ik vind ze nl alleen maar voor de cabrio!

Is geen MAXI bumper. Is de SK breitbau kit. Is ontwikkeld voor Ph1, en past daarom natuurlijk ook op Ph2.Haas schreef:maxi bumperSander de Bruin schreef:Volgens mij is de gehele bumper phase 1
http://www.sk-tuning.de/web/shop/produc ... ucts_id=46andyboy schreef:die brede voorschermen zijn geen probleem maar weet iemand f die achterschermen te verkrijgen zijn voor een "non-cabrio"?
Er staat op dit moment een set op Ebay te koop;marcel16v schreef:
Kost een paar centen. maar dan heb je ook een berg polyester.
Wat ben je nu weer van plan?andyboy schreef:die brede voorschermen zijn geen probleem maar weet iemand f die achterschermen te verkrijgen zijn voor een "non-cabrio"?
Headlong schreef:Ja klopt ja. Smeeing in Soest.Xabre schreef:hey die zag ik ook op marktplaats staan, van een bedrijf of niet
Hmm, ik heb er in principe geen wilde plannen mee nee. Ik wil hem eigenlijk helemaal origineel latenBad Mastard schreef:Headlong schreef:Ja klopt ja. Smeeing in Soest.Xabre schreef:hey die zag ik ook op marktplaats staan, van een bedrijf of niet
nog wilde plannen ermee? ik zou wel meteen die afschuwlijke NL stikker er af halen
robbert 16v schreef:Hey!!!! jij reed gisteren in soest of niet?
Renault19.nl : chris19 schreef:hij is ook bekend op renault-tuning.nl, zijn naam daar is robbert-16v dacht ik. is een leuke wagen.Renault19.nl : Headlong schreef: Toen ik vanmiddag een proefritje ging maken in mijn nieuwe bolide kwam ik een rode 19 16v Chamade Ph1 tegen. Hij groette me nog ff
Dit was in Soest.
Voorzichtig fohnen. en dan los trekken, zou moeten gaan. En anders een stickerverwijderraar gebruiken, maar pas dan wel op met je rubbers enz.Headlong schreef: Ik zou graag die NL sticker eraf trekken, ben alleen bang dat ik of de lak mee trek of dat er dan een vlek zit met een hele andere kleur...
Headlong schreef:Whehe, ja dus!!robbert 16v schreef:Hey!!!! jij reed gisteren in soest of niet?
Thanks, ik vond die van jou er ook ERG netjes uitzien! Blijft ook een erg strakke kleur, dat rood!robbert 16v schreef:Headlong schreef:Whehe, ja dus!!robbert 16v schreef:Hey!!!! jij reed gisteren in soest of niet?
Lache! is trouwens een mooie wagen!
Ja zeker, mijn excuses. Zal het niet weer doen...Paul1916v schreef:Jongens is dit geen fototopic??
ja ieder z'n smaak, en orginele 19's zijn er al zatkool schreef:knetter lelijk die pimpmobielen, dat zijn gewoon botsauto's,komen zo bij de kermis weg, jammer van de 19s
idd... ik vin die groene nog best vet..le mouton noir (sandy) schreef:ja ieder z'n smaak, en orginele 19's zijn er al zatkool schreef:knetter lelijk die pimpmobielen, dat zijn gewoon botsauto's,komen zo bij de kermis weg, jammer van de 19s
le mouton noir (sandy) schreef: [img]http://manu.sonic.free.fr/10e-gti-int/t ... img521.jpg[/img]