Werkplaatshandboek Renault Megane 1.6e 1996

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Maurice_

Hallo,

Ik zou graag willen weten waar ik dit werkplaatshandboek zou kunnen downloaden, heb het namelijk nodig.

BVD,
Maurice
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

ik zou even de lokale boekenboer proberen :wink:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Maurice_

Ben al geweest, heeft niks opgeleverd
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Wat internet-boekhandeltjes?
via http://www.autoweek.nl is ook een hoop te bestellen volgens mij..
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

zij zouden het gewoon moeten kunnen bestellen via het nummer.

probeer http://www.haynes.co.uk

http://www.nnbh.com/vraag2.htm#renault
Laatst gewijzigd door Erik Olijnsma op do 19 jan 2006 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Maurice_

Is er niemand die dit boekje op zijn ftp ofzo heeft staan ?
mtbiker

wat moet je juist weten uit dat boek?
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

als het je alleen om info gaat kan ik wel even wat uploaden/emailen. het 'boek' incl programma om het in te lezen is niet groter dan 1 mb.

maar dan heb je geen plaatjes.. die nemen namelijk iets meer ruimte in.

je kunt ook even eMule afzoeken met trefwoord Kluwer. met wat geluk kom je een recente versie van het ATH tegen (versie 2000 of nieuwer) waar de Mégane in staat.

Ik heb die op cd (3 stuks) met alle vraagbaken vanaf 1975 voor alle merken.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
mtbiker

op de computer in de werkplaats staan die CD-roms ook, als ik weet welk deel je moet hebben kan ik het mss afprinten en hier inscannen. Als de printer werkt tenminste, de laatste keer dat ik iets geprint heb was een jaar geleden, en dat ging tegen 1 pagina per 2 uur. Hopenlijk is dat ding fatsoenlijk gemaakt ondertussen.

Als het om een elektrisch schema gaat, ik heb het volledige elektrische schema van een mégane van 1996 hier liggen, inclusief uitleg van alle stekkertjes, waar de kabelbomen liggen enz.
DioCePos

@ edward... Ik heb een Renault Megane 1.4 uit 1996 gekocht en binnen een week is nu (waarschijnlijk) mijn dynamo kapot. Zou ik wellicht ook dat stukje van het handboek mogen ontvangen a.j.b.
Dynamo valt namelijk niet onder de garantie :( , dus ik ben op internet flink aan het zoeken naar andere oplossingen. (heb er weinig verstand van echter) :p
mike16v

DioCePos schreef:@ edward... Ik heb een Renault Megane 1.4 uit 1996 gekocht en binnen een week is nu (waarschijnlijk) mijn dynamo kapot. Zou ik wellicht ook dat stukje van het handboek mogen ontvangen a.j.b.
Dynamo valt namelijk niet onder de garantie :( , dus ik ben op internet flink aan het zoeken naar andere oplossingen. (heb er weinig verstand van echter) :p
gewoon je dynamo eruit halen inleveren bij de 'dynamo boer' en daar een gereviseerde kopen rond de 100 euro en die er weer in zetten en klaar ben je. in en uit bouwen is niet veel werk, alles maken... :lol:
DioCePos

tja... maar die dynamo zit echt onder/achter het motorblok... Dat kan ik zelf echt niet :) ik heb net gecheckt. Ik krijg hem moeizaam gestart, maar toch... Ik probeer hem toch wel naar die garage te rijden. Eventueel met een sleepie dan maar. niets aan te doen Moet wel over de snelweg hierzo.... op hoop van zegen :)

Bedankt anywayz

Dio
Edward
Contacteer:

You got mail!
Edward
Contacteer:

Indien meer belangstelling, heb ff wat geupload.

Bevat de Microsft Multimedia Viewer (nodig om het bestandje in te lezen) en enkele benodigde bestanden om die te kunnen draaien, en een bestand met daarin de tekst dus zeg maar het boek. Geen plaatjes, dus ietwat improviseren. 701 kb dus kan ook op een floppy :D

http://home.planet.nl/~wijnh386/ATH.html

Blijft gewoon staan (of Planet moet hier niet zo blij mee zijn, dan neem maar contact met me op dmv de PM/E-mail/MSN/Telefoon/Postduif.)
Laatst gewijzigd door Edward op zo 5 feb 2006 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
mtbiker

mike16v schreef:
DioCePos schreef:@ edward... Ik heb een Renault Megane 1.4 uit 1996 gekocht en binnen een week is nu (waarschijnlijk) mijn dynamo kapot. Zou ik wellicht ook dat stukje van het handboek mogen ontvangen a.j.b.
gewoon je dynamo eruit halen inleveren bij de 'dynamo boer' en daar een gereviseerde kopen rond de 100 euro en die er weer in zetten en klaar ben je. in en uit bouwen is niet veel werk, alles maken... :lol:
of nog goedkoper, je gaat naar het autokerkhof, zoekt een mégane, haalt zelf de alternator eruit, en je geeft een maand of 4-5 later 10€ als je zeker bent dat hij goed werkt, of je neemt gewoon een doos wafels of een taart ofzo mee voor de mannen die daar werken.
Plaats reactie