[Tackie's[Clio II] Nemesis Tijntje ook weer een Renault :D
binnenkort mogen furrie dice ook niet meer, moet niet gekker worden 

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
dan ben jij er nog goed vanaf gekomen,ik was mn wagen kwijt voor 2 dagen,en daarna had ik 4 weken de tijd om tot 78Db te komen,anders zouden de ingenomen papieren naar de rdw gaan,en dan had ik alles van de auto af kunnen trekken,dus ook verlaging.ik heb nieuwe dempers ect. moeten kopen om hier aan te kunnen voldoen.Remco T. schreef:Ik ben vorige week aangehouden door onze grote vrienden..
Doordat mn uitlaat aardig wat lawaai maakte vestigde ze de aandacht op mij.. na een minuutje achter mij te zitten zette ze me aan de kant.
Meneer zei dat de uitlaat teveel herrie maakte en wees mij erop dat er nog een losse demper in moest anders zou de uitlaat niet goed gekeurd
zijn. na te vragen waarom ik die demper er niet in had zei ik.. omdat het dan klinkt als origineel en niet zo mooi. De agent vertelde mij dat dit niet
mocht en dat ik de demper erin moest hebben. Toen ik zei dat ik dat dan wel zou doen zei de agent dat hij mij niet vertrouwde dat ik de demper
erin zou laten. Hij wilde mij een boete geven van 150 euro of ik moest hem de 20e januari komen laten zien met een originele uitlaat eronder.
Na verhaal te halen bij het plaatselijke politiekantoor blijkt dat agenten op basis van hun mening iemand hiervoor een bekeuring kunnen geven.
Wat ik nogal raar vind is dat ik omdat ik een dempertje eruit heb gehaald wat erin hoort en er zo in kan zetten, mijn hele uitlaat naar origineel
moet veranderen wat mij normaal gesproken tegen de 500 euro zou kosten.. terwijl de boete 150 euro is..
Wat de man mij nog even vertelde was dat elke uitlaat die niet origineel erop zit verboden is.. wat klinklare onzin is natuurlijk maargoed..
overigens begon de man eerst te ijlen over een katalysator die er niet onder zou zitten.. na t aanwijzen van de kat geloofde hij niet dat hij daar hoorde..
maar zn collega zette hem gelukkig op zn plaats en was t ook totaal niet eens met de aanhoudingerg funny..
We zijn nog bezig met onderhandelen met de cops dus ik hoop dat t voor mij toch een beetje gunstiger uitpakt dan het helemaal verbouwen van
mn exentrieke systeempje
en uit eindelijk heb ik een boete van 155 euro gekregen,echt fijn....NOT
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
chris, no offense, maar die van jou, maakte ook echt een kabaal, daar is een F16 jaloers op 

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
geloof het of niet,hehe
:D:D
toen ik aangehouden werd zei meteen agent:"het leek of dat er een straaljager voorbij kwam"
heb door de weeks nu mn middendemper en dop er in zitten,nu kijken ze niet eens meer om,......de wouten dan..

toen ik aangehouden werd zei meteen agent:"het leek of dat er een straaljager voorbij kwam"
heb door de weeks nu mn middendemper en dop er in zitten,nu kijken ze niet eens meer om,......de wouten dan..
Renault Megane Coupé 2.0 16v
-
Ik moet de eerste agent nog tegenkomen die het gore lef heeft om mijn dobbelsteentjes te verwijderen. Lijkt me niet verstandig!Haas schreef:binnenkort mogen furrie dice ook niet meer, moet niet gekker worden
gelijk heb je andre!!! 

en wat ga je doen dan?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
waarschijnlijk gaat ie dan netjes de dobbelsteentjes verwijderen en de boete betalen
we trekken toch met zijn allen aan het kortste eindje
we trekken toch met zijn allen aan het kortste eindje
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Toch hebben ze daar wél een punt; alles wat aan de voorruit geplakt zit / tegen de voorruit zit, belemmert het zicht. Een dierbare zal maar net aangereden worden hierdoor, terwijl het ongeluk voorkomen had kunnen worden als de voorruit "schoon" was geweest....Tom schreef:hoorde ook zoiets op het nieuws. Als ze op de raam geplakt zitten en het zicht belemmeren. hahahaha, moet niet gekker worden
-
- Moderator
- Car: MB
tja, het lijkt me toch wel enigszins logisch dat je dat ding niet recht voor je face tegen het raam plakt maar wat in de hoek ergens. Van de andere kant. ik heb liever dat ze van en alles en nog wat kontroleren (uitlaten die extreme herrie maken, knex spoilers, neon, veeeeeel te grote raam banden, asbakjes op straat legen, etc.) dan dat ze met een thermos fles gaan staan flitsen. Stelletje 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Naja t is niet gemeten.. duss..Tom schreef:volgens mij is het heel simpel. Je uitlaat maakt teveel herrie (meetbaar, geen discussie over mogelijk) en je krijg een boete. PUNT
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
maar er zit geen E-keur op
en volgens de fabrieksspecificaties is het al helemaal niet

en volgens de fabrieksspecificaties is het al helemaal niet

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Op die dempers niet?Erik Olijnsma schreef:maar er zit geen E-keur op![]()
en volgens de fabrieksspecificaties is het al helemaal niet![]()
Project: GTT Blue Sport
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Die wouten hebben echt schijt aan een e-keur of niet hoor..
als ze je willen naaien doen ze het toch wel
als ze je willen naaien doen ze het toch wel

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
stel dat er geen uitlaat meer te krijgen is , wat dan??????
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee op die van hem nietFrits schreef:Op die dempers niet?Erik Olijnsma schreef:maar er zit geen E-keur op![]()
en volgens de fabrieksspecificaties is het al helemaal niet![]()
Freeflow dempers zit tot op heden geloof ik nooit een E-keur op was mij verteld.
Maar ik vind t in ieder geval op deze manier niet leuk meer om dingen aan mn auto te doen.
Ga er ook nie veel meer aan doen, hij word nog gespoten en nog een luchtfiltertje en dan houd het zo ongeveer op voor mij.
Dan gaat er een ander project komen
Maar ik vind t in ieder geval op deze manier niet leuk meer om dingen aan mn auto te doen.
Ga er ook nie veel meer aan doen, hij word nog gespoten en nog een luchtfiltertje en dan houd het zo ongeveer op voor mij.
Dan gaat er een ander project komen

Stuk steigerpijp eronderLuco/Alpine-racer schreef:stel dat er geen uitlaat meer te krijgen is , wat dan??????

@ Tack: Waarschuw onze vrienden alvast, dat als ze mij aanhouden en ik hem weer origineel moet maken, dat ze de sleutels van me krijgen...
Mogen ze hem houden

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Haha als we dat allemaal doen dan krijgen ze straks boven het cellen tekort ook nog een tekort aan parkeerplekken in de wagenparken hehe.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
de boete is hoger dan de dagwaarde van jouw autoJacco Osté schreef: @ Tack: Waarschuw onze vrienden alvast, dat als ze mij aanhouden en ik hem weer origineel moet maken, dat ze de sleutels van me krijgen...
Mogen ze hem houden

I Rest My Casedennisvr schreef:de boete is hoger dan de dagwaarde van jouw autoJacco Osté schreef: @ Tack: Waarschuw onze vrienden alvast, dat als ze mij aanhouden en ik hem weer origineel moet maken, dat ze de sleutels van me krijgen...
Mogen ze hem houden![]()
![]()
![]()

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Nou de desbetreffende agent heeft teruggebelt, we hebben wat dingen voorgesteld en de demper mogen we in de uitlaat vastlassen
dan is hij tevreden, maar als ik hem er toch uithaal en ze zien het dan word ik voor alles bekeurd wat ze maar kunnen vinden aan de auto.
Eind goed, al goed
The Show CAN go on
dan is hij tevreden, maar als ik hem er toch uithaal en ze zien het dan word ik voor alles bekeurd wat ze maar kunnen vinden aan de auto.
Eind goed, al goed

The Show CAN go on

en wat zouden ze kunnen vinden aan de auto dan, wat niet goed is?
de uitlaat alsnog..Achterlichten..Veren..
alles wat niet origineel op de auto zit kunnen ze naar hun mening bekeuringen voor geven geloof ik
alles wat niet origineel op de auto zit kunnen ze naar hun mening bekeuringen voor geven geloof ik
wat een stel zielige kneuzen zeg..maar goed..
mooi voor jou dat t iig wat meevalt
mooi voor jou dat t iig wat meevalt

Idd
ik ben allang blij dat ik hem niet hoef t verbouwen

Okee t uitlaatverhaal is afgehandeld inmiddels.. nu het volgende..
Ik heb vandeweek een nieuwe radio besteld en die heb ik binnen maar nu
moet de oude radio, de originele radio eruit. nu weet ik alleen niet hoe ik de originele radio eruit moet krijgen?
moet de oude radio, de originele radio eruit. nu weet ik alleen niet hoe ik de originele radio eruit moet krijgen?
dacht dat je twee pinnetjes in de gaatjes naast de radio moest steken en dat je hem er op die manier uit kon trekkenRemco T. schreef:Okee t uitlaatverhaal is afgehandeld inmiddels.. nu het volgende..
maar weet het niet helemaal zeker meer

hmm zou kunnen er zitten rondom wel 4 kleine gaatjes in... 2 boven en 2 onder..
aha okeej
zal t vanmiddag eens ff proberen
thnx

Pioneer DEH-P5700MP
Niet te duur en zegmaar alles zit er wel op
kan ik iig mn audio uitbreiden naar wat leuks.
Niet te duur en zegmaar alles zit er wel op

kan ik iig mn audio uitbreiden naar wat leuks.