Weet er iemand of je een 16V motor kamp zonder iets aan te moeten passen op een clio S kan plaatsen. En heeft er iemand er toevallig nog een liggen voor een leuk prijsen krassen en kleur maakt nie uit ik laat hem dan op nieuw spuiten geen deuken.(en als het kan graag reaties in de buurt van zuid holland).
Alvast badankt Patrick
Bij de Clio RSi pastte een 16V-kap zonder problemen. Wanneer je de voorbumper van een 16V over wilt zetten, zal je ook de voorschermen van de 16V op je Clio moeten zetten. Dus het lijkt mij dat op een Clio S de motorkap van een 16V zonder problemen zal passen. De prijs van een 16V-kap (incl. roostertje en klem) was, zo'n 2,5 jaar geleden, om en nabij de E 250,-. En dan moet tie nog gespoten worden.
Ik weet dat een 16V motorkap zonder problemen past op een niet-Clio16V fase 1 en 2, maar op de Clio fase 3 heb je het probleem met de andere koplampen die ronder aflopen aan de bovenbinnenkant.... Heeft iemand een idee of een 16V motorkap op een Clio RSi uit 1997 past en wie weet er in de omgeving Groningen nog een blauwe motorkap te liggen (uit proberen of het past, en dan eventueel kopen) ?!
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Gaat niet passen zonder alles aan te passen... Misschien is het verbouwen van een fase 3 kap. met een bv. schade 16v kap. een betere oplossing. 
Project: GTT Blue Sport
mm, had ik al gevreesd, jammer.
Dank voor het aanbod, maar ik wil er niet zoveel werk en kosten van hebben.
-
- Moderator
- Car: Megane
uh tjeck ff de datum van posten jongens. wel fijn dat er na 4 jaar toch nog gereageerd word 

-
In dit geval maakt turboman goed gebruik van een oud topic om zijn vraag te stellen. Als hij een nieuw topic had geopend, had hij ongetwijfeld de opmerking gekregen dat hij de zoekfunctie had moeten gebruiken. Maar als het niet de bedoeling is om oude topics hiervoor te gebruiken, moeten de moderators overal maar slotjes op gaan gooien. Houdt ze lekker bezig. 
nee nee Lotus, die eerste opmerking van je is prima 
gewoon lekker oude topics blijven gebruiken
ole voor turboman

gewoon lekker oude topics blijven gebruiken

ole voor turboman

Dank u Dank u 

-
Misschien slim om deze meteen naar Renault Modellen/Clio te verplaatsen? Toch de moderators aan het werk zetten. 

staat toch onder t clio gedeelte 

-
Nu wel ja. 

frank, vriend

nog niet eens gezien de vorige keer..

nog niet eens gezien de vorige keer..