Yep.Rontwingo schreef:Je twingo ???Edwin16v schreef:Binnenkort te koop....
Hij is te snelRontwingo schreef:Waarvoor dan als ik vragen mag??
Dank je wel.Rontwingo schreef:Zonde, het is een erg mooie twingo..!
Succes iig met de eventuele verkoop.
Oktober 1995madtraxx schreef:uit welk bouwjaar is hij?Edwin16v schreef:Dank je wel.Rontwingo schreef:Zonde, het is een erg mooie twingo..!
Succes iig met de eventuele verkoop.
Maar gaat wel lukken denk ik, ik ga er niet teveel voor vragen.
Ja ach...Jacco Twingi schreef:Jammer natuurlijk, maar begrijpelijk
Succes met de verkoop
Ik heb hem er zelf effe vanaf gehaald.Rontwingo schreef:Is hij al verkocht dat ie niet meer op RTC markt staat ??
Zou wel lekker snel zijn
Ja er word te weinig in gereden joh.Ron(nie) schreef:Dan zou ik hem niet verkopen, Twingo kosten zijn toch niet zo hoog per maand, wat was je reden? Dat je er bijna niet in reed toch?
Had je al wel reacties gehad?Edwin16v schreef:Ik heb hem er zelf effe vanaf gehaald.Rontwingo schreef:Is hij al verkocht dat ie niet meer op RTC markt staat ??
Zou wel lekker snel zijn
Ik twijfel als een gek
Jawel een paar.Jacco Osté schreef:Had je al wel reacties gehad?Edwin16v schreef:Ik heb hem er zelf effe vanaf gehaald.Rontwingo schreef:Is hij al verkocht dat ie niet meer op RTC markt staat ??
Zou wel lekker snel zijn
Ik twijfel als een gek
Deze komen eronder:madtraxx schreef:welke velgen heb je er nu precies onder zitten?
Nee de oude zijn al weg.madtraxx schreef:verkoop je de oude??
Ja ach, ik vond die Brock wielen een beetje een probleemmaat hebben.Ronnie Detmers schreef:Waarom Brock velgen eraf en andere, meer standaard velgen erop?? Zonde man
Dat vraagt natuurlijk weer om foto's heyEdwin16v schreef:Mijn zus heeft zo'n Tyranno setje en daarmee kan je achterop tot 8,5J gaan.
Bij haar staan ze echt mooi dan
Als ze er van het weekend onder zitten zal ik zeker foto's maken.Jacco Osté schreef:Dat vraagt natuurlijk weer om foto's heyEdwin16v schreef:Mijn zus heeft zo'n Tyranno setje en daarmee kan je achterop tot 8,5J gaan.
Bij haar staan ze echt mooi dan![]()