beste nog wel... jeeejJacco Osté schreef:Goffer, vergeet ik het beste paard van stalRalf schreef: ik had het al gezegd, toen we het er samen op deden.. damn ben ik nou medeplichtig?![]()

beste nog wel... jeeejJacco Osté schreef:Goffer, vergeet ik het beste paard van stalRalf schreef: ik had het al gezegd, toen we het er samen op deden.. damn ben ik nou medeplichtig?![]()
Hier dus: Sticker TopicPollo schreef: Wil alleen ook wel zo'n zonnebandsticker bestellen, waar ook weer Jacco??![]()
yeps..zeker mooi plekkie!Chris schreef:Leuke meeting op een perfecte lokatie!![]()
Hé hé, heb je ook mijn eerlijke mening gegeven! Ga je nu mij ook al vergetenJacco Osté schreef:Goffer, vergeet ik het beste paard van stalRalf schreef: ik had het al gezegd, toen we het er samen op deden.. damn ben ik nou medeplichtig?
Thanx Ralf![]()
![]()
![]()
Volgende keer mn achterruit
Dat was ikke dusPollo schreef:Pollo schreef: Wil alleen ook wel zo'n zonnebandsticker bestellen, waar ook weer Jacco??![]()
Hier dus: Sticker Topic
Uh tja..
Die bestaat dus nie...Zeker omdat ik nog geen lid ben..
Maar zag dat iemand ze wil bij zich had..Jammer..
Heb hem inmiddels al besteld..Wilma schreef:Dat was ikke dus
Ivo8hoven schreef:
Ook waren er op de meting wat andere leifhebbers van "snelle, en dik gepimpte wagens"...., een Kadett met een scheefgezakt wiel....., LEVENSGEVAARLIJK scheef onder die auto...![]()
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC00954.JPG[/img]
-Ray- schreef:wel vet camber onder die kadett
is dat af fabriek zo??
Dan moet je niet op een meeting verschijnenle mouton noir (sandy) schreef:-Ray- schreef:wel vet camber onder die kadett
is dat af fabriek zo??als ze jou wagentje kort rijden vindt je het dan ook leuk als mensen je voor lul zetten?
beetje lullig ofniet
hihihi geefnie hoor we hebben ons prima vermaaktJacco Osté schreef:Leuk dat jullie er ook waren
Alleen heb ik geen foto's van de niet-renaults gemaakt...![]()
De ruimte op mn camera was beperkt![]()
Enneuh... Nee, de renaultjes zagen er ook niet allemaal even strak uit
hahaha, viel toch wel meemeller schreef:jullie kwamen iig wel lekker aso voorbij hoor op de snelweg![]()
hehe, vergeet jij je tijd met die rsi nietRobert-Jan schreef:Dan moet je niet op een meeting verschijnenle mouton noir (sandy) schreef:-Ray- schreef:wel vet camber onder die kadett
is dat af fabriek zo??als ze jou wagentje kort rijden vindt je het dan ook leuk als mensen je voor lul zetten?
beetje lullig ofniet
Denk neit dat dit gejammer is over andere merken, maar gewoon dat het gevaarlijk is om te rijden met een auto waarbij het achterwiel er zo scheef onder staat...ten minste, dat heb ik begrepen uit de opmerkingen hier..le mouton noir (sandy) schreef:hihihi geefnie hoor we hebben ons prima vermaaktJacco Osté schreef:Leuk dat jullie er ook waren
Alleen heb ik geen foto's van de niet-renaults gemaakt...![]()
De ruimte op mn camera was beperkt![]()
Enneuh... Nee, de renaultjes zagen er ook niet allemaal even strak uit
ook zonder m'n renaultje, alleen dat gejammer over andere wagens altijd
die jongens nemen wel de moeite om ff langs te komen![]()
en te genieten van (al dan niet) mooie snelle renaults
tot ziens op de volgende meet
Dat was niet de mooiste auto maar daar zat geen schade aanle mouton noir (sandy) schreef:hehe, vergeet jij je tijd met die rsi nietRobert-Jan schreef:Dan moet je niet op een meeting verschijnenle mouton noir (sandy) schreef:-Ray- schreef:wel vet camber onder die kadett
beetje lullig ofniet
le mouton noir (sandy) schreef:hahaha, viel toch wel meemeller schreef:jullie kwamen iig wel lekker aso voorbij hoor op de snelweg![]()
![]()
ja zelfs wij de mb 200cdi kon die kaddet niet bij houden
Jacco Osté schreef:
viel wel mee hoor! 'k heb op de terugweg achter hem gezetenDenk neit dat dit gejammer is over andere merken, maar gewoon dat het gevaarlijk is om te rijden met een auto waarbij het achterwiel er zo scheef onder staat...ten minste, dat heb ik begrepen uit de opmerkingen hier..
Lezen is ook een vakLe Mouton Blanc (Margot) schreef:Owh en jij bent zeker degene die danRobert-Jan schreef:Dan moet je niet op een meeting verschijnenle mouton noir (sandy) schreef:-Ray- schreef:wel vet camber onder die kadett
beetje lullig ofniet
bepaalt wie wel of niet aanwezig mag zijn.
Volgens mij was iedereen welkom maar zoals al eerder is gezegd
op de meeting houden de meeste angstvallig hun mondje dicht
en hier op het forum duft men wel te reageren, wees dan een vent
(of vrouw)en stap er dan gelijk op af en vertel HEM dan wat JOU mening is.
Ik vondt het in iedergeval tof dat hij de moeite nam om even te komen kijken naar alle Renaults...
Dank U...Marcel B. schreef:JOUW mening
ik vond