[Tackie's[Clio II] Nemesis Tijntje ook weer een Renault :D
okee.. daar zit wat in Sven 

-
- Moderator
- Car: Megane
Ziet er goed uit, vooral icm die velgen. 

Zo eindelijk kan ik dan gewoon wat foto's posten 
Natuurlijk begint het allemaal met bobbeltjesplastic
Met natuurlijk de bumper daarin
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumpert1.jpg[/img]
Dit was woensdag avond rond een uurtje of 9..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumpert2.jpg[/img]
Een ander aanzicht
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumpert3.jpg[/img]
De volgende dag rond 11:00
Dit is ongeveer het verschil in hoogte met de originele bumper..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumpert4.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumpert5.jpg[/img]
de ongespoten bumper 1e x passen
whiee in 1x zonder aanpassingen 
En aangezien mn pa hem donderdag als verassing al gespoten had
kon hij er vrijdag al onder
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumpert6.jpg[/img]
En dan het eindresultaat natuurlijk
Vind hem zelf erg geslaagd en mooi bij de rest van de body staan.
al is hij wel wat laag.... beetje opletten
Volgend jaar komt er pas weer een aanpassing.. wel een hele grote maargoed
Die verhalen bespaar ik jullie

Natuurlijk begint het allemaal met bobbeltjesplastic

Met natuurlijk de bumper daarin

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumpert1.jpg[/img]
Dit was woensdag avond rond een uurtje of 9..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumpert2.jpg[/img]
Een ander aanzicht

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumpert3.jpg[/img]
De volgende dag rond 11:00
Dit is ongeveer het verschil in hoogte met de originele bumper..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumpert4.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumpert5.jpg[/img]
de ongespoten bumper 1e x passen

En aangezien mn pa hem donderdag als verassing al gespoten had
kon hij er vrijdag al onder

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumpert6.jpg[/img]
En dan het eindresultaat natuurlijk

Vind hem zelf erg geslaagd en mooi bij de rest van de body staan.
al is hij wel wat laag.... beetje opletten

Volgend jaar komt er pas weer een aanpassing.. wel een hele grote maargoed
Die verhalen bespaar ik jullie

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Vind em erg goed staan bij de auto! (Y(Y)
En zo laag is ie toch niet? je kwam de drempel 'gewoon' op
En zo laag is ie toch niet? je kwam de drempel 'gewoon' op

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
maar geen mistlampen meer?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
dat heb jij goed gezien Luco
Immer wieder die verdammte Holländer
Geen mistlampen idd..
Ik wil nog wel een keer 2 lampjes erin verwerken maar dat is voor latere zorg
Ik wil nog wel een keer 2 lampjes erin verwerken maar dat is voor latere zorg

door alle drukte heb ik je gewoon gemist remco...

gelukkig zijn er foto's
ziet er bruut uit hoor! Helemaal in combi met de velgen en skirts!

gelukkig zijn er foto's

Wat lief hij heeft me gemistHaas schreef:door alle drukte heb ik je gewoon gemist remco...![]()
gelukkig zijn er foto'sziet er bruut uit hoor! Helemaal in combi met de velgen en skirts!

gemist in de trant van, niet gezien
sorry...

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ziet er goed uit!

ja hij is fijn!!!!
[RSi]project Sjoerd B ---> http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18204
Dat is idd jammer ik heb het zoveel mogelijk proberen te beperken door de originele plastic kuipen
er weer in te zetten maaja je houd toch wat over he..
er weer in te zetten maaja je houd toch wat over he..
Ik ben vorige week aangehouden door onze grote vrienden..
Doordat mn uitlaat aardig wat lawaai maakte vestigde ze de aandacht op mij.. na een minuutje achter mij te zitten zette ze me aan de kant.
Meneer zei dat de uitlaat teveel herrie maakte en wees mij erop dat er nog een losse demper in moest anders zou de uitlaat niet goed gekeurd
zijn. na te vragen waarom ik die demper er niet in had zei ik.. omdat het dan klinkt als origineel en niet zo mooi. De agent vertelde mij dat dit niet
mocht en dat ik de demper erin moest hebben. Toen ik zei dat ik dat dan wel zou doen zei de agent dat hij mij niet vertrouwde dat ik de demper
erin zou laten. Hij wilde mij een boete geven van 150 euro of ik moest hem de 20e januari komen laten zien met een originele uitlaat eronder.
Na verhaal te halen bij het plaatselijke politiekantoor blijkt dat agenten op basis van hun mening iemand hiervoor een bekeuring kunnen geven.
Wat ik nogal raar vind is dat ik omdat ik een dempertje eruit heb gehaald wat erin hoort en er zo in kan zetten, mijn hele uitlaat naar origineel
moet veranderen wat mij normaal gesproken tegen de 500 euro zou kosten.. terwijl de boete 150 euro is..
Wat de man mij nog even vertelde was dat elke uitlaat die niet origineel erop zit verboden is.. wat klinklare onzin is natuurlijk maargoed..
overigens begon de man eerst te ijlen over een katalysator die er niet onder zou zitten.. na t aanwijzen van de kat geloofde hij niet dat hij daar hoorde..
maar zn collega zette hem gelukkig op zn plaats en was t ook totaal niet eens met de aanhouding
erg funny..
We zijn nog bezig met onderhandelen met de cops dus ik hoop dat t voor mij toch een beetje gunstiger uitpakt dan het helemaal verbouwen van
mn exentrieke systeempje
Doordat mn uitlaat aardig wat lawaai maakte vestigde ze de aandacht op mij.. na een minuutje achter mij te zitten zette ze me aan de kant.
Meneer zei dat de uitlaat teveel herrie maakte en wees mij erop dat er nog een losse demper in moest anders zou de uitlaat niet goed gekeurd
zijn. na te vragen waarom ik die demper er niet in had zei ik.. omdat het dan klinkt als origineel en niet zo mooi. De agent vertelde mij dat dit niet
mocht en dat ik de demper erin moest hebben. Toen ik zei dat ik dat dan wel zou doen zei de agent dat hij mij niet vertrouwde dat ik de demper
erin zou laten. Hij wilde mij een boete geven van 150 euro of ik moest hem de 20e januari komen laten zien met een originele uitlaat eronder.
Na verhaal te halen bij het plaatselijke politiekantoor blijkt dat agenten op basis van hun mening iemand hiervoor een bekeuring kunnen geven.
Wat ik nogal raar vind is dat ik omdat ik een dempertje eruit heb gehaald wat erin hoort en er zo in kan zetten, mijn hele uitlaat naar origineel
moet veranderen wat mij normaal gesproken tegen de 500 euro zou kosten.. terwijl de boete 150 euro is..
Wat de man mij nog even vertelde was dat elke uitlaat die niet origineel erop zit verboden is.. wat klinklare onzin is natuurlijk maargoed..
overigens begon de man eerst te ijlen over een katalysator die er niet onder zou zitten.. na t aanwijzen van de kat geloofde hij niet dat hij daar hoorde..
maar zn collega zette hem gelukkig op zn plaats en was t ook totaal niet eens met de aanhouding

We zijn nog bezig met onderhandelen met de cops dus ik hoop dat t voor mij toch een beetje gunstiger uitpakt dan het helemaal verbouwen van
mn exentrieke systeempje

daar zit je foutRemco T. schreef:Wat de man mij nog even vertelde was dat elke uitlaat die niet origineel erop zit verboden is.. wat klinklare onzin is natuurlijk maargoed..

het mag ook niet als je naar de regels van de RDW kijkt. Dat er bij de apk niet naar gekeken wordt, is de mazzel van autotunend Nederland

ja okeej dat is ook wel zo maargoed de rest van t verhaal vind ik nog steeds krom..
zoiezo dat de agent zelf zei dat t met demper wel mocht.. terwijl dat dus eigenlijk
ook niet zo is omdat hij daarna zei dat alle niet-originele uitlaten verboden zijn..
kortom.. 1 inval hier in de straat en 60% van de bewonders is zn uitlaat kwijt..
zoiezo dat de agent zelf zei dat t met demper wel mocht.. terwijl dat dus eigenlijk
ook niet zo is omdat hij daarna zei dat alle niet-originele uitlaten verboden zijn..
kortom.. 1 inval hier in de straat en 60% van de bewonders is zn uitlaat kwijt..

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zolang er een E-keur op de demper zit is er toch weer niets aan de hand?Remco T. schreef:ja okeej dat is ook wel zo maargoed de rest van t verhaal vind ik nog steeds krom..
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zelf een e in slaan, snappen ze toch niet 

nee, frits, dat maakt niets uit..Frits schreef:Zolang er een E-keur op de demper zit is er toch weer niets aan de hand?Remco T. schreef:ja okeej dat is ook wel zo maargoed de rest van t verhaal vind ik nog steeds krom..
zelfs een uitlaat met e goedkeur mag er OFFICIEEL gezien ook niet op..

Tja E keurmerk wel of niet ik weet t allemaal nie meer hoor volgens mij ist allemaal natte vingerwerk..
jou neus staat linksom dus jij mag doorrijden en joue staat rechtsom dus jij ben de lul.. zoiets..
jou neus staat linksom dus jij mag doorrijden en joue staat rechtsom dus jij ben de lul.. zoiets..
klopt..goeie interpretatie vande politie op dit moment 
benmet mijn oude clio ook 5 of 6 keer aan de kant gezet vanwege mijn uitlaat. Altijd een preek, als je maar ja en amen zegt, ik heb er nooitprobs mee gehad. Ja 5 keer de laatste officiele waarschuwing, anders werdie in beslag genomen. Nou,ik heb t gemerkt

benmet mijn oude clio ook 5 of 6 keer aan de kant gezet vanwege mijn uitlaat. Altijd een preek, als je maar ja en amen zegt, ik heb er nooitprobs mee gehad. Ja 5 keer de laatste officiele waarschuwing, anders werdie in beslag genomen. Nou,ik heb t gemerkt

moet je maar niet zo opvallen met die pimp-bak van je, jij wil gewoon graag aandacht! 
en al die CRX-en dan met stortkokers? om over een Williams met open Devil + open luchtfilter maar te zwijgen...

en al die CRX-en dan met stortkokers? om over een Williams met open Devil + open luchtfilter maar te zwijgen...
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik ook al 1 keer, dachten ze ook dat mijn uitlaat illegaal was, totdat ik ze onder de auto liet kijken en ze konden zien dat het een siertsukje wasHaas schreef:klopt..goeie interpretatie vande politie op dit moment
benmet mijn oude clio ook 5 of 6 keer aan de kant gezet vanwege mijn uitlaat. Altijd een preek, als je maar ja en amen zegt, ik heb er nooitprobs mee gehad. Ja 5 keer de laatste officiele waarschuwing, anders werdie in beslag genomen. Nou,ik heb t gemerkt![]()

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zou jammer zijn als hij eraf zou moeten, project ziet er gaaf uit, zeer apart en na mijn mening moeten ze dan maar een lijn trekken, of iedereen met zo'n ding een bekeuring (evt zelfs bij apk, afkeur) of gewoon toestaan, nu rijden er ook zat wagens en motoren rond met dit soort dempers die niet gepakt worden, succes ermee.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
deze koe is al een paar jaartjes oud.
zijn al veel meer mee opgepakt
zijn al veel meer mee opgepakt
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee, is meer aan de hand.
De uitlaat dient volgens de exacte goedkeuringeisen te worden vervangen. Dit ivm geluid en mileu eisen.
Officieel gezien mogen er alleen originele uitlaten onder de auto. Of uitlaten die aan de hand van de originele data worden gemaakt
De uitlaat dient volgens de exacte goedkeuringeisen te worden vervangen. Dit ivm geluid en mileu eisen.
Officieel gezien mogen er alleen originele uitlaten onder de auto. Of uitlaten die aan de hand van de originele data worden gemaakt
-
- Car: GTT
inderdaad heel erg officieel moet de wagen zo blijven zoals ie NL inkomt en word type goedgekeurd dus daaronder geld uilaat, stoelen lampen, wielen alleen bekeuren ze dat nog nietHaas schreef:daar zit je foutRemco T. schreef:Wat de man mij nog even vertelde was dat elke uitlaat die niet origineel erop zit verboden is.. wat klinklare onzin is natuurlijk maargoed..
het mag ook niet als je naar de regels van de RDW kijkt. Dat er bij de apk niet naar gekeken wordt, is de mazzel van autotunend Nederland
-
- Car: GTT
devil is dat niet een leverancier van renaultsport-Ray- schreef:moet je maar niet zo opvallen met die pimp-bak van je, jij wil gewoon graag aandacht!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
niet alleen uitlaten zijn nu taboe, ook de tomtom wordt nu gepakt
5% gedaald door 2 kutagenten
5% gedaald door 2 kutagenten