ACT: Twingo I
ik ben vandaag even bezig geweest met de airbox van het blok af te halen, dit ging nog best gemakkelijk.... 2 slangen los, airbox los geklikt en vervolgens de 2 bouten bovenop losgedraaid. Ik heb ook meteen de aansluiting opgemeten, deze is dus 105mm. Het enige wat ik tot nog toe heb kunnen vinden is een Samco reducer slang van 102 -> 76mm zou deze met een beetje wrikken erop passen? Als dat het geval zou zijn dan kun je dus vrij gemakkelijk elk soort powerfilter op de oude twingo blokken kunnen mounten... wat inhoud dat je niet meteen K&N gebonden bent.. 

een mooi RVS verloopstukje fabrieken en je kunt erop zetten wat je wilt.madtraxx schreef:ik ben vandaag even bezig geweest met de airbox van het blok af te halen, dit ging nog best gemakkelijk.... 2 slangen los, airbox los geklikt en vervolgens de 2 bouten bovenop losgedraaid. Ik heb ook meteen de aansluiting opgemeten, deze is dus 105mm. Het enige wat ik tot nog toe heb kunnen vinden is een Samco reducer slang van 102 -> 76mm zou deze met een beetje wrikken erop passen? Als dat het geval zou zijn dan kun je dus vrij gemakkelijk elk soort powerfilter op de oude twingo blokken kunnen mounten... wat inhoud dat je niet meteen K&N gebonden bent..
Ik heb in een grijs verleden eens een complete cold air intake gemaakt voor op mijn civic
dat is inderdaad de 2de optie, alleen zonder las-vaardigheden wordt dat punt 2
ik kan het wel laten maken.... alleen moet dan ook de gat-afstand tussen de boutbevestiging worden gemeten, het mooiste zou gewoon zijn als ik zo'n injectie gewoon los zou hebben zodat ik alles op me gemak kan bekijken..

-
'k Wil geen dromen stukslaan, maar er zijn minstens 2 van deze fotos gephotoshopped.Jacco Osté schreef:Er zijn ook weer nieuwe bumpers voor de Twingo:
Kijk en huiver![]()
![]()
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 381TWI.jpg[/img]
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 378TWI.jpg[/img]
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 380TWI.jpg[/img]
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 382TWI.jpg[/img]
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 379TWI.jpg[/img]
Kijk maar eens goed naar die S2000 en die grijze.
Paul1916v schreef:Nog geen monster-kit te koop voor de twingo? is wel wat voor jou jacco!![]()

Siberion24 schreef: 'k Wil geen dromen stukslaan, maar er zijn minstens 2 van deze fotos gephotoshopped.
Kijk maar eens goed naar die S2000 en die grijze.
Nou, een droom van me zullen deze sets nooit worden

Maarreuh... Waarom worden ze dan te koop aangeboden?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
die achterbumper van die rooie is wel uber!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Die rooie is best lekker idd, maar de rest 

wel apart....vijfgaats velgen op een twingo 
geen idee wat daar zo ineens voor onderstel op kan. Zal wel een shop zijn

geen idee wat daar zo ineens voor onderstel op kan. Zal wel een shop zijn

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
de zilveren en de blauwe hebben ook 5 gaats velgen eronder
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
IDD, en die voorlaatste is origineel een foto van een Clio V6Erik Olijnsma schreef:de zilveren en de blauwe hebben ook 5 gaats velgen eronder
Duidelijk dat het shops zijn idd, maar zoals ik zei...
Interesse heb ik toch niet... Wat een gedrochten
Maar goed, waarom zou Reichhard ze te koop zetten als ze er niet aan kunnen komen?
Interesse heb ik toch niet... Wat een gedrochten

Maar goed, waarom zou Reichhard ze te koop zetten als ze er niet aan kunnen komen?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
omdat de bodykits misschien wel leverbaar zijn, maar ze er voor de compleetheid andere wielen onder geshopt hebben
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
Heb ff wat tests gedaan en het enige wat op de fotos origineel is, is het chassis (en op enkele de achtergrond).Erik Olijnsma schreef:omdat de bodykits misschien wel leverbaar zijn, maar ze er voor de compleetheid andere wielen onder geshopt hebben
Als je maten hebt en een schetje kan ik wel iets voor je maken voor een paar stuiversmadtraxx schreef:dat is inderdaad de 2de optie, alleen zonder las-vaardigheden wordt dat punt 2ik kan het wel laten maken.... alleen moet dan ook de gat-afstand tussen de boutbevestiging worden gemeten, het mooiste zou gewoon zijn als ik zo'n injectie gewoon los zou hebben zodat ik alles op me gemak kan bekijken..
je kunt zeggen wat je wil maar er zitten wel mooie bumpers bij hoor
-
- Contacteer:
Nou weer een minder onze Roeland heeft z'n twingo verkocht!!roeland twingo schreef:FF een topic voor de schaarse groep twingo rijders.
chat.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@ Natas, zou jij eens foto's kunnen maken van hoe jij jou hoedeplank hebt zitten, zie nl op jou foto's op marktplaats dat ie tussen die zijschotten valt, ik heb hem er gewoon bovenop liggen, maar wil graag weten hoe dat bij jou zit, zitten er beugeltjes onder ofzo??
Groeten Ronnie.
Groeten Ronnie.
We hoorden al zoietsrobbert 16v schreef:Nou weer een minder onze Roeland heeft z'n twingo verkocht!!roeland twingo schreef:FF een topic voor de schaarse groep twingo rijders.
chat.

Wat heeft ie nu dan?
Wel jammer natuurlijk

-
- Contacteer:
Hij rijd nu nog een z'n jeepie rond... Voor de rest weet ik niet wat z'n plannen verder zijn. Maar roel kennende zal het zeker wel weer iets leuks worden. Hoop wel dat het weer een renault is..Jacco Osté schreef:We hoorden al zoietsrobbert 16v schreef:Nou weer een minder onze Roeland heeft z'n twingo verkocht!!roeland twingo schreef:FF een topic voor de schaarse groep twingo rijders.
chat.
Wat heeft ie nu dan?
Wel jammer natuurlijk
We zullen zien!!

Is 185/55/14 een brede maat voor Twingo banden?
Ik krijg net een aanbieding van iemand die zijn Twingo weer standaard wil en zijn velgen met deze banden om wil ruilen met mijn velgen met wieldoppen
Ik krijg net een aanbieding van iemand die zijn Twingo weer standaard wil en zijn velgen met deze banden om wil ruilen met mijn velgen met wieldoppen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik hoorde van Jef dat ie een motor gekocht heeftrobbert 16v schreef: Hij rijd nu nog een z'n jeepie rond... Voor de rest weet ik niet wat z'n plannen verder zijn. Maar roel kennende zal het zeker wel weer iets leuks worden. Hoop wel dat het weer een renault is..
We zullen zien!!
en voorlopig ff niet aan de auto gaat

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heb jij er 14" onder?Wilma schreef:Is 185/55/14 een brede maat voor Twingo banden?

Met wieldoppen!!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
onder de cabrio?
Kijk eens in wel ACT dit staat schat 

ik vraag me alleen af of ze er onder kunnen.Wilma schreef:Is 185/55/14 een brede maat voor Twingo banden?
ik heb 185/55/13 en dat gaat allemaal mooi, maar als ze een stukje groter zijn denk ik dat je wat dingetjes zou moeten aanpassen
correct me if i'am wrong
Hij is (nog) niet verlaagd hè, dus zou moeten kunnen. En daarnaast liggen ze nu ook onder een Twingo.
Maar ga het gewoon proberen. Zie ik tijdens het monteren problemen, dan kan ik het altijd nog niet doen.
Maar ga het gewoon proberen. Zie ik tijdens het monteren problemen, dan kan ik het altijd nog niet doen.