Ik heb een grijs/antraciet kleurige Renault 5 GTX en wil graag weten wat de kleurcode ervan is. Op het typeplaatje onder de kap staan allerlei nummers waaronder nummer 608 is dit de juiste code ?
Ralf schreef:staat in het motip-boek als het goed is.. en die ligt bij de verfmeneer..
Beetje jammer dat die kleuren voor geen meter sporen van Motip.
Hamerite hamerslag donkerblauw lijkt meer op bijvoorbeeld 449 dan de eigenlijke BlueSport kleur van Motip...
Ralf schreef:ja jij vraagt hoe het met motip zit, ik geef alleen antwoord
ja dat weet ik, maar ik had ook al eens eerder gehoord dat de Motip kleuren niet altijd matchen dus naar een goede schadehersteller gaan en daar navragen wat de kleur is is dan een betere optie toch ?
yeps, hij kan de exacte kleur bepalen, heb altijd minder kleurverschil. Als je t zelf wil spuiten kan hij ook wel voor je mengen denk ik. Je hebt er alleen nix aan als je t in een spuitbus wil doen denk ik..
Haas schreef:yeps, hij kan de exacte kleur bepalen, heb altijd minder kleurverschil. Als je t zelf wil spuiten kan hij ook wel voor je mengen denk ik. Je hebt er alleen nix aan als je t in een spuitbus wil doen denk ik..
Nee een spuitbus word dan een probleem, maar dan ga ik wel met de compressor spuiten
ag, de meeste verf fabrikanten sporen niet. zelfs als je na een jaar met de oude bus langskom. en dan bestel je precies dezelfde erbij. krijg je nog een totaal andere kleur. en nee dit komt niet door verkleuring