Een sloot is goedkoper en ook groot genoeg voor SUV-wielen.MartijnG schreef:Of een kaartje bij het lokale zwembad kopen, velg in je rugzak en duiken met dat ding
ACT: Clio II
Laatst gewijzigd door Maarten op di 3 jan 2006 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
[quote="Remy"]Even een kleine vraag aan jullie.
Wat vinden jullie van deze voorspoiler? Ik heb 'm even met photoshop eronder gemonteerd dus de kleur komt niet 100% overeen. Maar dit gaat om het idee, lijkt me duidelijk

[img]http://home.tiscali.nl/rburgers/Clio/voorspoiler.jpg[/img][/quote
denk alleen dat je in de problemen kom met je voorspoiler in combi met je verlaging ik heb namelijk de zelfde ik ben niet verlaacht en moet echt oppassen met elke drempel
Wat vinden jullie van deze voorspoiler? Ik heb 'm even met photoshop eronder gemonteerd dus de kleur komt niet 100% overeen. Maar dit gaat om het idee, lijkt me duidelijk

[img]http://home.tiscali.nl/rburgers/Clio/voorspoiler.jpg[/img][/quote
denk alleen dat je in de problemen kom met je voorspoiler in combi met je verlaging ik heb namelijk de zelfde ik ben niet verlaacht en moet echt oppassen met elke drempel
Okay dan, Dit schreeuwt om foto'sdenk alleen dat je in de problemen kom met je voorspoiler in combi met je verlaging ik heb namelijk de zelfde ik ben niet verlaacht en moet echt oppassen met elke drempel

Barry kan jij eens wat foto's showen van die voorspoiler (voorzijde, zijkanten enz. enz. enz.) en hoeveel ruimte jij nog tussen wegdek en spoiler over hebt? Dan kan ik een kijken hoeveel ruimte ik dan overhou

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik vind het wel gaaf staan hoor en ja dat je sommige dempels niet meer kan nemen, tja dan kan je je auto beter niet verbouwen en verlagen, toch? Gewoon de drempels vermijden, loopt ie nou gelijk met je sideskirts??
staat ook wel gaaf,Ronnie Detmers schreef:Ik vind het wel gaaf staan hoor en ja dat je sommige dempels niet meer kan nemen, tja dan kan je je auto beter niet verbouwen en verlagen, toch? Gewoon de drempels vermijden, loopt ie nou gelijk met je sideskirts??
maar ja, het heeft wel zo z'n nadelen.
natuurlijk is het ook wel lastig als je op zoek bent naar een koophuis, dat je bij elke wijk moet kijken of je er wel in kan ja of nee
als dat al tot de criteria moet behoren

hij loopt bij mij gelijk met de sideskirts ja
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik bedoelde eigenlijk bij Remy of die gelijk liep, volgens mij lijkt de bumper lager dan de sideskirts,
ik snap wat je bedoelt Ferdy, leuke auto, leuk huisje willen kopen, dan van die verrekte drempels, moet je bij ons komen wonen, 1 drempel in de wijk, die je niet hoeft te nemen, je kan bij ons 2 kanten op.
ik snap wat je bedoelt Ferdy, leuke auto, leuk huisje willen kopen, dan van die verrekte drempels, moet je bij ons komen wonen, 1 drempel in de wijk, die je niet hoeft te nemen, je kan bij ons 2 kanten op.
tsja, gewoon neit in zo'n vlooienwijk gaan wonen ferdy 
Denk dat ik aardig mijn lol op kan met mijn 8 a 9 cm verlaging

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Of dat systeem dat Jeroen op zijn megane heeft/krijgt, zet je hem gewoon ff omhoog, Lowrider ClioHaas schreef:tsja, gewoon neit in zo'n vlooienwijk gaan wonen ferdy

Die foto is gephotoshopt. Dus de spoiler zit nog niet op mijn voorbumper. Als Barry mij kan vertellen hoeveel ruimte hij nog over heeft tussen spoiler en straat, dan kan ik eens kijken hoeveel ik er dan overhou (in vergelijking met nu).
Maar ik neem aan dat de spoiler wel ongeveer gelijk met de skirts zou gaan lopen als ik er 1 monteer.
(anders hoeft het voor mij ook niet meer
)
Maar ik neem aan dat de spoiler wel ongeveer gelijk met de skirts zou gaan lopen als ik er 1 monteer.
(anders hoeft het voor mij ook niet meer

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Van af de onderkant.MXP schreef:Kan iemand mij vertellen hoe ik de schroeven loskrijg van de stoel-geleiderails (mooi scrabblewoord met 3x woordwaarde)
Dank

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Had ik hem ook al verteld, maar ik wist het niet zeker, maar dacht het wel eens hier gelezen te hebben.Frits schreef:Van af de onderkant.MXP schreef:Kan iemand mij vertellen hoe ik de schroeven loskrijg van de stoel-geleiderails (mooi scrabblewoord met 3x woordwaarde)
Dank

-
- Contacteer:
En dat is handig omdat.... ??Maus schreef:Wat een getob dan....
Ik kan gewoon van binnenuit 4 bouten losdraaien en voila, de stoel is los.

Dat is handig omdat:
1) ik m'n signaalkabels via 't midden naar achter moet brengen (via de dorpels gaat dat niet lukken.)
2) ik waarschijnlijk deze maand (of in ieder geval binnenkort) een ander interieur op de kop getikt heb, wat er in moet.

1) ik m'n signaalkabels via 't midden naar achter moet brengen (via de dorpels gaat dat niet lukken.)
2) ik waarschijnlijk deze maand (of in ieder geval binnenkort) een ander interieur op de kop getikt heb, wat er in moet.

-
- Contacteer:
Is het oude nu al weer kapot? Tsss, Japanse degelijkheid: geef mij maar een Clio RS!

Nee hoor, er is nix kapot.
Alleen begin ik 't ouwelullenmotief in de bekleding een beetje zat te worden.
En aangezien er mogelijk bestaat eerdaags een half leer / half alcantara interieur beschikbaar komt, zou dat mooi in mijn auto passen. 
Alleen begin ik 't ouwelullenmotief in de bekleding een beetje zat te worden.

goh, dat klinkt bekendMaus schreef:Nee hoor, er is nix kapot.
Alleen begin ik 't ouwelullenmotief in de bekleding een beetje zat te worden.En aangezien er mogelijk bestaat eerdaags een half leer / half alcantara interieur beschikbaar komt, zou dat mooi in mijn auto passen.

-
- Contacteer:
Inderdaad. Dat had je al in je Clio. Echt onzin zoeen Evo. 
Enne... Ferdy. In "Hey meneer, heb jij je auto ook gepimped ?" schrijf je gepimpt met een t. (Kofschip enzo...) Om even lekker te zeuren.

Enne... Ferdy. In "Hey meneer, heb jij je auto ook gepimped ?" schrijf je gepimpt met een t. (Kofschip enzo...) Om even lekker te zeuren.

Laatst gewijzigd door elmotheelk (Eric) op vr 6 jan 2006 8:43, 1 keer totaal gewijzigd.
met een T, want de P van pimpen zit in het kofschipelmotheelk (Eric) schreef:Inderdaad. Dat had je al in je Clio. Echt onzin zoeen Evo.
Enne... Ferdy. In "Hey meneer, heb jij je auto ook gepimped ?" schrijf je gepimpd met een d. (Kofschip enzo...) Om even lekker te zeuren.

-
- Contacteer:
Dat staat er toch ook?

-
- Contacteer:
Hallo
Weet niet of ik hier nu goed zit maar werd hier naar door gestuurd ben naar iemand op zoek die me meer kan vertellen over de uitlaat van een v6 heb namelijk een v6 kit op me clio uit 2001 zitten maar heb nog geen uitlaat als iemand informatie heeft hoor ik het graag
alvast bedankt
christiaan
Weet niet of ik hier nu goed zit maar werd hier naar door gestuurd ben naar iemand op zoek die me meer kan vertellen over de uitlaat van een v6 heb namelijk een v6 kit op me clio uit 2001 zitten maar heb nog geen uitlaat als iemand informatie heeft hoor ik het graag
alvast bedankt
christiaan
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
check RBcartuning, MBcarperformance of MABO eens
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
is het niet gewoon gepimped, aangezien gedeleted ook zo geschreven wordt?Ferdy schreef:met een T, want de P van pimpen zit in het kofschipelmotheelk (Eric) schreef:Inderdaad. Dat had je al in je Clio. Echt onzin zoeen Evo.
Enne... Ferdy. In "Hey meneer, heb jij je auto ook gepimped ?" schrijf je gepimpd met een d. (Kofschip enzo...) Om even lekker te zeuren.
pimped, engelse versie.Haas schreef:is het niet gewoon gepimped, aangezien gedeleted ook zo geschreven wordt?Ferdy schreef:met een T, want de P van pimpen zit in het kofschipelmotheelk (Eric) schreef:Inderdaad. Dat had je al in je Clio. Echt onzin zoeen Evo.
Volgens correct Nederlands (als er een werkwoord als ''pimpen'' bestaat), zou het moeten zijn gepimpt.. en gedeleted bestaat niet

Maarja, we zitten niet op school hier hè, zolang het allemaal maar te begrijpen is.