat je er goed vanaf gaat komen.
Lekker k#t weer...zullen we afspreken dat dit de laatse is voor dit jaar?
het verlossende telefoontje....
ik zit nog met een dubbel gevoel overigens
De renault dealert vertelde me dat ze het met de expert op 2000 euro met behoud van de auto gegooid hebben.
Dat klinkt dan goed zou je zeggen, maar zo voelt het niet. Ik heb natuurlijk nog de sleepkosten en de huur van 1 week twingo, ook die ga ik nog declareren aangezien het totaal mijn schuld niet was.
De renault dealer wil de boel voor 3250 opknappen, dus ik zie nog een gat van 1250....
Ik denk dat het beter is om de boel zelf te fixen, tweedehands is toch goedkoper dan de dealer. Ik zit te denken om ze het richten en rechttrekken van de carros en het vervangen van de dorpel, plus het uitdeuken van het achterscherm te laten doen. En dan hopen dat dit niet te duur is, en dan mijn auto terug naar de gast die hem in eerste instantie gespoten heeft, en hem daar laten spuiten.
Wat denken jullie?
ik zit nog met een dubbel gevoel overigens

De renault dealert vertelde me dat ze het met de expert op 2000 euro met behoud van de auto gegooid hebben.
Dat klinkt dan goed zou je zeggen, maar zo voelt het niet. Ik heb natuurlijk nog de sleepkosten en de huur van 1 week twingo, ook die ga ik nog declareren aangezien het totaal mijn schuld niet was.
De renault dealer wil de boel voor 3250 opknappen, dus ik zie nog een gat van 1250....
Ik denk dat het beter is om de boel zelf te fixen, tweedehands is toch goedkoper dan de dealer. Ik zit te denken om ze het richten en rechttrekken van de carros en het vervangen van de dorpel, plus het uitdeuken van het achterscherm te laten doen. En dan hopen dat dit niet te duur is, en dan mijn auto terug naar de gast die hem in eerste instantie gespoten heeft, en hem daar laten spuiten.
Wat denken jullie?
-
- Contacteer:
Ik zou lekker alles bij die gast laten doen misschien ben je dan wel voor die 2000 klaar!
Tis wel kut overigens zo'n gat ondanks dat je alle rekeningen etc hebt.
Tis wel kut overigens zo'n gat ondanks dat je alle rekeningen etc hebt.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Met de onderdelen wel en het spuiten ..moet zeker kunnen voor 2000 euro ...maar het richten van het hele zaakie.....wat gaat dat kosten ?
Wat moet er in godsnaam gericht worden? Hooguit een deur die opnieuw afgehangen moet worden.
Sorry Dennis, maar je doet wel behoorlijk dramatisch, terwijl 2000 toch echt heel netjes is.
Dat de Renault dealer achterlijk duur is, is ook geen nieuws. Die willen er toch ook zoveel mogelijk aan verdienen door alles nieuw te nemen.
En wat moet er nou gebeuren? Een deur zoeken, zijscherm en een dorpel.
Uiteraard ga je dan terug naar je ouwe spuiter, die trekt de boel netjes recht en dan ga je als je het goed doet nog geld overhouden ook.
Dat slappe meegewauwel hier ook, pff
Sorry Dennis, maar je doet wel behoorlijk dramatisch, terwijl 2000 toch echt heel netjes is.
Dat de Renault dealer achterlijk duur is, is ook geen nieuws. Die willen er toch ook zoveel mogelijk aan verdienen door alles nieuw te nemen.
En wat moet er nou gebeuren? Een deur zoeken, zijscherm en een dorpel.
Uiteraard ga je dan terug naar je ouwe spuiter, die trekt de boel netjes recht en dan ga je als je het goed doet nog geld overhouden ook.
Dat slappe meegewauwel hier ook, pff

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
krijg jij die 2000 steven en dan zorg jij dat die er weer recht en netjes gespoten bij staat

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.