Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Paul1916v schreef:als ferdy dat huis heeft wil ik t je wel es voordoen...ga je niet vervelend vinden hoor
er wordt niet bruut gepaald op die huge ass keuken die daar in zit !
de makelaar vertelde wel dat alles makkelijk schoon te maken is door dat natuurstenen blad, maar dat gaan jullie NIET uittesten...
tenzij ik de camera mag hanteren natuurlijk
Dat moet je aan marieke vragen
Waar ga je foto's van maken dan Ferdy? De tuin? De garage?
Ronnie Detmers schreef:
Wat voor een Suzuki dan?? Waarom geen Megane of RSI?? iig veel plezier ervan
Uit betrouwbare bron vernomen dat ze een swift gekocht heeft...
Heb een nog beter dealtje met mijn ouders gesloten, vandaar... En hij is gewoon super gaaf, ook al is het geen renault!!! Alles zit erop en aan, alles elektrisch, sportstoelen, enz...
Paul1916v schreef:als ferdy dat huis heeft wil ik t je wel es voordoen...ga je niet vervelend vinden hoor
er wordt niet bruut gepaald op die huge ass keuken die daar in zit !
de makelaar vertelde wel dat alles makkelijk schoon te maken is door dat natuurstenen blad, maar dat gaan jullie NIET uittesten...
tenzij ik de camera mag hanteren natuurlijk
Dat moet je aan marieke vragen
Waar ga je foto's van maken dan Ferdy? De tuin? De garage?
Ronnie Detmers schreef:
Wat voor een Suzuki dan?? Waarom geen Megane of RSI?? iig veel plezier ervan
Uit betrouwbare bron vernomen dat ze een swift gekocht heeft...
Heb een nog beter dealtje met mijn ouders gesloten, vandaar... En hij is gewoon super gaaf, ook al is het geen renault!!! Alles zit erop en aan, alles elektrisch, sportstoelen, enz...
Had ik maar zo'n dealtje met mn moeder kunnen sluiten
Zo ik heb net mijn afstudeerpresentatie achter de rug . Het verliep allemaal goed, weinig moeilijke vragen. Ook gelijk het punt te horen gekregen. Dat was een 9 . Johan is dus vanaf nu HBO afgestudeerd.
Johan schreef:Zo ik heb net mijn afstudeerpresentatie achter de rug . Het verliep allemaal goed, weinig moeilijke vragen. Ook gelijk het punt te horen gekregen. Dat was een 9 . Johan is dus vanaf nu HBO afgestudeerd.
Gefeliciteerd Johan!! Welke opleiding heb je gedaan??