Voor is erg makkelijk, achter ietwat lastiger maar goed zelf te doen. Zoek op "ravensburger" in de search hier en je vindt een howto. En ga aan de slag!
Joost (DoubleYou) schreef:Voor is erg makkelijk, achter ietwat lastiger maar goed zelf te doen. Zoek op "ravensburger" in de search hier en je vindt een howto. En ga aan de slag!
moet ik eerst de veren in huis hebben! en dan gaat ik het wel proberen. iig bedankt
Ik neem aan dat je toch een complete set veren en dempers van een GT neemt? Als je alleen de veren van een GT op je TR schotels wil plaatsten dan past dat niet.
Maar als je eer gehele set veren en dempers van een GT erop zet...
Veel plezier op de rotondes
Chris@R5 schreef:Ik neem aan dat je toch een complete set veren en dempers van een GT neemt? Als je alleen de veren van een GT op je TR schotels wil plaatsten dan past dat niet.
Maar als je eer gehele set veren en dempers van een GT erop zet...
Veel plezier op de rotondes
hoezo, komt ie zo laag te hangen dan, of wordt ie gewoon stug?
mooi, hij schommelt nu bij de rotondes, dus dan wordt het iig een stuk beter, nu nog andere velgen en dan is dat iig klaar. (eerst maar ff sparen voor de schade, dan de velgen, dan spuitwerk )
Chris@R5 schreef:Ah joh, de hele ombouw koste me geen drol. Alleen wat tijd.
De velgen, ok dat is wat meer. Maar ook dat hoeft niet meer dan 250 te kosten.
De ombouw is zwart geverft met kunstofverf
sloeg eigenlijk meer op de gtt/gte
ben er al volop mee bezig, moet alleen nog side skirts hebben. (miss heb ik ze al)
Uit mn hoofd zeg ik dat het hier op de sloop nog een gtx staat..
mocht je niets kunnen vinden, PM maar dan kan ik even voor je kijken naar die tellerbak!