R5 GTT k-tec
Volgens mij spoelt dat ding origineel toch veel eerder dan 4250, de T2 die erop zit heeft nagenoeg dezelfde specs als die van de GT (dacht ik) en die spoelt bij 2250 al, dus zou kunnen zijn dat die turbo gewoon aan z'n eind is. Of dat de actuator beroerd werkt.
Je zou Mrtn of Cat es moeten vragen wanneer ie bij hun spoelt, maar 4250 is sowieso niet goed.
Je zou Mrtn of Cat es moeten vragen wanneer ie bij hun spoelt, maar 4250 is sowieso niet goed.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
tja mrtn zegt rond de 2500, toeren en de turbo zou bij de volvo net vervangen zijn, hij zag er ook nog netjes droog uit en geen overbodige spelingen, en tja is alles origneel zit alleen zo`n bleedvalve voor in de wagen tussen maar die heb ik nog niet gebruikt dusSteven schreef:Volgens mij spoelt dat ding origineel toch veel eerder dan 4250, de T2 die erop zit heeft nagenoeg dezelfde specs als die van de GT (dacht ik) en die spoelt bij 2250 al, dus zou kunnen zijn dat die turbo gewoon aan z'n eind is. Of dat de actuator beroerd werkt.
Je zou Mrtn of Cat es moeten vragen wanneer ie bij hun spoelt, maar 4250 is sowieso niet goed.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
je hoort de turbo ook opkomen bij 2500 toeren denk ik tenminste, maar bij de 4000/4500 toeren schiet de wagen ineens vooruitDanny van Duren schreef:tja mrtn zegt rond de 2500, toeren en de turbo zou bij de volvo net vervangen zijn, hij zag er ook nog netjes droog uit en geen overbodige spelingen, en tja is alles origneel zit alleen zo`n bleedvalve voor in de wagen tussen maar die heb ik nog niet gebruikt dusSteven schreef:Volgens mij spoelt dat ding origineel toch veel eerder dan 4250, de T2 die erop zit heeft nagenoeg dezelfde specs als die van de GT (dacht ik) en die spoelt bij 2250 al, dus zou kunnen zijn dat die turbo gewoon aan z'n eind is. Of dat de actuator beroerd werkt.
Je zou Mrtn of Cat es moeten vragen wanneer ie bij hun spoelt, maar 4250 is sowieso niet goed.

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
die actuator is zeker niet te controleren?Steven schreef:Volgens mij spoelt dat ding origineel toch veel eerder dan 4250, de T2 die erop zit heeft nagenoeg dezelfde specs als die van de GT (dacht ik) en die spoelt bij 2250 al, dus zou kunnen zijn dat die turbo gewoon aan z'n eind is. Of dat de actuator beroerd werkt.
Je zou Mrtn of Cat es moeten vragen wanneer ie bij hun spoelt, maar 4250 is sowieso niet goed.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
cup-stand???Johan schreef:meestal een andere turbo er op. Bij een 5 gtt kun je de turbo nog iest eerder laten inkomen door het acurator systeem om te zetten naar de cup stand.
dan verander je de plaats van een aantal slangen waardoor de turbo iets eerder opspoelt, maar zal bij jouw motor niet gaan denk ik omdat dit een heel ander systeem is
R5GTT. Drive it like you stole it
Steven schreef:Hehe dat trekhaakie is wel koel
Ik zou persoonlijk dat gaas ff matzwart spuiten, is het wat minder obsceen en ziet het er niet zo snel verweerd uit.
als je een laagje vernis of blanke lak over dat gaas spuit blijft het ook een stuk netter, en het blinkt dan ook wat meer
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
en om welke slangen gaat het dan?paz-maniac schreef:dan verander je de plaats van een aantal slangen waardoor de turbo iets eerder opspoelt, maar zal bij jouw motor niet gaan denk ik omdat dit een heel ander systeem is

vanaf turbo naar inlaat boven op carb, staan hier en daar wel paar foto's met de verschillen tussen gewoon en cup, mah kzou zo snel effe niet weten waar die percies staan
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
GTT. Dus zonder alle regel apperatuur van een volvo blokDanny van Duren schreef:en om welke slangen gaat het dan?paz-maniac schreef:dan verander je de plaats van een aantal slangen waardoor de turbo iets eerder opspoelt, maar zal bij jouw motor niet gaan denk ik omdat dit een heel ander systeem is
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
tja maar misschien doe ik dan wel een ideetje op om die rotzooi te misleidenFrits schreef:GTT. Dus zonder alle regel apperatuur van een volvo blokDanny van Duren schreef:en om welke slangen gaat het dan?paz-maniac schreef:dan verander je de plaats van een aantal slangen waardoor de turbo iets eerder opspoelt, maar zal bij jouw motor niet gaan denk ik omdat dit een heel ander systeem is

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
heb waarschijnlijk het probleem van dat turbo gebeuren gevonden mn uitlaat wort door na de downpipe meteen een stuk dunner.
dus er moet een nieuwe tussenpijp komen.
dus er moet een nieuwe tussenpijp komen.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
wat is de dikste tussenpijp die onder een gte/gtt te maken is zonder problemen?Danny van Duren schreef:heb waarschijnlijk het probleem van dat turbo gebeuren gevonden mn uitlaat wort door na de downpipe meteen een stuk dunner.
dus er moet een nieuwe tussenpijp komen.
of wat zit er onder een beetje opgeschroefde gtt van dikte middenpijp?
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Danny, als je me een pm stuurt met je mailadres kan ik je een document opsturen waarin staat hoe je de cupaansluiting moet maken.
Dikte standaard uitlaat GTT is geloof ik 52 mm.
Dikte standaard uitlaat GTT is geloof ik 52 mm.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
aha ok en waar kan ik die kopen? en past mijn devil einddemper dan nog?paz-maniac schreef:meeste performance uitlaten onder gtt zijn 2.5 inch
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
maar hier nog wat foto`s met daglicht met dank aan joost
[img]http://www.dekooltjes.demon.nl/rtc_8jan ... G_0214.JPG[/img]
[img]http://www.dekooltjes.demon.nl/rtc_8jan ... G_0175.JPG[/img]
[img]http://www.dekooltjes.demon.nl/rtc_8jan ... G_0176.JPG[/img]
[img]http://www.dekooltjes.demon.nl/rtc_8jan ... G_0217.JPG[/img]
[img]http://www.dekooltjes.demon.nl/rtc_8jan ... G_0218.JPG[/img]
[img]http://www.dekooltjes.demon.nl/rtc_8jan ... G_0214.JPG[/img]
[img]http://www.dekooltjes.demon.nl/rtc_8jan ... G_0175.JPG[/img]
[img]http://www.dekooltjes.demon.nl/rtc_8jan ... G_0176.JPG[/img]
[img]http://www.dekooltjes.demon.nl/rtc_8jan ... G_0217.JPG[/img]
[img]http://www.dekooltjes.demon.nl/rtc_8jan ... G_0218.JPG[/img]
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
een 2,5 inch uitlaat oor een gtt waar zijn die te koop en past mijn devil einddemper dan nog gewoon???
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
weet niemand dit ?Danny van Duren schreef:een 2,5 inch uitlaat oor een gtt waar zijn die te koop en past mijn devil einddemper dan nog gewoon???
en nu kwammen ze erbij de apk achter dat mn lamda af en toen niet regelde en dat ie ie teveel zuurstof kreeg of dat ie nog meer benzine mocht hebben, maarja apk zit er weer op

Ik zou zeggen probeer MB of Mabo...maar dat zijn meestal ook complete systemen, incl. demper. Is die devil nieuw? Of klinkt ie gewoon zo lekker
Iig ga maar na, normaal zit er 52mm onder (dacht ik) en je zet er nu 63,5 onder...
passend maken dus...

Iig ga maar na, normaal zit er 52mm onder (dacht ik) en je zet er nu 63,5 onder...

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
maar wat voor eindemper zit er meestal bij zo`n set dan en prijs van een heel systeem, wil het wel in een keer goed erondermaken nu.AREXSTYLE schreef:Ik zou zeggen probeer MB of Mabo...maar dat zijn meestal ook complete systemen, incl. demper. Is die devil nieuw? Of klinkt ie gewoon zo lekker![]()
Iig ga maar na, normaal zit er 52mm onder (dacht ik) en je zet er nu 63,5 onder...passend maken dus...
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
en de devil is niet nieuw maar wel in zeer goede staat nog daarom en klinken deed ie onder de GTE zeer goed alleen nu iets minderDanny van Duren schreef:maar wat voor eindemper zit er meestal bij zo`n set dan en prijs van een heel systeem, wil het wel in een keer goed erondermaken nu.AREXSTYLE schreef:Ik zou zeggen probeer MB of Mabo...maar dat zijn meestal ook complete systemen, incl. demper. Is die devil nieuw? Of klinkt ie gewoon zo lekker![]()
Iig ga maar na, normaal zit er 52mm onder (dacht ik) en je zet er nu 63,5 onder...passend maken dus...

Ik kan je natuurlijk niet vertellen wat je moet doen, maar als ik een nieuw systeem koop zet ik ook mooi alles eronder...om nou die mooie RVS leidingwerk te gaan verbouwen om die devil eronder te houden...ík zou het niet doen, laten we het daar maar op houden
En ja dat ie nu minder klinkt ligt puur aan het feit dat je nu turbo rijdt (dempt enorm)
Ik zou zeggen dus, gewoon mooi een volledig systeem eronder en klaar.
Is het makkelijkst klaar, en kun je die devil weer doorverkopen

En ja dat ie nu minder klinkt ligt puur aan het feit dat je nu turbo rijdt (dempt enorm)

Ik zou zeggen dus, gewoon mooi een volledig systeem eronder en klaar.
Is het makkelijkst klaar, en kun je die devil weer doorverkopen

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
tja er staat nog een gte cabrio te wachten op restauratie dus wegdoen denk het niet maarja zal eens kijken of als iemand een systeem te koop heeft voor een redelijk prijsAREXSTYLE schreef:Ik kan je natuurlijk niet vertellen wat je moet doen, maar als ik een nieuw systeem koop zet ik ook mooi alles eronder...om nou die mooie RVS leidingwerk te gaan verbouwen om die devil eronder te houden...ík zou het niet doen, laten we het daar maar op houden![]()
En ja dat ie nu minder klinkt ligt puur aan het feit dat je nu turbo rijdt (dempt enorm)![]()
Ik zou zeggen dus, gewoon mooi een volledig systeem eronder en klaar.
Is het makkelijkst klaar, en kun je die devil weer doorverkopen
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
net aan het rijde met de gte geweest en de schijne weer vlammetjes uit de uitlaat te komen en mn uitlaat begint ook steeds holler en harder te klinkenDanny van Duren schreef:tja er staat nog een gte cabrio te wachten op restauratie dus wegdoen denk het niet maarja zal eens kijken of als iemand een systeem te koop heeft voor een redelijk prijsAREXSTYLE schreef:Ik kan je natuurlijk niet vertellen wat je moet doen, maar als ik een nieuw systeem koop zet ik ook mooi alles eronder...om nou die mooie RVS leidingwerk te gaan verbouwen om die devil eronder te houden...ík zou het niet doen, laten we het daar maar op houden![]()
En ja dat ie nu minder klinkt ligt puur aan het feit dat je nu turbo rijdt (dempt enorm)![]()
Ik zou zeggen dus, gewoon mooi een volledig systeem eronder en klaar.
Is het makkelijkst klaar, en kun je die devil weer doorverkopen

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
sta ik vanmoregen op,
staat de campus langs mn gte half metertje ertussen,
de hele deur van de campus ontzet
mijn GTE helemaal onder het glas
en wat hebben ze meegenomen een medion radio

staat de campus langs mn gte half metertje ertussen,
de hele deur van de campus ontzet
mijn GTE helemaal onder het glas
en wat hebben ze meegenomen een medion radio




-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
nogal ja de hele deur is naar de klote ze hebben gewoon een breek ijzer tussen dak en de deur gezetRonnie Detmers schreef:Ruk
-
- Berichten: 5838
- Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
Tis erg kut maar... zie het positieve ze hebben je GTE met rust gelaten
Nee, lijkt tegenwoordig onmogelijk...Ronnie Detmers schreef:Ik heb eens mijn radio laten zitten, meteen die nacht ingebroken, kan dan niemand met zijn poten van andermans spullen blijven
Je zou toch ff lekker het stroom op de teelballetjes willen zetten.
Gaat de campus nog gewoon dicht?
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Bij mn tante hebben ze es ingebroken om een winkelwagenmuntje (gulden dus) te jatten..

Balen danny, maar gelukkig zijn de niet in de BS geweest!


Balen danny, maar gelukkig zijn de niet in de BS geweest!
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
vanmorgen niet maar nu met andere deur wel weer, effe nooddeur ingehangen die ik had liggen en morgen gaat er meteen nog een andere deur die ik had naar de spuiter.Patrick (Basic) schreef:Nee, lijkt tegenwoordig onmogelijk...Ronnie Detmers schreef:Ik heb eens mijn radio laten zitten, meteen die nacht ingebroken, kan dan niemand met zijn poten van andermans spullen blijven
Je zou toch ff lekker het stroom op de teelballetjes willen zetten.
Gaat de campus nog gewoon dicht?