Ik kreeg vanavond een telefoontje dat onze R 15 GTL Grandprix per 31 dec uit zijn huidige stalling moet...
Er zou een brief over verstuurd zijn maar die hebben wij nooit gezien.
DUS... Onze vraag: heeft er iemand nog een stallingsplek vrij of wil iemand deze auto zelf redden van de sloop zoals wij van plan waren, kom hem dan halen. Laat a.u.b. zo snel mogelijk wat weten op calle@astygian.nl of 06-19624729
Deze R 15 GTL GrandPrix gaat het om:
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/Voorlop ... _small.jpg[/img]
Geen paniek meer: R 15 GTL GP gestald, met dank aan Luco
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
wat moet die kosten?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
bij ons nemen ze ook auto's
Hij staat nu in Oss. We hebben er geen zin om er om het jaar mee het land door te crossen. Deze stalling zou voor lange termijn zijn, maar nu de oom van wie de schuur waarschijnlijk was onder de zoden ligt, wil de familie waarschijnlijk de boel verkopen en hebben ze geen behoefte aan rottende renaults verstopt in een hoekje. Ik moet nog eens met de "beheerder" bellen, maar volgens mijn is zijn afspraak om de boel op 31 dec leeg op te leveren contractueel vastgelegd, maar dan kan hij wel wat eerder bellen om te vragen waarom we niet op zijn brief hebben gereageerd, die we niet hebben ontvangen...
Maar stallingen: Komt u maar, liever niet naar de andere kant van het land, we moeten dat ding ook nog verplaatsen, en uit zichzelf zal dat niet gaan...
Maar stallingen: Komt u maar, liever niet naar de andere kant van het land, we moeten dat ding ook nog verplaatsen, en uit zichzelf zal dat niet gaan...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb je al gepmt hier nemen ze autos gaat je 175 per jaar kosten ongeveer en ik heb evt een autoambulance
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Tof dat je em niet zomaar naar de sloop doet calle!
succes met t vinden van een stalling! 

Als er iets dichtbij is dan graag Merijn. Bel me maar ff als je iets weet. Ik ben verder vandaag niet thuis, maar morgen heb ik wel wat tijd om e.e.a. te regelen.
Het mooiste zou zijn als we hem kwijt kunnen in een stalling waar we er niet naar om hoeven te kijken totdat we tijd, plaats en geld hebben om hem te restaureren. Dat was eigenlijk nu al de bedoeling, maar dat liep dus helaas anders. Is wel balen, want tot nu toe zijn we elk jaar met dat ding aan het slepen geweest omdat we uit de stalling werden gegooid.
En rijden... nee dat zit er niet in. rollen is al lastig.
Alle tips en hulp van harte welkom. We zoeken dus naast een betaalbare lange-termijn stalling ook een transportmiddel en een bijbehorend persoon met een passend rijbewijs die dat ding mag besturen.
Het mooiste zou zijn als we hem kwijt kunnen in een stalling waar we er niet naar om hoeven te kijken totdat we tijd, plaats en geld hebben om hem te restaureren. Dat was eigenlijk nu al de bedoeling, maar dat liep dus helaas anders. Is wel balen, want tot nu toe zijn we elk jaar met dat ding aan het slepen geweest omdat we uit de stalling werden gegooid.
En rijden... nee dat zit er niet in. rollen is al lastig.
Alle tips en hulp van harte welkom. We zoeken dus naast een betaalbare lange-termijn stalling ook een transportmiddel en een bijbehorend persoon met een passend rijbewijs die dat ding mag besturen.
-
- Contacteer:
pm beide
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
vandaag is de rtl gp gered

LUCO BEDANKT!
Hij staat in de stalling in Andel ondertussen, mogelijk gemaakt door wat telefoontjes en de Patrol met kar van Luco. Ik heb er bij deze stalling meer vertrouwen in dat de auto niet weer hals over de kop verplaatst zal moeten worden, het volgende ritje zal hopelijk naar de plaats zijn waar hij gerestaureerd gaat worden.
Mochten we daar aan beginnen dan wordt er hier wel een topicje over gestart.

Hij staat in de stalling in Andel ondertussen, mogelijk gemaakt door wat telefoontjes en de Patrol met kar van Luco. Ik heb er bij deze stalling meer vertrouwen in dat de auto niet weer hals over de kop verplaatst zal moeten worden, het volgende ritje zal hopelijk naar de plaats zijn waar hij gerestaureerd gaat worden.
Mochten we daar aan beginnen dan wordt er hier wel een topicje over gestart.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
graag gedaan
Luco's repatrieeringsdienst
patrol en autoambulance te huur

Luco's repatrieeringsdienst

patrol en autoambulance te huur