als mijn stads/dim licht uit is dan kan ik seinen met groot licht.
als mijn stads licht brand kan ik ook seinen.
maar als mijn dim licht brand doet mijn groot licht helemaal niets.
Laatst gewijzigd door chevymike op ma 9 jan 2006 15:29, 4 keer totaal gewijzigd.
Zit er geen "dimmer" voor die verlichting
Kennissen waarvan de verlichting het ook niet deed, hadden aan de dimmer gedraaid en dus ook de verlichting uitgedraaid
Over die zekeringen: Toch vervangen (tijdelijk) voor eentje die wel goed is
Al te vaak meegemaakt dat ie stiekum toch kapot was
hahahahaha dat had ik ook met mijn gt na veel zoeken bleek gewoon de schakelaar aan de stuurkolom defect te zijn.
even een nieuwe van de sloop halen en klaar!
mark 5t schreef:hahahahaha dat had ik ook met mijn gt na veel zoeken bleek gewoon de schakelaar aan de stuurkolom defect te zijn.
even een nieuwe van de sloop halen en klaar!
Bekend probleem toch. Lichtschakelaar kapot, gebeurd wel eens vaker hoorde ik op de sloop. Nieuw ik dacht 89 euro.
Het is handiger om dit nu als leidraad te hebben en alles wat over dashboard verlichting gaat te negeren
chevymike schreef:als mijn stads/dim licht uit is dan kan ik seinen met groot licht.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
chevymike schreef:als mijn stads/dim licht uit is dan kan ik seinen met groot licht.
ah efficiente omgang met een topic
maar, dat zou wel eens heel goed de lichtschakelaar kunnen zijn dan. andere halen op de zloop