wat moet je er voor hebbenRemon-CL10 schreef:Kopuh?P@TB@D schreef:
![]()
![]()
![]()

wat moet je er voor hebbenRemon-CL10 schreef:Kopuh?P@TB@D schreef:
![]()
![]()
![]()
neeuh zal ik eerder de clio erbij kopen voor woon werkRemon-CL10 schreef:Wil hem best ruilen tegen je CoupéP@TB@D schreef:wat moet je er voor hebbenRemon-CL10 schreef:Kopuh?P@TB@D schreef:
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk houden wij het gezellie.....Jacco Osté schreef:Zullen we het gezellig houden?![]()
![]()
Ja die traanplaten zijn eruit, weet niet of je dat al wist. En heb zelf een hoedenplank van MDF gemaakt en bekleed. Voor de rest niks, ben al blij dat ik hem kan blijven rijdenP@TB@D schreef:neeuh zal ik eerder de clio erbij kopen voor woon werkRemon-CL10 schreef:Wil hem best ruilen tegen je CoupéP@TB@D schreef:wat moet je er voor hebbenRemon-CL10 schreef:Kopuh?P@TB@D schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent wel goed bezig btw, nieuwe grill mooie renault sport raamband. Nog meer wijzigingen>>??
tuurlijk is dat niet leuk, alleen ik zou er geen meter meer mee rijden....le mouton noir (sandy) schreef:-Ray- schreef:wel vet camber onder die kadett
is dat af fabriek zo??als ze jou wagentje kort rijden vindt je het dan ook leuk als mensen je voor lul zetten?
beetje lullig ofniet
had je overigens graag nog ff willen spreken haha, maar helaas kwam er niet van. dankzij jouw autoweekperikel ben ik hier terecht gekomen vandaarJacco Osté schreef:U R Welcomekool schreef:thx voor die mooie foto's jacco![]()
Ja, dat weten we nu wel!Noik schreef:Wel frisjes hoor
Maybe next timekool schreef: had je overigens graag nog ff willen spreken haha, maar helaas kwam er niet van. dankzij jouw autoweekperikel ben ik hier terecht gekomen vandaar
Erik is geen penningmeesteresDennis VK schreef:hou je niet in ErikErik Olijnsma schreef:de velgen doen wel een beetje afbreuk aan die strakke wagen![]()
rekeningnmr: 52.79.08.711 tnv D. van Kroonenburg, Enschede
Ik was nog niet geweestLotuzClioWilliams schreef:Ja, dat weten we nu wel!Noik schreef:Wel frisjes hoor
U R WelcomeThe Butcher schreef:voor die foto's jacco!
EEEeeeehhhh ... nee ik doe het niet....geen intikkertjes weggeven JAccoJacco Osté schreef:Stelletje helden![]()
Op de meeting hoor je ze niet... Zitten ze veilig thuis durven ze wel hoor![]()
Heerlijk die reacties, kom maar op
Alleen dat is al een reden om ze te laten zitten namelijk![]()
Monica was tenminste eerlijk![]()
Die vertelde gelijk dat ze het verschrikkelijk vond
Leuk gedaanRemon-CL10 schreef:Ook nog een klein filmpje van onze heenweg![]()
http://media.putfile.com/RTC-nieuwjaarsmeeting-2006
Daarvoor moet je bij Robbert 16v zijnJacco Osté schreef:Leuk gedaanRemon-CL10 schreef:Ook nog een klein filmpje van onze heenweg![]()
Vooral die vinger voor de camera
Let nou allemaal een s op de positieve dingen!!!Remon-CL10 schreef:Daarvoor moet je bij Robbert 16v zijnJacco Osté schreef:Leuk gedaanRemon-CL10 schreef:Ook nog een klein filmpje van onze heenweg![]()
Vooral die vinger voor de camera
Er staat toch dat het leuk gedaan isrobbert 16v schreef:Let nou allemaal een s op de positieve dingen!!!Jacco Osté schreef:
Leuk gedaan
Vooral die vinger voor de camera![]()
En ja die vinger op de camera.....heeft het meisje gedaan he....Zelf had ik het VEEEEl beter gedaan
HaHaHa D8 ff lekker gek makenJacco Osté schreef:Er staat toch dat het leuk gedaan isrobbert 16v schreef:Let nou allemaal een s op de positieve dingen!!!Jacco Osté schreef:
Leuk gedaan
Vooral die vinger voor de camera![]()
En ja die vinger op de camera.....heeft het meisje gedaan he....Zelf had ik het VEEEEl beter gedaan![]()
Pluimtje voor de dame in kwestie