Woei..Jacco Osté schreef:Nou nog een paar misschientjes over de streep![]()
Het wordt morgen lekker weer, graadje of 20
Schijnt ook een wet-tshirt contest te zijn ofzo

Woei..Jacco Osté schreef:Nou nog een paar misschientjes over de streep![]()
Schijnt ook een wet-tshirt contest te zijn ofzo
goed weer dus..allemaal komen dus!KNMI schreef:Zondag is een herhaling van zetten in de noordoostelijke helft is het meest bewolkt en in de zuidwestelijke helft van het land zijn er opklaringen. Alleen Zeeland krijgt toch ook wolkenvelden te verwerken. De middagtemperatuur ligt rond de 3 graden. De wind blijft in de oosthoek en is zwak tot matig, kracht 3 of minder.
Zei ik tochKNMI schreef:Zondag is een herhaling van zetten in de noordoostelijke helft is het meest bewolkt en in de zuidwestelijke helft van het land zijn er opklaringen. Alleen Zeeland krijgt toch ook wolkenvelden te verwerken. De middagtemperatuur ligt rond de 20 graden. De wind blijft in de oosthoek en is zwak tot matig, kracht 3 of minder.
Jacco Osté schreef:Zei ik tochKNMI schreef:Zondag is een herhaling van zetten in de noordoostelijke helft is het meest bewolkt en in de zuidwestelijke helft van het land zijn er opklaringen. Alleen Zeeland krijgt toch ook wolkenvelden te verwerken. De middagtemperatuur ligt rond de 23 graden(in de auto wel ja). De wind blijft in de oosthoek en is zwak tot matig, kracht 3 of minder.
Nou weet ik cker dat ik ga komen!Pollo schreef:Woei..Jacco Osté schreef:Nou nog een paar misschientjes over de streep![]()
Schijnt ook een wet-tshirt contest te zijn ofzoHard nipples..
Het helptFreek S schreef:Nou weet ik cker dat ik ga komen!Pollo schreef:Woei..Jacco Osté schreef:Nou nog een paar misschientjes over de streep![]()
![]()
C Y All in 13 hrs.
zelfs met tien man redden ze het niet, stelletje dombo'sAndré ter Velde schreef:Wordt gezellie !!!!!
Heeft iemand de McDonalds al opd e hoogte gesteld dat ze het vandaag niet redden met 1 man en een paardekop?
NU nog maar 43 minuten!Jacco Osté schreef:Het helptFreek S schreef:Nou weet ik cker dat ik ga komen!Pollo schreef:Woei..Jacco Osté schreef:Nou nog een paar misschientjes over de streep![]()
![]()
C Y All in 13 hrs.![]()
13 uur... Tijd zat dus![]()
haha en ik kom denk ik met de patrol, ff paar gttjes opschuiven, dan worden de vijfjes die overblijven weer meer waard:-)jochem de haas schreef:Hee stond jij ook op de lijst OPA 1 ? Nou ik denk als mensen dat weten dat jij ook komt, dat de helft afhaakt...........
![]()
![]()
Ene OPA 2 kom jj ook ? dan haakt de andere helft ook af
jochem de haas schreef:Is maar goed dat ik niet met mijn GT kom dan
ik ben er over iets meer dan een uurtjejochem de haas schreef:Is maar goed dat ik niet met mijn GT kom dan
jij moet er als eerste zijn, het goede voorbeeld gevenJacco Osté schreef:FF mn auto nog wassen, stofzuigen en poetsen...
Heb nog ruim een half uur
Wou ik ook doen, maar vrees dat ik wederom met een vieze auto kom.Jacco Osté schreef:FF mn auto nog wassen, stofzuigen en poetsen...
Heb nog ruim een half uur
Jammer, maarja met een kater naar een meeting is ook nietsSander de Bruin schreef: Wou ik ook doen, maar vrees dat ik wederom met een vieze auto kom.
En hoorde net dat mijn bijrijder zat kater niet kan overwinnen, dus helaas is de camera man er niet bij...
je hoort een kwartier voor tijd aanwezig te zijn om iedereen persoonlijk bij de ingang op te vangen heJacco Osté schreef:Daarom... Ik heb nog ruim een half uur
Tis 5 minuten rijden
Dat heb geen zin ...de kleur wordt toch niet beter ..is en blijft paarsJacco Osté schreef:Ik moet helemaal nix...
Ik gaat ff poetsen![]()
jochem de haas schreef:Dat heb geen zin ...de kleur wordt toch niet beter ..is en blijft paarsJacco Osté schreef:Ik moet helemaal nix...
Ik gaat ff poetsen![]()