Mike's clio> Nieuwe Clio campus 1.4 16v! (foto's)
-
- Contacteer:
zie je al die heisa om niks
sommige mensen moeten niet alles er uit gooien wat ze denken
sommige mensen moeten niet alles er uit gooien wat ze denken
Die wagen speelt een spelletje met m 
Die auto lacht zich kapot, mike weer in de stress
Toch eens kijken hoe je dat beest de baas kan blijven. Dagje nurburgring om m te kalmeren?

Die auto lacht zich kapot, mike weer in de stress

Toch eens kijken hoe je dat beest de baas kan blijven. Dagje nurburgring om m te kalmeren?

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ach aan de andere kant: daar is zo'n topic toch voor? snap best dat je t na zoveel reparaties ff niet meer ziet zitten bij t volgende probleem..
en wij kunnen ervoor zorgen dat ie zn 16v gewoon houdt

en wij kunnen ervoor zorgen dat ie zn 16v gewoon houdt

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
kop op mike
ik zit met hetzelfde
maar eens is de ellende over en begint het plezier

ik zit met hetzelfde
maar eens is de ellende over en begint het plezier

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
ben wel nieuwsgierig Mike~thijs~ schreef:Het is opgelost. Ik laat Mike zelf maar vertellen wat er aan de hand was![]()
Hij zit nu effe midden in een verhuizing dus het kan effe duren voordat ie reageert

bedankt voor de reacties! 1 ding staat altijd al vast, die chamade wil ik natuurlijk houden, vind het een mooie apparte wagen dat is het punt niet, maar soms denk ik moet me verlies nemen... en als hij steeds eeb spelletje met me speelt (leuke woorden Riel
dan is het wel is moeilijk om van hem te winnen...
Maar het punt was dat het benzine lampje stuk is en ik daardoor onvoldoende benzine had.... schaam...
Maar er is nog wel een electronisch probleem af en toe start ie gewoon helemaal niet?? denk dat het alarm em dan pest of zo, als ik dan de accu een paar keer los heb gehad dan in ene star ie gewoon. Iet smet slechte aarde ofzo??
Donderdag ga ik met Thijs in ieder geval me twee fusee's doen en de aandrijfas zodat ie gekeurd kan worden...
Bedankt voor de steun en het begrip!

Maar het punt was dat het benzine lampje stuk is en ik daardoor onvoldoende benzine had.... schaam...
Maar er is nog wel een electronisch probleem af en toe start ie gewoon helemaal niet?? denk dat het alarm em dan pest of zo, als ik dan de accu een paar keer los heb gehad dan in ene star ie gewoon. Iet smet slechte aarde ofzo??
Donderdag ga ik met Thijs in ieder geval me twee fusee's doen en de aandrijfas zodat ie gekeurd kan worden...
Bedankt voor de steun en het begrip!
Paul1916v schreef:Ach aan de andere kant: daar is zo'n topic toch voor? snap best dat je t na zoveel reparaties ff niet meer ziet zitten bij t volgende probleem..
en wij kunnen ervoor zorgen dat ie zn 16v gewoon houdt![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mike16v schreef:mike16v schreef:Hallo allemaal
Ik heb mijn 19 chamade een klein jaartje maar er is bijna geen maand voorbij gegaan dat er niet iets mee is. er is zoveel gedaan aan die auto niet normaal meer. complete motor revisie (paar maanden terug, en nu sinds een week sputterd ie af en toe en dat trekt wel weg hoor maar toch) carroserie is opgelapt. diversen slangen zijn vervangen, ventilator weigerde, uitlaat is deels vervangen, 3 wiellagers zijn vervangen achterschijven, met nieuwe remblokken, voorveren me dempers. zou wel leuk zijn als ik een keer klaar was maar nu rateld de auto als ik rechts door de bocht rij met het gas erop, stuurkogel is niet goed.... Ik wordt er serieus een beetje moedeloos van....
vraag me af en toe af of ik wel goed bezig ben... moet ik er nog meer geld inpompen?? (wat we al niet veel hebben) Ik heb er al ongeveer 2000,- tegenaan geknalt...
aan de ene kant denk ik ik moet hem houden omdat er al zoveel geld in zit, maar af en toe wordt ik er gek van.... en denk weg met dat ding.
Wat is jullie mening of ervaring hier over?
Gr. Mike
na wat woorden wisselingen toch besloten dat we vrolijk verder gaan! zie verder op deze pagina mijn history en de plannen. (iedereen heeft wel is een dip toch?)
2000 in een jaar?
en dan wordt je al moedeloos???????

zal ik maar niet zeggen wat we al in die blauwe gestoken hebben, dan krijg je een hartaanval

dat is inmiddels al meer hoor... maar dara gaat het niet alleen om, je moet hem ook kunne vertrouwen als je ergens heen gaat...Steven schreef:Mike, trek anders gewoon dat alarm eruit, denk dat die je gewoon zit te fucken met de startonderbreker.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bart V schreef:Niemand die dit topic gelezen heeft wil jou auto nog stelen....dus wees gerust

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als je er een rit naar Friesland voor over hebt, wil ik de bedrading wel voor je nakijken en de startonderbreker van het alarm omzeilen.
Zodat het alarm wel werkt, maar niet meer via de startonderbreker
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
heb inmiddels wel nieuwe aarde aangelegd van de accu, lijkt nu stabiel te zijn... maar die startblokkering eruit klinkt wel lekker, dan kan ik dat probleem niet meer krijgen. wanneer zou je een keer kunnen? zou wel super zijn!Erik Olijnsma schreef:Als je er een rit naar Friesland voor over hebt, wil ik de bedrading wel voor je nakijken en de startonderbreker van het alarm omzeilen.
Heb inmiddels ook 1 fusse vervangen, dit weekend de andere en de aandrijfas meteen, en dan naar de apk.... als dat maar goed gaat....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
sja, zit nu dagelijks thuis wegens werkloos, dus heb tijd genoeg 
dan laten we het alarm mooi zitten, maar halen we de startblokkering er gewoon vanaf

dan laten we het alarm mooi zitten, maar halen we de startblokkering er gewoon vanaf
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
dat is de best manier denk ik ook. zwaagwesteinde is dat in de beurt van schagen? of hoorn of zit ik helemaal fout?? mijn ouders wonen in wieringerwerf dus kom bets regelmatig in die beurt. kan ook een dagje vrij nemen en ff langs komen bij je. balendat je geen werk hebt man!Erik Olijnsma schreef:sja, zit nu dagelijks thuis wegens werkloos, dus heb tijd genoeg
nog een vraag:
mijn remmerij. die fibreren, weet jij nog iets wat ik kan nakijken?? ga dit weekend weer klussen in de doe het zelf garage, dan kan ik het meteen mee pakken. ga de fuse rechts doen en de aandrijfas, fuse links is al gedaan (was apk afkeur) kan het ook door het fusee komen?? lijkt me niet toch? is vooral merkbaar boven de 70 km/u. hij remt verder normaal maar je hoort en voelt het fibreren...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wanneer vibreert het? als je rijdt of als je remt?
En nee, Zwaagwesteinde is niet in de buurt van Schagen
kijk maar na op routeplanner.anwb.nl 
En nee, Zwaagwesteinde is niet in de buurt van Schagen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
grootkans dat je schijven krom zijn
als ze nog dik genoeg zijn ----> laten afdraaien
niet dik genoeg? -----> vernieuwen, ( ook ff dan remblokjes nieuw)
als ze achter krom zijn... kan je dat voelen?? of zijn het dan de voor chijven, had nette gebruikte schijven van bart overgenomen, die zouden dus iet wat krom kunnen zijn? kan je die gewoon laten afslijpen? die zijn dik genoeg namelijk en hebben net nieuwe blokjes of even goed weer nieuwe erop??Erik Olijnsma schreef:grootkans dat je schijven krom zijn
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
vaak zijn het de voorste, want die worden het heetste, voel je ook in het stuur trillen bij het remmen?
En als het zgan nieuwe blokjes zijn, dan kun je die nog wel gebruiken
schijven voor zijn apk oke, maar moest ik daarna wel is vervangen want die waren niet heel goed meer, dus misschien dat die dan toch een beetje krom zijn...Erik Olijnsma schreef:vaak zijn het de voorste, want die worden het heetste, voel je ook in het stuur trillen bij het remmen?
nou ja ik zoek het wel uit. het remt dus dat scheelt

zo vandaag met thijs lekker geklust in de doe het zelf garage in beverwijk. Wat hebben we gedaan, fusee kogel rechts, stuurstangrubber geval, aandrijfas aan de bakkant en alles is zeer goed verlopen! top werk Thijs!!!
nu het af en toe niet willen starten probleem nog oplossen... lijkt wel als ie warm is dat ie dan nite wil starten, na afkolen pakt ie hem wel.... toch iet smet de start motor??

nu het af en toe niet willen starten probleem nog oplossen... lijkt wel als ie warm is dat ie dan nite wil starten, na afkolen pakt ie hem wel.... toch iet smet de start motor??
Gaat ie wel rond?
Als je geen klik hoort kan het bijna niet aan de startmotor liggen denk ik.
Dan moet je het eerder zoeken in het contactslot of het relais.
Het kan ook zo zijn dat de startblokkering moeilijk doet.
Om er zeker van te zijn moet je gewoon even alles goed nameten, dan weet je zo wat er aan scheelt.
Dan moet je het eerder zoeken in het contactslot of het relais.
Het kan ook zo zijn dat de startblokkering moeilijk doet.
Om er zeker van te zijn moet je gewoon even alles goed nameten, dan weet je zo wat er aan scheelt.
Achter op de startmotor zit een wit kabeltje met zo'n schuifstekkertje. Deze effe los pakken en proberen te meten of daar 12v op komt te staan als je de motor starten wil. Anders is waarschijnlijk je startrelais kapot 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
als er geen klik is, dan is het groot kans idd dat het een bedrading probleem is
kwestie van meten
kwestie van meten