nieuwe schakelaar op de sloop halen.
wel ff kijken of er ook een achterruitenwisser opzit.
Probleem had ik ook. best vervelend he

Ik zou zeggen nee. De plaatsing van een dynamo van een 19 is anders als die van de clio.le mouton noir (sandy) schreef:past een dynamo van een 1916v ook op de clio16v?
okay thx, 'k had er bijna 1 gekocht van een 19Frits schreef:Ik zou zeggen nee. De plaatsing van een dynamo van een 19 is anders als die van de clio.le mouton noir (sandy) schreef:past een dynamo van een 1916v ook op de clio16v?
Edit: Ik heb hier nog wel een 2e hands dynamo voor je liggen, als je intesse hebt hoor ik het wel.Kan hem zondag mee nemen naar de meeting.
En terug.le mouton noir (sandy) schreef: terwijl hij op marktplaats staat voor een clio![]()
maar frits pm
Ik had een dynamo van een clio16v op mijn 19 16v.le mouton noir (sandy) schreef:past een dynamo van een 1916v ook op de clio16v?
ja is ook een oplossingcanonballman schreef:Gewoon gaatjes boren in de kofferbak, zodat het water weer weg kan.
clio is allemaal hetzelfde, gewoon voor 5 euro 1 van de sloop afhalenMadmaus schreef:als je de rubbers bij je achterklep wilt vervangen, kan je die van elke clio 1 afpakken?
Of in mijn geval alleen van de fase 1?
Me auto lekt water
ff je achterlichten/het blik rond je achterlichten wat naar achter trekken wil ook wel eens helpen. Zo ontzettend degelijk is 't daar allemaal niet. Als je halfzat een keer een krat bier d'r tegenaan klotst, staat dat al wat naar binnen en lekt 't.Madmaus schreef:als je de rubbers bij je achterklep wilt vervangen, kan je die van elke clio 1 afpakken?
Me auto lekt water
Weet je zeker dat het water is en geen bier uit een kapot gestoten flesje?Menno schreef:ff je achterlichten/het blik rond je achterlichten wat naar achter trekken wil ook wel eens helpen. Zo ontzettend degelijk is 't daar allemaal niet. Als je halfzat een keer een krat bier d'r tegenaan klotst, staat dat al wat naar binnen en lekt 't.Madmaus schreef:als je de rubbers bij je achterklep wilt vervangen, kan je die van elke clio 1 afpakken?
Me auto lekt water
niemand een idee ? dacht zelf al van nietErnie E. schreef:Weet iemand of een stabilisatorstang die in een clio 1.4 energy is gemonteerd ook in een clio 16v past ?
Want er staat hier op de sloop een energy met zo'n gele stabilisatorstang erin. En zou wel mooi zijn als ie zou passen.
grtzzz Ernie E.
Ja. Moet je wel een nieuw pakkinkje scoren a 28 euro ofzo, douw je die er daarna ook weer tussen.#Lennard schreef:Mijn kleppendeksel ziet er niet meer uit, en daarom wou ik hem gaan spuiten of polijsten.
Maar kun je die deksel er gewoon af schroeven en daarna weer vast zetten volgens de goede momenten? (die heb ik wel namelijk)
Dan zit je luchtfilter helemaal warmer lucht aan te zuigen als je hem daar monteert, met die buis eraan kun je het filter nog een beetje in de koude luchtstroom hangen, maar dat is ook al niet optimaal.Alpine schreef:Past het gasklephuis van een Clio 16v ook op een 19 16v?
Wil net als bij een Clio het K&N filter direct op het "huis" monteren,
mis bij de 19 alleen de 3 bouten waar je het filter aan monteerd.
kan er mayb vanaaf wel ff eentje maken voor jecatrinus schreef:Wie heeft voor mij een goede foto van een clio 16v subframe. Het gaat mij voornamelijk om het gedeelte waar je radiateur in zit.