Clio lady schreef:Hahah foto plaatsen... het ging toch over auto's hier?
Bedankt voor wederom leuke reacties... enne leuk dat ik een naam- en plaatsgenootje heb.. Rij je ook een Clio Marieke?
Groetjes Marieke
Ik reed Clio Zie mijn wie is wie (vanaf p. 41...) Maar na vanmiddag rijd ik weer Clio :D
Geen 16v, maar een RSi.. Wel toevallig, zelfde plaats, zelfde naam, bijna dezelfde auto
Nou het wordt van kwaad tot erger met mijn Clio... eerst verwarming stuk! Dacht de garage meteen aan koppakking maar dat kan het niet zijn volgens mij. Zou ik deze week mijn pa en oom naar de verwarming laten kijken. Maar ja... stond gister al op de ANWB te wachten. In de file is de auto te warm geworden doordat de koelvin kapot is gegaan (motortje daarvan stond flink te roken)... dacht ff dat mijn hele auto zou affikken. ANWB koelvin motortje afgekoppeld en ik kon weer naar huis rijden (mits geen file natuurlijk). Dus k*tzooi!!! En ik was zo trots op mijn autotje... nu weet ik ff niet meer wat ik ermee moet. Begin me toch zorgen te maken om koppakking terwijl dit er misschien niets mee te maken heeft. ANWB gaf aan dat het mogelijk de thermostaat is en niet de kachelradiateur.
Het wordt nu dus echt tijd om hulp in te gaan roepen... misschien dat ik eerst ergens het blok op druk laat zetten om uit te sluiten dat het de koppakking is. Iemand nog tips... weet niet in welke volgorde ik moet beginnen.
Groetjes Marieke verdrietig is om Clitt (bijnaam van de clio he )
Laatst gewijzigd door Miekje16V op zo 5 aug 2007 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja klopt... de kachel wordt niet warm (beetje lauw, maar niet warm genoeg om de ruiten droog te blazen). Op het forum van Clio club holland heb ik daar een topic staan en veel tips gehad. Kon verstopping kachelradiateur zijn of evt. thermostaat.
Ahah, je hebt het topic gelezen. Bedankt voor je reactie
Ik heb inmiddels besloten de thermostaat tegelijk met het koelvin motortje te laten vervangen. En wanneer de kachel dan niet warm wordt, vrees ik dat de kachelradiator aan de beurt is. Spoelen geeft volgens de meesten ook niet het gewenste effect namelijk. Maar goed... eerst deze twee dingen maar en dan zien we wel weer verder.
Ehhhhhhh nou.... die bijnaam komt voort uit de woorden Clio en Kitt (je weet wel, die auto van knightrider). Samengevoegd is het Clitt!!! Beetje ranzige bijnaam als je doordenkt, dat klopt hehehe Maar was niet de bedoeling. Maar jah... hij is helaas al gedoopt dus is niet meer terug te draaien!
Nu hopen dat ie ook nog weer helemaal gefikst kan worden... maar dat gaat vast lukken, heb al hulp aangeboden gekregen!
Groetjes Marieke
Laatst gewijzigd door Miekje16V op zo 5 aug 2007 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Het spoelen heeft 9 van de 10 keer zeerzeker wel effect, dus de "meesten" zitten er naast Ik zou het meteen doen als je de thermostaat vervangt, want dan ben je toch al aan het knoeien met koelvloeistof.
Haas schreef:nog btje gelukt gisteravond?
Ken je t nog ff nameten, fritsie
Vandaag niet meer. komt de volgende keer wel We zijn niet verder gegaan gister.Auto rijdt weer, en blijft netjes op temp(olie) Kachel doet ook meer dan dat ie deed. dus alles is niet voor niets geweest.