de D-riem van mijn ooms auto is gebroken. Nu zoekt hij een goed en niet duur adresje om dit te laten maken. Er zijn 2 kleppen krom dus de kop moet er ook af.
Ik ben zelf meer bezig met PG(heb een 205GTI) en heb daar wel adresje voor, maar niet voor Renaults dus
Het moet wel een beetje in de buurt liggen van Emmeloord of Lemmer
de D-riem van mijn ooms auto is gebroken. Nu zoekt hij een goed en niet duur adresje om dit te laten maken. Er zijn 2 kleppen krom dus de kop moet er ook af.
Ik ben zelf meer bezig met PG(heb een 205GTI) en heb daar wel adresje voor, maar niet voor Renaults dus
Het moet wel een beetje in de buurt liggen van Emmeloord of Lemmer
hoop van jullie te horen, mvg Bobby.
Ik heb wel een adresje voor je .. in drachten friesland.. is wel in de buurt bij lemmer.. 25 per uur , voor onderdelen etc moet je zelf even zorgen , maar daar heb ik ook wel een adres voor...
dus mail me maar evenals je interesse hebt:rene.vanvelzen@hotmail.com
dit is hem trouwens, voor 600 van me oom overgenomen
heeft net koprevisie gehad en apk tot 01/07
km stand 230458
rij er dagelijks 200km mee (wat comfortabeler als in mn 205GTI)
goede koop denken jullie? hoelang houd zon blok het over het algemeen uit?
weet dat 405 benzine blokken wel tot 3.5ton gaan namelijk (wou ik eerst kopen)
de koppeling zit trouwens hoger dan het rempedaal, wat echt irri is tijdens filerijden wat ik heel veel doe. is dat af te stellen zodat hij lager komt te staan?
Rev! schreef:de koppeling zit trouwens hoger dan het rempedaal, wat echt irri is tijdens filerijden wat ik heel veel doe. is dat af te stellen zodat hij lager komt te staan?
Er zijn vrij weinig Laguna rijders op het forum, belletje naar de dealer en je weet het ook
200 km per dag en dan benzine = niet slim. Een laguna op gas kost 2e hands dan net zoveel als deze + reparatie. Dan spaar je honderden euro's per maand.
hoezo zou ik me koppeling moeten vervangen? die werkt nog prima. op een ander forum kreeg ik btw te horen dat hij met een kabel werkte en gewoon af te stellen was? naja informeeer wel ff
200km op benzine... heb een tankpas. dus iets anders zou me alleen maar meer in de belasting kosten
200 km per dag en dan benzine = niet slim. Een laguna op gas kost 2e hands dan net zoveel als deze + reparatie. Dan spaar je honderden euro's per maand.
reparatie van wat??? ik begrijp even niet waar je het over hebt?
koppeling afstellen is meteen een hele reparatie ofzo?