ACT: Twingo I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
155!Monica schreef:155?
Project: GTT Blue Sport
Hij staat nu op de bokken zonder rechter veerpoot. Moet even een nieuw lager in. Hij moet ook nog gespoten worden (bumpers, spiegels).Jacco Osté schreef:Chris@R5 schreef:Sinds gister staat er ook hier een Twingootje
Wat een kicken-bakkie![]()
?
Foto komt wel
-
Heeft er iemand nog een laguna of espacelip liggen of te koop staan? ik kan ze egt nergens vinden op marktplaats enzo en de sloop heeft ze ook bijna nooit..
Een andere (kleine) mooie bumperlip is ook welkom.. Heb je iets PM me dan even!
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Als je naar de Seat dealer gaat krijg je voor 2 tientjes een Ibiza Cupra-lip. Ook erg mooi.
GABRI!!!TwingoPurpleMonster schreef:Heeft er iemand nog een laguna of espacelip liggen of te koop staan? ik kan ze egt nergens vinden op marktplaats enzo en de sloop heeft ze ook bijna nooit..
Alvast bedankt!
Werk aan de winkel

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ga je alles demonteren voor het spuiten? Lijkt me wel he?Chris@R5 schreef: Hij staat nu op de bokken zonder rechter veerpoot. Moet even een nieuw lager in. Hij moet ook nog gespoten worden (bumpers, spiegels).
Foto komt wel

Hou er rekening mee dat de spiegels niet alleen door de 3 bouten die aan de buitenkant zichtbaar zijn, losgaat...
De beschermkap aan de binnenkant ff losmaken en het moertje losdraaien

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dacht eerst dat jullie de top bedoelden van de Twingo'sFrits schreef:155!Monica schreef:155?

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Is bij veel auto's zo. Zo'n twingo is net DuploJacco Osté schreef:Ga je alles demonteren voor het spuiten? Lijkt me wel he?Chris@R5 schreef: Hij staat nu op de bokken zonder rechter veerpoot. Moet even een nieuw lager in. Hij moet ook nog gespoten worden (bumpers, spiegels).
Foto komt wel
Hou er rekening mee dat de spiegels niet alleen door de 3 bouten die aan de buitenkant zichtbaar zijn, losgaat...
De beschermkap aan de binnenkant ff losmaken en het moertje losdraaien![]()

Sleutelen voor beginners, alle bouten in het zicht

Laatst gewijzigd door Chris@R5 op wo 11 jan 2006 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
heheJacco Osté schreef:GABRI!!!TwingoPurpleMonster schreef:Heeft er iemand nog een laguna of espacelip liggen of te koop staan? ik kan ze egt nergens vinden op marktplaats enzo en de sloop heeft ze ook bijna nooit..
Alvast bedankt!
Werk aan de winkel
misschien heb ik deze week wel weer een opahaael astra-lip in de aanbieding

Laatst gewijzigd door Gabri van der Veen op wo 11 jan 2006 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
Foto?Gabri schreef:heheJacco Osté schreef:GABRI!!!TwingoPurpleMonster schreef:Heeft er iemand nog een laguna of espacelip liggen of te koop staan? ik kan ze egt nergens vinden op marktplaats enzo en de sloop heeft ze ook bijna nooit..
Alvast bedankt!
Werk aan de winkel

-
- Über-Spammer
dat is de cupra
onder de twingo van oertwingo hier op het forum zit zo'n astra-lip

onder de twingo van oertwingo hier op het forum zit zo'n astra-lip
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja dit is er ook eenl. maar er zijn diverse type's van.
KLIK Dit is een andere bijvoorbeeld.
Edit: Linkje van gemaakt
Laatst gewijzigd door Gerald op wo 11 jan 2006 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Doelde op nieuwe Twingo rijder op Wilma, niet dat jij denkt, wat moet hij nou weerEdwin16v schreef:Ja ach, je moet wat hè?Ronnie Detmers schreef:haha, nog een Twingo rijder, eindelijk een echte auto he
@ Jacco: ik geloof van wel hoor van die kwartslag. Kan het mis hebben of de jouwe zijn gaar

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
KLIKTwingoPurpleMonster schreef:Foto?Gabri schreef: hehe
-
Thnx!! was al druk aan het zoekenFrits schreef:KLIKTwingoPurpleMonster schreef:Foto?Gabri schreef: hehe

Ronnie Detmers schreef:Doelde op nieuwe Twingo rijder op Wilma, niet dat jij denkt, wat moet hij nou weerEdwin16v schreef:Ja ach, je moet wat hè?Ronnie Detmers schreef:haha, nog een Twingo rijder, eindelijk een echte auto he
@ Jacco: ik geloof van wel hoor van die kwartslag. Kan het mis hebben of de jouwe zijn gaar![]()

-
Gewoon maar gelijk besteld.. morgen binnenRonnie Detmers schreef:Zo'n Seat lip, gewoon lekker bij de dealer halen, kosten niet zoveel en scheelt je zoeken.

Iemand id hoe je die het beste kan vast zetten? popnagels of schroeven of???
Ik?DxRsd schreef:iemand zei vandaag tegen mij iets over die adapterplaten van de twingo wie was dat en waar zei je dat je ze hebt gezien???
Ik heb niks gezien, maar misschien dat dit bedrijf meer voor je kan doen-->http://www.autosnuverink.nl/
Succes

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb je al foto's Wilma?? Of moet ik nou 2 topics in de gaten houden?? Wat zijn je plannen, las hier iets over Megane als Showauto en Twingo voor dagelijks?? Vertel Vertel VertelWilma schreef:Ronnie Detmers schreef:Doelde op nieuwe Twingo rijder op Wilma, niet dat jij denkt, wat moet hij nou weerEdwin16v schreef:Ja ach, je moet wat hè?Ronnie Detmers schreef:haha, nog een Twingo rijder, eindelijk een echte auto he
@ Jacco: ik geloof van wel hoor van die kwartslag. Kan het mis hebben of de jouwe zijn gaar![]()

TwingoPurpleMonster schreef:Gewoon maar gelijk besteld.. morgen binnen27 euro
Iemand id hoe je die het beste kan vast zetten? popnagels of schroeven of???

Popnagels werkt het beste. Schroeven trillen alleen maar los
-
Ok thanx nou nog maar eens kijken of me dat gaat lukkenWilma schreef:TwingoPurpleMonster schreef:Gewoon maar gelijk besteld.. morgen binnen27 euro
Iemand id hoe je die het beste kan vast zetten? popnagels of schroeven of???![]()
Popnagels werkt het beste. Schroeven trillen alleen maar los

Zat net even op Reichhard te kijken maar die hebben mooie nieuwe bumpertjes
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 381TWI.jpg[/img]
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 378TWI.jpg[/img]
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 380TWI.jpg[/img]
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 382TWI.jpg[/img]
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 379TWI.jpg[/img]
Deze achterbumper is mijn favoriet:
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 381TWI.jpg[/img]
Het is zo leuk dat anderen dat voor mij posten! Mag het nog geeneens zelf meer vertellenRonnie Detmers schreef:Heb je al foto's Wilma?? Of moet ik nou 2 topics in de gaten houden?? Wat zijn je plannen, las hier iets over Megane als Showauto en Twingo voor dagelijks?? Vertel Vertel Vertel

Leuk dat je er naar vraagt

Vanmiddag (over 2 uurtjes) ga ik 'm ophalen en op mijn naam zetten. Zal dan ook wat fotootjes posten. Denk dat ik er ook maar een project topicje voor ga starten. Moet die van m'n Golfje ook nog verplaatsen
De cabrio gaat idd hoofdzakelijk voor de meetings & shows gebruikt worden. En natuurlijk rij ik daar in de zomer mee. Aangezien ik deze nog geen jaar heb (eind maart 2005) en er al 20.000 km mee gereden heb, heb ik besloten om voor het woonwerk verkeer een Twingo aan te schaffen. Pas op! Wordt echt een tut-wagentje!!!

-
Sorry kwam er vandaag weer voor het eerstJacco Osté schreef:Oud NieuwsTwingoPurpleMonster schreef:
Zat net even op Reichhard te kijken maar die hebben mooie nieuwe bumpertjes![]()

Maakt nix, maar er is al een hele discussie geweest of die bumpers echt waren of nietTwingoPurpleMonster schreef: Sorry kwam er vandaag weer voor het eerst

Ben wel in de buurt, maar denk niet dat m'n baas het leuk vindt dat ik ff ga klussenTwingoPurpleMonster schreef:Ok thanx nou nog maar eens kijken of me dat gaat lukkenanders iemand in de buurt van papendrecht die tijd heeft morgen?
Na 16:00 uur?
Een tutwagen van makenRonnie Detmers schreef:@ Wilma : En wat ga je met de Twingo doen dan? Aangezien je het over projectje hebt

-
Hmmz neej na 16:00u kan ik niet meer.. nouja popnagel tang erbij en dan kan er toch weinig mis gaan of wel?Wilma schreef:Ben wel in de buurt, maar denk niet dat m'n baas het leuk vindt dat ik ff ga klussenTwingoPurpleMonster schreef:Ok thanx nou nog maar eens kijken of me dat gaat lukkenanders iemand in de buurt van papendrecht die tijd heeft morgen?
![]()
Na 16:00 uur?