Friday Nightmeeting Zuid-Nederland Roosendaal
kan er niks op een donderdag avond gehouden worden ofzo dan kan ik ook eens wa zien 

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Hei kerel,Kier schreef:Op donderdag ga ik geen uur heen...en uur terug rijden.
dan toch maar eens ergens anders meeten?, dichterbij wveen, komt mij ook goed uit al vind ik Roosendaal ook wel gezellig, had het er laatst al met Jacco over.
Laatst gewijzigd door Hessel op do 5 jan 2006 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mac Barendrecht????Jacco Osté schreef:In Heukelum kunnen we zoveel auto's niet kwijtKier schreef:Dichter bij huis?...hmmm ik weet niet eens waar heukelum ligtligt dat dichter bij Wvn dan bij Rsd?
En alsjeblieft niet in Heukelum, ik vind autorijden ook leuk
Zat meer richting Dordrecht/Rotterdam te denken
Op vrijdag is het uurtje rijden voor mij geen probleem, ik leef in het weekend meestal in rsd of bergen op zoom. Op donderdag moet ik gewoon te vroeg weer naar huis omdat ik vrijdags moet werken. Ik vind Rsd altijd erg gezellig. Mss idee om, om en om, te doen? Ene keer rsd andere keer barendrecht. Zo zijn het niet altijd dezelfde die ver hoeven te rijden.Hesselgouda schreef:Hei kerel,Kier schreef:Op donderdag ga ik geen uur heen...en uur terug rijden.
dan toch maar eens ergens anders meeten?, dichterbij wveen, komt mij ook goed uit al vind ik Roosendaal ook wel gezellig, had het er laatst al met Jacco over.
Renault 5 GT Turbo '87
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Volgens mij heeft ie er alleen maar scharrels zitten

Voor de duidelijkheid: 
Het is absoluut niet de bedoeling om de Friday Night in Roosendaal op te heffen
Het is er inderdaad altijd erg gezellig
Veel aanloop en veel sjonnies (Kom maar op Luco
)
Het was meer een opzetje om een andere Friday Night, naast Roosendaal te organiseren
En gelukkig denken er een aantal hetzelfde over
Barendrecht vind ik ook prima hoor

Het is absoluut niet de bedoeling om de Friday Night in Roosendaal op te heffen

Het is er inderdaad altijd erg gezellig

Veel aanloop en veel sjonnies (Kom maar op Luco

Het was meer een opzetje om een andere Friday Night, naast Roosendaal te organiseren

En gelukkig denken er een aantal hetzelfde over

Barendrecht vind ik ook prima hoor

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
Beetje afwisseling is nooit verkeerd idd 

Ik heb vriendinnen wonen in Rsd (jan vermeerlaan)en BoZ (erikalaan) waar ik regelmatig verblijf als we gaan stappenDxRsd schreef:Kier heb je nog nooit in Rsd gezien waar woon of werk je dan ergens in rsd

Renault 5 GT Turbo '87
Vlaardingen...ligt dat in de buurt van Barendrecht?Hesselgouda schreef:Nou Kier dat word weer een scharrel regelen in Barendrecht!!!Paul1916v schreef:Volgens mij heeft ie er alleen maar scharrels zitten![]()

Renault 5 GT Turbo '87
Ik zou het niet willen lopenKier schreef:Vlaardingen...ligt dat in de buurt van Barendrecht?

Hebbie nou ook al een scharrel in mijn woonplaats zitten dan?

maja, om nog f terug te komen op dat dichterbij huis.... het is natuulrijk geen probleem om naar roosendaal te rijden, we zitten niet voor niks bij een club waar het om auto's gaat dus dan is rijden natuurlijk geen probleem en het is altijd supergezellig... maar waar jacco op doelde is volgens mij:
we hebben daar vaker savonds gezeten met een groepje die allemaal uit de omgeving van rotterdam kwamen..... dan is het toch gekheid om met zn allen een uur te rijden terwijl het voor iedereen in minder dan een half uur zou kunnen?? (kunnen we dat uitgespaarde benzinegeld op een andere manier in onze autotjes stoppen, bij renault ook wel eens nodig
)
miss is het een optie om het in principe op roosendaal te houden en als er (bijna) alleen mensen zijn die dichter bij barendrecht wonen dit in overleg dan in barendrecht te doen????
het is maar een idee, en is het een slecht idee dan:
me

we hebben daar vaker savonds gezeten met een groepje die allemaal uit de omgeving van rotterdam kwamen..... dan is het toch gekheid om met zn allen een uur te rijden terwijl het voor iedereen in minder dan een half uur zou kunnen?? (kunnen we dat uitgespaarde benzinegeld op een andere manier in onze autotjes stoppen, bij renault ook wel eens nodig

miss is het een optie om het in principe op roosendaal te houden en als er (bijna) alleen mensen zijn die dichter bij barendrecht wonen dit in overleg dan in barendrecht te doen????
het is maar een idee, en is het een slecht idee dan:

gelukkig maar!Kier schreef:klinkt goed

maar, idd... jij weet het teminste f duidelijk in een paar woorden te zeggen

alleen dan is het natuurlijk wel belangrijk dat iedereen dit topic goed in de gaten houdt.... maja, dat weet je dan van tevoren....

trouwens @jacco nog f over mn vorige post hier: correct me if i'm wrong
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Al dat geschiet hier....ha ha ha lijkt me goed idee om de locatie af te laten hangen van de opkomstsuus schreef:maja, om nog f terug te komen op dat dichterbij huis.... het is natuulrijk geen probleem om naar roosendaal te rijden, we zitten niet voor niks bij een club waar het om auto's gaat dus dan is rijden natuurlijk geen probleem en het is altijd supergezellig... maar waar jacco op doelde is volgens mij:
we hebben daar vaker savonds gezeten met een groepje die allemaal uit de omgeving van rotterdam kwamen..... dan is het toch gekheid om met zn allen een uur te rijden terwijl het voor iedereen in minder dan een half uur zou kunnen?? (kunnen we dat uitgespaarde benzinegeld op een andere manier in onze autotjes stoppen, bij renault ook wel eens nodig![]()
)
het is maar een idee, en is het een slecht idee dan:![]()
![]()
me
![]()
-
- Contacteer:
vind ik ook..
dus volgende meeting hier in Heesch?

dus volgende meeting hier in Heesch?

-
- Contacteer:

-
- Contacteer:
ik dacht alPaul1916v schreef:maar klagen is het enige waar ik goed in ben

-
- Contacteer:
Wat denk je haas? kan je denken dan?

yeps, net zo goed als jij kan zeuren als een oud wijf 

-
- Contacteer:
Je bent hoogbegaafd dus? of is dat nog te zwak uitgedrukt? 

nouja, voor mensen met dezelfde zieke geest als ik, ben ik zeer intelligent ja 
maar ja..ik accepteer de minder bedeelden onder ons hoor paul

maar ja..ik accepteer de minder bedeelden onder ons hoor paul

-
- Contacteer:
Gelukkig maar..anders zou je wel erg Remy zijn

wehehe.. 
maar dat ben ik ook
bevalt op zich goed, maar ja..aandacht is ok wel eens leuk

maar dat ben ik ook

bevalt op zich goed, maar ja..aandacht is ok wel eens leuk