ACT: Clio I
ik zie 2 smilies 

ik heb ze nu ergens anders een webspace even aangevraagd en hier doen de links als ik het plaatje direct benader wel
dus op hoop van zegen.
[img]http://tjedek.mybesthost.com/afb093.jpg[/img]
[img]http://tjedek.mybesthost.com/afb094.jpg[/img]
dus op hoop van zegen.
[img]http://tjedek.mybesthost.com/afb093.jpg[/img]
[img]http://tjedek.mybesthost.com/afb094.jpg[/img]
-
Ik heb nog geen foto's van mijn side skirts, kan ze deze week wel ff met camera maken, maar misschien dat die over 2 weken al gespoten zijn, dus zitten dan gelijk erop, maak dan wel een foto en zet hem hier neer.
Liefs Laura
Liefs Laura
ja das nog beter, wat voor type heb je dan? weet je dat wel?Cane corso schreef:Ik heb nog geen foto's van mijn side skirts, kan ze deze week wel ff met camera maken, maar misschien dat die over 2 weken al gespoten zijn, dus zitten dan gelijk erop, maak dan wel een foto en zet hem hier neer.
Liefs Laura
[RSi]project Sjoerd B ---> http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18204
De kachel van mn meissie dr clio doet het steeds slechter. Dat wil zeggen, hij blaast steeds minder lucht naar de voorruit. En de laatste tijd blaast ie helemaal niet meer.
Op alle standen blaast ie goed behalve richting voorruit. Heeft iemand dit vaker gehad of weet iemand hoe ik dit op moet lossen?
Op alle standen blaast ie goed behalve richting voorruit. Heeft iemand dit vaker gehad of weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

-
- Contacteer:
De motor van de ruitenwisser doet het niet goed heb de motor nu vervangen maar steeds hetzelfde probleem hij maakt en slag en dan stopt hij weer dan kun je hem zelf en stukje verder doen met b.v. en tang kan het zijn dat er en relais kapot is en waar kan die dan zitten.
Vriendelijke groet mark
Vriendelijke groet mark
Iemand??Roy schreef:De kachel van mn meissie dr clio doet het steeds slechter. Dat wil zeggen, hij blaast steeds minder lucht naar de voorruit. En de laatste tijd blaast ie helemaal niet meer.

zit er niet een klep tussen die de stand regeld waar die heenblaast, misschien zit die vast?Roy schreef:Iemand??Roy schreef:De kachel van mn meissie dr clio doet het steeds slechter. Dat wil zeggen, hij blaast steeds minder lucht naar de voorruit. En de laatste tijd blaast ie helemaal niet meer.
bij mij was t stangetje een beejte verbogen bij die klep na enthousiast die knop omrossen, had toen tzelfde probleem,misschien is dat t?Roy schreef:Geen idee..daarom vraag ik het?
of je buitenkabel is tussen dat klemmetje uitgeschoten achterop je bedieningspaneel, dat kun je in een half uur controleren

Nee dat klemmetje zit nog vast, daar heb ik al naar gekeken. Ik kan hem wel verdraaien zodat hij op de onderste stand enzo gaat maar als je hem terugdraait gaat ie gewoon niet op de ruiten stand. Tenminste hij staat wel op die stand maar hij blaast gewoon niet 

moet je ff bij die regelklep kijken, daar wasie bij mij toen geknakt, waardoor ie m wel dichttrok, maar niet opengooide. Maar ja, dan moet je dash eruit 

ter hoogte van je middelste luchtroosters alleen dan schuin naar onder zeg maar, dus richting je schutbord zeg maar.
misschien kun je er vanaf onder bij, ik heb dat gedaan toen ik me cv in heb gebouwd, dash lag er toen toch al af
als je radiobak eruit haalt, heb je misschien net de goede bocht om een blik te werpen. Je moet immers toch eerst kijken of t daar wel zit..
misschien kun je er vanaf onder bij, ik heb dat gedaan toen ik me cv in heb gebouwd, dash lag er toen toch al af

als je radiobak eruit haalt, heb je misschien net de goede bocht om een blik te werpen. Je moet immers toch eerst kijken of t daar wel zit..
-
- Contacteer:
Iemand een idee?Mark_Zaagman schreef:De motor van de ruitenwisser doet het niet goed heb de motor nu vervangen maar steeds hetzelfde probleem hij maakt en slag en dan stopt hij weer dan kun je hem zelf en stukje verder doen met b.v. en tang kan het zijn dat er en relais kapot is en waar kan die dan zitten.
Vriendelijke groet mark
Want het is toch vrij lastig als t regent
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Motor zelf al vervangen? Relais na gekeken? Zekeringen na gekeken? De zekeringen zitten onder je dashbord rechts als het goed is...Mark_Zaagman schreef:Iemand een idee?Mark_Zaagman schreef:De motor van de ruitenwisser doet het niet goed heb de motor nu vervangen maar steeds hetzelfde probleem hij maakt en slag en dan stopt hij weer dan kun je hem zelf en stukje verder doen met b.v. en tang kan het zijn dat er en relais kapot is en waar kan die dan zitten.
Vriendelijke groet mark
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Motor is vervangen wou nu even het relais controleren maar weet niet waar hij zit ...Frits schreef:Motor zelf al vervangen? Relais na gekeken? Zekeringen na gekeken? De zekeringen zitten onder je dashbord rechts als het goed is...Mark_Zaagman schreef:Iemand een idee?Mark_Zaagman schreef:De motor van de ruitenwisser doet het niet goed heb de motor nu vervangen maar steeds hetzelfde probleem hij maakt en slag en dan stopt hij weer dan kun je hem zelf en stukje verder doen met b.v. en tang kan het zijn dat er en relais kapot is en waar kan die dan zitten.
Vriendelijke groet mark
Gr.Frits
-
- Contacteer:
zou iemand kunnen vertellen waar het relais voor de ruitewisser motor zit BVD
vanuit de vraagbaak:
meteen links naast je zekeringgedeelte in je zekeringenkast.
dus als je je rij zekeringen neemt, meteen links ernaast
-
- Contacteer:
Heb even gekeken maar daar zit niksHaas schreef:vanuit de vraagbaak:
Het is en 1.2 rn uit '92
-
- Contacteer:
Nee alleen zekeringen
-
- Contacteer:
Vandaag weer alles nagekeken was allemaal goed weer naar de sloop gereden andere motor opgehaalt eringezet en alles doet het weer 1e motor die ik had gehaald was ook kapot zelfde probleem als de originele
hmz...zonde,btje moeite voor nix dus, maar mooi datie t nu weer naar behoren doet 

Ik heb even een vraagje over mijn Clio s uit '92.
Als ik rij en het gas snel loslaat, gaat dat met een beste schok. Ook de pook gaat dan goed heen en weer. Is dit normaal of is er waarschijnlijk een motorsteun of iets in die richting kapot??
Owhja nog een vraagje: Als ik gewoon stil sta en in 1x vol het gas intrap,, lijkt het net of ie bijna uitvalt en daarna nogal moeizaam toeren maakt, hierbij komt er ook een zwarte wolk uit me uitlaat. Na 1500 toeren ofzo gaat ie weer normaal. Is de auto hier gewoon niet voor gemaakt of zal er wat anders aan de hand zijn??
Als ik rij en het gas snel loslaat, gaat dat met een beste schok. Ook de pook gaat dan goed heen en weer. Is dit normaal of is er waarschijnlijk een motorsteun of iets in die richting kapot??
Owhja nog een vraagje: Als ik gewoon stil sta en in 1x vol het gas intrap,, lijkt het net of ie bijna uitvalt en daarna nogal moeizaam toeren maakt, hierbij komt er ook een zwarte wolk uit me uitlaat. Na 1500 toeren ofzo gaat ie weer normaal. Is de auto hier gewoon niet voor gemaakt of zal er wat anders aan de hand zijn??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
vraag 1. Zal je achterste baksteun zijn. Is goed zelf te vervangen
vraag 2. is normaal. van geen gas naar volgas. wil ie wel eens bijna zich "verslikken"
vraag 2. is normaal. van geen gas naar volgas. wil ie wel eens bijna zich "verslikken"
Waar zit die achterste baksteun? Ik heb onderlaatst al de reactiestang vervangen, deze was gescheurd en de hydraulische motorsteun rechts...Frits schreef:vraag 1. Zal je achterste baksteun zijn. Is goed zelf te vervangen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is een 8 figuur. en zit aan de bak en aan het subframe. net boven de voorpijp van de uitlaat. aan de achterkant van het blok dus.Remon-CL10 schreef: Waar zit die achterste baksteun? Ik heb onderlaatst al de reactiestang vervangen, deze was gescheurd en de hydraulische motorsteun rechts...
Wie kent deze?
[img]http://file003.bebo.com/large/2006/01/1 ... 15546l.jpg[/img]
[img]http://file003.bebo.com/large/2006/01/1 ... 15546l.jpg[/img]
de watte...??Remon-CL10 schreef:en de hydraulische motorsteun rechts...
-
robert kool schreef:Hoi allemaal, ik ben nieuw op het forum.
Het forum ziet er goed uit, ik ben al dagen jullie verhalen aan het lezen!
ik heb 2 vragen.
ik heb net nw renault 195-50-15R onder me clio1 fase 3 gezet.
als ik hellemaal naar rechts draai loopt me band iets tegen de binnenkant aan.
kan ik dit verhelpen met spacers?
En welke maat gaat er onder, daar kom ik ook niet hellemaal uit!?
(ben anders bang dat de RDW gaat zeuren)
Ik wil me clio gaan verlagen, met deze banden lijkt het wel een golf 4X4 en dat wil ik niet![]()
Er is me geadviseerd om 3A4 cm lager te gaan, maar kan iemand me helpen met de maten zo dat ik verder kan gaan zoeken naar de veren / schokbrekers.
oja, welk merk absoluut niet:) lol
Vast super bedankt!!!
Cheers
Robert Kool