Jan Klaasen?Jacco Osté schreef:Die gozert van 21, hoe heet ie ook weer?Paul1916v schreef:Was er darts? wie heeft er gewonnen dan?Jacco Osté schreef:Ik weet niet of jullie die dartpartij gevolgd hebben, maar hij was leuk om naar te kijken![]()
![]()
Wat een partij
![]()
Stond er best wel relaxed bij
Zal wel weer zo'n stomme brit geweest zijn danJacco Osté schreef:Die gozert van 21, hoe heet ie ook weer?Paul1916v schreef:Was er darts? wie heeft er gewonnen dan?Jacco Osté schreef:Ik weet niet of jullie die dartpartij gevolgd hebben, maar hij was leuk om naar te kijken![]()
![]()
Wat een partij
![]()
Stond er best wel relaxed bij
gaat ze mensen leren achteruitrijden
Ik zei toch dat Paul alleen maar onzin postFrits schreef:Die stond gister al online...
Jacco Osté schreef:Ik zei toch dat Paul alleen maar onzin postFrits schreef:Die stond gister al online...
Hij kijkt een daggie terug en post het gewoon nog een keer
Bij houden paulusPaul1916v schreef:
JSTFU
Ken niet alles bijhouden hier hè
post**** of forum****??Jacco Osté schreef:Nee, omdat je POST****** bentPaul1916v schreef:JSTFU
Ken niet alles bijhouden hier hè
Post****. je zit toch niet op andere fora?Paul1916v schreef:post**** of forum****??Jacco Osté schreef:Nee, omdat je POST****** bentPaul1916v schreef:JSTFU
Ken niet alles bijhouden hier hèwees nou es duidelijk!!
quote frits: is gister al langsgeweest! op blijven letten Jacco!!Jacco Osté schreef:De lama's!!!![]()
![]()
Ich habe es nicht gewustPaul1916v schreef:quote frits: is gister al langsgeweest! op blijven letten Jacco!!Jacco Osté schreef:De lama's!!!![]()
![]()
Ik heb het gisteren gemist, dus post het even voor de mensen die het gisteren ook gemist hebbenPaul1916v schreef:quote frits: is gister al langsgeweest! op blijven letten Jacco!!Jacco Osté schreef:De lama's!!!![]()
![]()
Dat kunnen ze terug lezenPaul1916v schreef:Ik had die link gister ook gemist, dus postte het even voor de mensen die het naast mij ook gemist hadden
Hoort in het Babe chat topicPaul1916v schreef:Waarom zie ik nu op TMF een (gemixte) begintune van baywatch langskomen als liedje? met strandwachten in de clip?
I can see dead people!