Dat krijg je met een knalroze Twingo!
Er is nergens in m'n huis die kleur te vinden en de cabrio is en blijft ook klassiek. Dus moet me ergens op uitleven
Iemand id hoe ik dit lip het best op maat kan maken? gewoon met stanleymes? of iets anders?
Het vast maken zou ik dan met slitnagels doen? maat van me had het met popnagels gedaan (30 stuks) bij zn lagunalip onder ze CRX
robbert 16v schreef:
Hij rijd nu nog een z'n jeepie rond... Voor de rest weet ik niet wat z'n plannen verder zijn. Maar roel kennende zal het zeker wel weer iets leuks worden. Hoop wel dat het weer een renault is..
We zullen zien!!
Ik hoorde van Jef dat ie een motor gekocht heeft
en voorlopig ff niet aan de auto gaat
Dan heeft ie een best tijdstip uitgekozen om hem te kopen!
Lekker stukje toeren.....correctie lekker stukje zwemmen of glijden in dit weer....
Chris@R5 schreef:
Sleutelen voor beginners, alle bouten in het zicht
ik heb nochtans wel lang gezocht en geforceerd om het waarschuwingslampenhouder ding los te krijgen..... en uiteindelijk heb ik het hier gevonden .. en heb ik me uit dank geregistreerd
TwingoPurpleMonster schreef:Iemand id hoe ik dit lip het best op maat kan maken? gewoon met stanleymes? of iets anders?
Het vast maken zou ik dan met slitnagels doen? maat van me had het met popnagels gedaan (30 stuks) bij zn lagunalip onder ze CRX
Met een kettingzaag
Dremel lijkt me het handigst als je de gaten open wilt werken
Ik heb mijn laguna lip met 6 parkers vastzitten... Nergens last van
TwingoPurpleMonster schreef:Iemand id hoe ik dit lip het best op maat kan maken? gewoon met stanleymes? of iets anders?
Met een kettingzaag
Dremel lijkt me het handigst als je de gaten open wilt werken
Ik heb mijn laguna lip met 6 parkers vastzitten... Nergens last van
(Alleen dat ie bij drempels in de weg zit )
Dremel heb ik toevallig net geleent van me oom om me zusjes scooter toe te takelen... Das wel goed id om het daarmee te doen.. eerst maar eens die gaten open werken en dan zie ik verder wel..
Zou ik er gaas achter doen? heb ik de rest van me bumper wel gaas zitten.. wat denken jullie dat mooier is?
Dat krijg je met een knalroze Twingo!
Er is nergens in m'n huis die kleur te vinden en de cabrio is en blijft ook klassiek. Dus moet me ergens op uitleven
Ronnie Detmers schreef:Even een vraagje: heb de lampjes uit mijn koplamp kapot, nou krijg ik die grote lamp er wel uit, dmv een klem, maar dat kleine lampje hoe krijg je die eruit? Kan er niet tussen met mijn hand, heb wel het stekkertje al los.
Groeten Ronnie.
Edit: Twingo uit 1995 oude koplampen.
Kwartslag draaien en dan eruit trekken.
Is gelukt, moest hem idd een kwart slag draaien, nou heb ik nog een domme vraag eigenlijk:
Heb in mijn koplamp (bestuurderskant) nieuwe lampjes gezet, maar heb ineens het gevoel dat mijn verlichting, zowel links als rechts erg hoog staat, als ik aan kom rijden bij ons in de wijk schijnt ie naar de 1e verdieping, is da normaal? Echt een domme vraag, maar heb er eigenlijk nog nooit eerder op gelet
Ronnie Detmers schreef:[Heb in mijn koplamp (bestuurderskant) nieuwe lampjes gezet, maar heb ineens het gevoel dat mijn verlichting, zowel links als rechts erg hoog staat, als ik aan kom rijden bij ons in de wijk schijnt ie naar de 1e verdieping, is da normaal? Echt een domme vraag, maar heb er eigenlijk nog nooit eerder op gelet
Even langs een garage rijden. kunnen ze zo voor je na kijken of ie nog goed staat. En met goed. bedoel ik ook apk goed
Ronnie Detmers schreef:Even een vraagje: heb de lampjes uit mijn koplamp kapot, nou krijg ik die grote lamp er wel uit, dmv een klem, maar dat kleine lampje hoe krijg je die eruit? Kan er niet tussen met mijn hand, heb wel het stekkertje al los.
Groeten Ronnie.
Edit: Twingo uit 1995 oude koplampen.
Kwartslag draaien en dan eruit trekken.
Is gelukt, moest hem idd een kwart slag draaien, nou heb ik nog een domme vraag eigenlijk:
Heb in mijn koplamp (bestuurderskant) nieuwe lampjes gezet, maar heb ineens het gevoel dat mijn verlichting, zowel links als rechts erg hoog staat, als ik aan kom rijden bij ons in de wijk schijnt ie naar de 1e verdieping, is da normaal? Echt een domme vraag, maar heb er eigenlijk nog nooit eerder op gelet
Heb je aan de linkerzijkant onder je stuur geen knop zitten?
Hiermee kan je je lampen in hoogte stellen.
Vast gedraaid bedoel je?? Jep, heb net ook maar even de andere kant vernieuwd, er zat duidelijk verschil in scherpte, maar afstellen moet toch ook zelf kunnen?? Scheen net bij een auto voor me zo door de achterruit, beetje aso